Mag ook wel, dit is m'n eerste grote vakantie in vijf jaar ofzo. En m'n eerste echte reis!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Doe je goed koei! Ik ben nog aan t kijken voor vakantiebestemmingen
Zeker de zaterdag..quote:
Of c. Ik heb zelf geen spullen ervan, dus mocht er iets in mijn handen gedrukt worden...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker de zaterdag..
En ik kom er net achter dat ik zondag eigenlijk ook niet kan
Als er epic One Piece goodies zijn denk je toch wel aan me he Phe Phe?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of c. Ik heb zelf geen spullen ervan, dus mocht er iets in mijn handen gedrukt worden...
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:09 schreef AQuila360 het volgende:
Was genoodzaakt om ook weer in de MC SC een '' AQ weg of blijven'' poll aan te maken
Heb je al je stem uitgebracht Shaderon!?!quote:
En dat terwijl je zo'n lieve jongen bent...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:09 schreef AQuila360 het volgende:
Was genoodzaakt om ook weer in de MC SC een '' AQ weg of blijven'' poll aan te maken
Phe Phe! Hoe was animecon?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of c. Ik heb zelf geen spullen ervan, dus mocht er iets in mijn handen gedrukt worden...
Oeh, en dat met zo'n vitrual helm ding!quote:
Ik ook..quote:
Als ze voor de PS4 of Xbone launchen dan koop ik die ipv een consolequote:
Hmm, ik wacht wel even de support af qua games... En wat de specs van de machine die je eraan moet koppelen zal zijn. En de prijs natuurlijk..quote:Op maandag 3 juni 2013 20:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Als ze voor de PS4 of Xbone launchen dan koop ik die ipv een console
Met de huidige specs van de Oculus hoef je niet zo'n supercomputer te hebben. Het zijn 'maar' twee 720p schermen en een kleine kans dat het er twee van 1080p worden.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, ik wacht wel even de support af qua games... En wat de specs van de machine die je eraan moet koppelen zal zijn. En de prijs natuurlijk..
Tot die tijd kom ik wel een keer bij je gamen
Erg tof om mee te maken. Alle 3DS-puzzels nu weer compleetquote:
2x 720p is voor een beetje PC eigenlijk niks, 2x 1080p is ook al niet heel veel, zeker gezien veel mensen op 1440p met AA werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |