En wat hebben de sterren voor jou in petto?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:20 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb net gebeld met Astro TV en het was leuk
Ik ben een nozem dus had ze voor de gek gehouden. Maak een radioreportage waarin ik meerdere consulten raadpleeg oa kijken of ze hetzelfde zeggen. Totally niet. 1,5 uur aan topmateriaal.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En wat hebben de sterren voor jou in petto?
Zou het dan allemaal nep en geldklopperij zijn? Shockingquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ben een nozem dus had ze voor de gek gehouden. Maak een radioreportage waarin ik meerdere consulten raadpleeg oa kijken of ze hetzelfde zeggen. Totally niet. 1,5 uur aan topmateriaal.
Haha jaja, maar niks hoeven te dokken. Maar ik ben ook naar de paranormale beurs gegaan, stonden er buiten christenen te wachten die mij wilden reinigen omdat paranormalen uit de bron van de duivel tappen. Genieten was hetquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou het dan allemaal nep en geldklopperij zijn? Shocking
Ik word daar altijd zo ongelukkig van, de gedachte die op zulk soort momenten altijd naar boven komt is dan: "Zucht... ook déze mensen hebben stemrecht..."quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Haha jaja, maar niks hoeven te dokken. Maar ik ben ook naar de paranormale beurs gegaan, stonden er buiten christenen te wachten die mij wilden reinigen omdat paranormalen uit de bron van de duivel tappen. Genieten was het
Huur gewoon een schoonmaakster in, is goedkoper en doet ook nog eens veel meerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee derplichaam werkt niet mee en ik wil wel een schoon huis
Wij hebben deze: http://www.bol.com/nl/p/i(...)er/9200000011862241/quote:
hoe gaan de katten ermee om?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wij hebben deze: http://www.bol.com/nl/p/i(...)er/9200000011862241/
Goedkoopste in zijn klasse via bol.com (ook al ziet het er een beetje shabby uit) en werkt als een trein! Zuigt alle kattenharen etc prima op
met al mijn dure chanel en lv bende, nee dankjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:46 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Huur gewoon een schoonmaakster in, is goedkoper en doet ook nog eens veel meer
okay awesome, dit soort dingen moet ik horenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wij hebben deze: http://www.bol.com/nl/p/i(...)er/9200000011862241/
Goedkoopste in zijn klasse via bol.com (ook al ziet het er een beetje shabby uit) en werkt als een trein! Zuigt alle kattenharen etc prima op
Hij botst op het begin best aardig ja, maar hij leert van elke ronde. Na een keer of 3 stofzuigen zag je dat de roomba een cm of 2 afremde voor een object en dan langzamer er naartoe reed. Nu weet hij het perfect te vinden en knalt hij bijna nergens meer tegen, tenzij je ineens dingen verplaatst hebt die hij niet wacht natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay awesome, dit soort dingen moet ik horenheb jij er last van dat hij tegen dingen aan botst? in het stofzuiger topic hebben ze het er over dat de roomba harder tegen dingen botst en de neato niet, maar ze vergelijken een oudere roomba dus ik vraag mij af of dit bij de nieuwere niet gewoon opgelost is
Okay want ik twijfel nu tussen de roomba 630 en de neato XV-15quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij botst op het begin best aardig ja, maar hij leert van elke ronde. Na een keer of 3 stofzuigen zag je dat de roomba een cm of 2 afremde voor een object en dan langzamer er naartoe reed. Nu weet hij het perfect te vinden en knalt hij bijna nergens meer tegen, tenzij je ineens dingen verplaatst hebt die hij niet wacht natuurlijk.
Ik zie dat de 630 hetzelfde is als onze 650, alleen kun je er geen 7 clean-programma's op instellen. Nouja is ook niet echt een erg nodige functiequote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay want ik twijfel nu tussen de roomba 630 en de neato XV-15
Roomba heeft van die zijborstels waardoor hij ook in hoekjes komt en k heb niet echt breekbare zooi dus als hij ergens tegen aan stoot is dat niet zo heel erg
Ja ik zat ook naar de 650 te kijken maar het is alleen een verschil met dat schema idd, maar die ga ik toch niet gebruiken dus dan neem ik de 630 welquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zie dat de 630 hetzelfde is als onze 650, alleen kun je er geen 7 clean-programma's op instellen. Nouja is ook niet echt een erg nodige functie
Oh hou er trouwens wel rekening mee dat het ding echt een flinke herrie maakt, het is en blijft een soort stofzuigertje! Blijf er de eerste paar keren bij als hij schoonmaakt om te kijken of hij ergens vast blijft zitten oid, maar laat hem daarna gewoon rondrausen wanneer je zelf niet thuis bent. Véél fijner
Wutquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:57 schreef Sharana_LV het volgende:
ze hebben trouwens ook eentje kan dweilen, dat lijkt mij ook wel relaxed
Nee klopt. Dat zijn ook de oudste spellen ja. Ik heb het gewoon op marktplaats gezet voor 99,- . Je weet het nooit. Ik kijk het gewoon even aan en als dat niet werkt zak ik in prijs.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:53 schreef Rossdale het volgende:
Gamemania neemt volgens mij geen games ouder dan 2 jaar meer aan, of iets in die richting. Ik denk niet dat je zo 100 euro haalt.
Als je iemand kan vinden die ze voor 100 euro wil overnemen heb je een prima deal denk ik. Al zijn games als Fable 2, first templar en Bloodstone echt helemaal niets meer waard.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je al je stem uitgebracht Shaderon!?!
DIT IS GOED MAN!! Staat die al in MS SC? Waar ik niet meer kom/..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:36 schreef shaderon het volgende:
[..]
Iemand die in het rijtje boom boom boom past?
nee staat er nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DIT IS GOED MAN!! Staat die al in MS SC? Waar ik niet meer kom/..
Post het!quote:
blijven lolquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Post het!
Shaderon heb jij mij ook weggestemd of voor blijven gekozen....?
OJA JE WAS WEER IN HET ZUIDERPARK WAS IK ER NIET NONDEJOOJOJOquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:40 schreef SpankmasterC het volgende:
BBQ'en in het zuiderpark = retecool, gaat nog vaak gebeuren deze zomer!
Sorry dushiquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
OJA JE WAS WEER IN HET ZUIDERPARK WAS IK ER NIET NONDEJOOJOJO
NEE JIJ BLIJFT IN JE KELDERquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
Shar ik wil je huis wel schoon maken als ik dan wel ook gebruik mag maken van alle faciliteiten.
Nou vooruit je mag best je nagels lakken dan ...quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
Shar ik wil je huis wel schoon maken als ik dan wel ook gebruik mag maken van alle faciliteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |