Snes sowieso ftw.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, heb hem ook niet meer aangehad. Kwam em laatst nog tegen maar meh..
Met de SNES gaat het super!! Die heb ik nog regelmatig aanstaan voor een potje Mario Kart / Street Fighter
Tulp. Had ooit 2 NES's en heb er een weggegeven. Wordt zo'n chaos met al die RF units bij elkaar.. Zelfs de Dreamcast werkt nog met een RF unitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:28 schreef Reintji het volgende:
Een AV mulikabel? Of tulp (s-video?). Ik gebruik tulp iig.
Jonguh!! Je bent een BAAS!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:28 schreef Reintji het volgende:
Een AV mulikabel? Of tulp (s-video?). Ik gebruik tulp iig.
Thx. Mijn tevens mijn nick en gamertagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh!! Je bent een BAAS!
Lockout chip gemold en hij doet het als een malle!! Thnx dude![]()
JATOCH!quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:48 schreef Tain het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)r-nederland-aan.html
quote:
Aaaah ja, jij bent natuurlijk die BAAS op m'n Ps3quote:Op woensdag 19 juni 2013 03:31 schreef Reintji het volgende:
[..]
Thx. Mijn tevens mijn nick en gamertag
Mwah, het is en blijft lekker pulpie, vorige seizoen was wel vermakelijk. Er gebeurt best veelquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is TB nog beetje tof? Ik was volgens mij bij seizoen 4 ergens gekapt
Ja, ik ook inmiddels..quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:28 schreef Pheno het volgende:
PS4 besteld. Gewoon, omdat ik toch kan annuleren.
Sick Beard is dan wat voor je. Geweldig programmaquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:28 schreef Pheno het volgende:
Ik kan dit jaar series gaan kijken. te lam om ze op tv te volgen (wachtenof een aflevering missen en vergeten op te nemen
) en downloaden doe ik niet omdat gewoonweg lam
quote:
Same , zit alleen nog te twijfelen welke games ik erbij koop....quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:28 schreef Pheno het volgende:
PS4 besteld. Gewoon, omdat ik toch kan annuleren.
Voor mezelf gok ik ACIV, Watchdogs, LEGO Marvel (yeah rly), en NB2K14 (of Live, als die beter is). Maar 2K was niet aanwezig op E3, dus niets van gezien ...quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:03 schreef Altron het volgende:
[..]
[..]
Same , zit alleen nog te twijfelen welke games ik erbij koop....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |