Jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
was jij niet degene met een van de grootste steamlijsten qua games...?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:00 schreef Wessiej het volgende:
Dit vond ik
http://games.fok.nl/column/603278/1/1/50/e3-next-gen-is-oud.html
quote:
Graphics , next gen...het boeit me helemaal geen FUCK.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:00 schreef Wessiej het volgende:
Dit vond ik
http://games.fok.nl/column/603278/1/1/50/e3-next-gen-is-oud.html
Mij lukt het telkens niet om hem binnen te halen. Ik krijg een error maar hij is idd wel gratis.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:31 schreef Reintji het volgende:
Fable 3 gratuit, of vertel ik weer niets nieuws?
Jij hebt zeker nooit old school platformers gespeeld?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:11 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Mij lukt het telkens niet om hem binnen te halen. Ik krijg een error maar hij is idd wel gratis.
Zal het vanavond nog een proberen.
Net ook weer een stukje Dark souls geprobeerd.....en weer mee gestopt omdat ik met m'n controller wil gooien. Dit is net zo'n irritant moeilijk spel als Dead or alive die ik toen maar weg heb gedaan omdat ik toen ook echt kwaad werd.
Vooral die save punten die te ver uit elkaar liggen. Heb je net een heel stuk gehaald na 20X proberen en dan loop je weer eens verkeerd waarna je afgemaakt wordt. En dan WEER dat hele stuk opnieuw.
O jawel hoor. Ik speel al games sinds Asteroids, dat was het eerste spel wat ik ooit speelde. Alleen in de loop der jaren zijn de games steeds makkelijker geworden dus dit ben ik blijkbaar gewoon niet meer gewend. Maar ik geef niet op, ook Dark souls zal ik uitspelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit old school platformers gespeeld?
Werkt bij mij idd alleen via de console zelf, niet via de site.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:11 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Mij lukt het telkens niet om hem binnen te halen. Ik krijg een error maar hij is idd wel gratis.
Zal het vanavond nog een proberen.
Die lijst kan nog een stuk langer ook.quote:
en dat kost ze geheid geen drolquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
De lui van de PU zitten in een mega dik huis daar in LA
True truequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die lijst kan nog een stuk langer ook.
Juist niet via de console zelfquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:42 schreef Reintji het volgende:
[..]
Werkt bij mij idd alleen via de console zelf, niet via de site.
Ik herken het wel.. Maar eigenlijk vooral wanneer ik een van m'n oude consoles weer aanzet. Vroeger speelde ik Mega Man 2 gewoon uit, tegenwoordig geef ik het gewoon opquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
O jawel hoor. Ik speel al games sinds Asteroids, dat was het eerste spel wat ik ooit speelde. Alleen in de loop der jaren zijn de games steeds makkelijker geworden dus dit ben ik blijkbaar gewoon niet meer gewend. Maar ik geef niet op, ook Dark souls zal ik uitspelen.
quote:
Ben benieuwd hoe de markt er over 2 jaar uitziet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik kan wel genieten van de gigantische misstap van MS en het gebash daaropDoet me denken aan die smakelijke -PS3 has no game- stripjes toentertijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |