PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Volgens mij is "Batta" de juist term.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:09 schreef Thorb het volgende:
Net vernederd door Tobi terwijl ik als any nog supa goed was
jij was fucking slechtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij is "Batta" de juist term.
Misschien moet ik dan toch maar op any gaan spelen.
Jij woont in Haarlem toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zit er nog een beetje terug te lezen, na iets meer dan een dag zaten we op 30 topics.![]()
Het komt goed schatje.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:15 schreef Tim86 het volgende:
Wat haat ik sneeuw toch in dit spel..totaal niet realistisch hoe het dan aanvoelt..ieder veld zou worden afgekeurd als dit de impact zou zijn.
Thad zijn eerste postquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:06 schreef ThadCastle het volgende:
Hee allemaal. Hebben jullie misschien tips waar ik het beste mijn ultimate team coins kan verkopen? Of zijn hier misschien mensen die ze willen kopen?
Thorb zijn eerste postquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:44 schreef Thorb het volgende:
Hey, ben dit jaar wat actiever begonnen met fut. Dus ik dacht laat ik ook maar eens een forum erover opzoeken![]()
Zie dat jullie nu club gaan doen, zou ik een keer mee kunnen doen en als jullie me goed genoeg vinden kunnen joinen (xbox)?
was het ook maar zijn laatste denk ik danquote:
Dat eerste was onzin ik wilde gewoon clubbenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Thad zijn eerste post
[..]
Thorb zijn eerste post
Meteen clubbuhhh
4 uur bedoel jequote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:28 schreef Reemi het volgende:
Eerder dan half 2 slapen zit er niet in de laatste tijd
qftquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:28 schreef Reemi het volgende:
Eerder dan half 2 slapen zit er niet in de laatste tijd
2x op rij verloren..volgens mij gaat er hier zo een controller het raam uitquote:
Gewoon een kat uit het asiel halen, scheelt weer wat controllers.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2x op rij verloren..volgens mij gaat er hier zo een controller het raam uit
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon een kat uit het asiel halen, scheelt weer wat controllers.
Koop ook een hamer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:42 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom speel ik nog met golds onlineWat een bullshit weer
Serie A team
Mijn controller is nog heel ik stopte net toen ik wilde smijten
Je moet je gewoon bedenken dat het een spelletje is en dat wanneer je er heel erg boos van word je beter wat anders kan gaan spelen.quote:
Ja doe ik ook nuquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet je gewoon bedenken dat het een spelletje is en dat wanneer je er heel erg boos van word je beter wat anders kan gaan spelen.
waarom heb je hem dan weggepest klootzakquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik mis GJE. Nu bij teruglezen zie ik dat hij het allemaal lief bedoelde.
Heb ik niet gedaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
waarom heb je hem dan weggepest klootzak
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:56 schreef Lindgren. het volgende:
En daar heb ik bewijs van.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:33 schreef Zhano het volgende:
Andere tijden![]()
Gofferdomme bijna verslapen. Nu met een potje appelmoes als ontbijt in de trein
Ja het is niet echt normaal natuurlijk. Maar ik had 20 minuten om mn bed uit te komen, om te kleden en tas in te pakken en nog naar het station te lopen. Tijd om iets te smeren was er dus niet en verder had ik niks kant en klaars, op wat koekjes na die ik later opeet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik ga echt serieus lachen als ik iemand met een potje appelmoes in de trein zie zitten
Appelmoes met kaneelkoekjesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja het is niet echt normaal natuurlijk. Maar ik had 20 minuten om mn bed uit te komen, om te kleden en tas in te pakken en nog naar het station te lopen. Tijd om iets te smeren was er dus niet en verder had ik niks kant en klaars, op wat koekjes na die ik later opeet.
Je mist jezelf?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik mis GJE. Nu bij teruglezen zie ik dat hij het allemaal lief bedoelde.
hahah goede veranderingenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:57 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
TOTS Adler vervangen door Neuer, IF Matip vervangen door Dede. Briljante zetten die ook nog eens coins opleveren
Geen punt gelukkigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hallo ik zit nu op school en ik moest vanmorgen zo snel waardoor ik mijn pen ben vergeten
quote:
Nu nog steeds noob zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:04 schreef Toefjes het volgende:
In het eerste FUT topic waar ik in postte kwam, een toen voor mij onbekende, Lindgren. ook langs met de volgende, inmiddels legendarische post:
[ afbeelding ]
De haat die er op volgde
[ afbeelding ]
![]()
Ik als noob:
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:15 schreef detennismaster het volgende:
Mannen, gegroet! Ik neem nu de trein naar Brussel en vanaf daar vlieg ik naar Chersonisoss!
![]()
![]()
have fun,quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:15 schreef detennismaster het volgende:
Mannen, gegroet! Ik neem nu de trein naar Brussel en vanaf daar vlieg ik naar Chersonisoss!
![]()
![]()
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:15 schreef detennismaster het volgende:
![]()
![]()
Zuipen en neukenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:15 schreef detennismaster het volgende:
![]()
![]()
De gemiddelde fokker zou niet eens zn kamer uitkomen dus dit lijkt me niet zo'n goed planquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
have fun,
geen dingen doen die wij ook niet zouden doen
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
De gemiddelde fokker zou niet eens zn kamer uitkomen dus dit lijkt me niet zo'n goed plan
wat moet je anders op chersonissosquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
De gemiddelde fokker zou niet eens zn kamer uitkomen dus dit lijkt me niet zo'n goed plan
Ook hier gaan we FOK! niet vergelijken met nazi Duitsland of Noord Korea.quote:
doe ik ook niet... heb het over FUT SCquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook hier gaan we FOK! niet vergelijken met nazi Duitsland of Noord Korea.
je moeder zal trots op je zijn jongenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hulk en Eto'o heb ik verkocht.
Niveautje hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je moeder zal trots op je zijn jongen
Mijn eerste vakantie met vrienden naar Malgrat. De vakantie begon al zodra ik in Breda op de bus staptequote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik wil ook weer naar Cherso en Lloret de Mar met vrienden.. Echt de tijd van m'n leven gehad daar.
Duitse meisjes te grazen nemenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik wil ook weer naar Cherso en Lloret de Mar met vrienden.. Echt de tijd van m'n leven gehad daar.
om en nabij hetzelfde niveau als jouw teamquote:
Wat is er mis met mijn team dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
om en nabij hetzelfde niveau als jouw team
Niet iedereen heeft hetzelfde aantal coins als de gemiddelde bezoeker hier he...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
om en nabij hetzelfde niveau als jouw team
Ik wil ook wel een keer op vakantie maar ik heb geen vrienden om mee op vakantie te gaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik geef iedereen hier jantje maar maakt niet uitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft hetzelfde aantal coins als de gemiddelde bezoeker hier he...
Dit is dan wel weer jammerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik geef iedereen hier jantje maar maakt niet uit
Terschelling is ook machtig.quote:
Hier tel je niet meer als je niet minimaal 8 uur per dag FUT speelt en 3 miljoen coins hebtquote:
ook zonder geld zijn er mooiere teams te makenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft hetzelfde aantal coins als de gemiddelde bezoeker hier he...
kansloze kinderen van ander subforumquote:
in een volgend leven maar je vmbo afmaken vriendquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:57 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hier tel je niet meer als je niet minimaal 8 uur per dag FUT speelt en 3 miljoen coins hebt
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een keer op vakantie maar ik heb geen vrienden om mee op vakantie te gaan
Veel beter is er niet in de RPLquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook zonder geld zijn er mooiere teams te maken
doumbia en welliton
Bullshit. Maar als zo ongeveer je 3e post hier is dat je iedereen onder tafel speelt, kan ik een kleine glimlach niet onderdrukkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:57 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hier tel je niet meer als je niet minimaal 8 uur per dag FUT speelt en 3 miljoen coins hebt
Humor herkennen enzoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bullshit. Maar als zo ongeveer je 3e post hier is dat je iedereen onder tafel speelt, kan ik een kleine glimlach niet onderdrukken
doe gewoon normaal... en ik doe honours programm Bedrijfskunde aan universiteit, dus jammer jochie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kansloze kinderen van ander subforumlekker laten gaan
[..]
in een volgend leven maar je vmbo afmaken vriend
Heb je nog niet kunnen betrappen op enige vorm van humor, helaas.quote:
niks mis met je team hoorquote:
Ik na mijn relatie gelijk een single vakantie geboekt. Gewoon met 30 vreemden, je ziet elkaar op schiphol wel. Gewoon zuipen of je 18 bent hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
GODVER wat mis ik die zuip vakanties.Ik ben nu al 2 jaar op rij met mijn (toenmalige vriendin) naar saaie Europese steden geweest.
dat is kut jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
GODVER wat mis ik die zuip vakanties.Ik ben nu al 2 jaar op rij met mijn (toenmalige vriendin) naar saaie Europese steden geweest.
Nee, heb ik verkochtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niks mis met je team hoorEcht origineel is het niet maar boeiend. Heb je wel een 2e team?
Zit daar nog wel eens wat te noiken tussen, of is dan 95% man?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik na mijn relatie gelijk een single vakantie geboekt. Gewoon met 30 vreemden, je ziet elkaar op schiphol wel. Gewoon zuipen of je 18 bent hoor
Ik ga nu gewoon roadtrippen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik na mijn relatie gelijk een single vakantie geboekt. Gewoon met 30 vreemden, je ziet elkaar op schiphol wel. Gewoon zuipen of je 18 bent hoor
BPL is kutquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er zijn ook andere competities hoor. Zoals BPL.
[ afbeelding ]
De organisatie waar ik mee ging zorgde voor een 50/50 verdeling. Leuke meiden, hoop voorvocht mannen. Daardoor werd het voor mij alleen maar makkelijkerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zit daar nog wel eens wat te noiken tussen, of is dan 95% man?
Dat is wel relaxt. Hoe oud was je toen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De organisatie waar ik mee ging zorgde voor een 50/50 verdeling. Leuke meiden, hoop voorvocht mannen. Daardoor werd het voor mij alleen maar makkelijker
Dan wordt inderdaad de vraag/aanbod-verhouding een stuk interessanterquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De organisatie waar ik mee ging zorgde voor een 50/50 verdeling. Leuke meiden, hoop voorvocht mannen. Daardoor werd het voor mij alleen maar makkelijker
Ziektes als dezequote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:02 schreef JanCees het volgende:
Zo even kijken of ik mijn controller nog kan repareren. Anders moet ik een nieuwe kopen, duur die dingen.
Heeft weer een voorvochtkind zijn controllert stukgegooid?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:02 schreef JanCees het volgende:
Zo even kijken of ik mijn controller nog kan repareren. Anders moet ik een nieuwe kopen, duur die dingen.
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heeft weer een voorvochtkind zijn controllert stukgegooid?Fijn dat je dat hier komt melden wel
je moet ook gewoon mij gelovenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ziektes als deze
Jammer, ik heb het serieus geprobeerd, maar ik pruim je niet
33quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat is wel relaxt. Hoe oud was je toen?
Nog nooit gezienquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:06 schreef Toefjes het volgende:
Weet iemand of er auto opladers voor smartphones bij benzine stations te koop zijn?
Ik heb altijd zo'n ding in de auto liggenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook niet, toch maar even langs een telecom shop dan straks.
Geen baan met camera'squote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Pfff...hoezo zendt de NOS Nadal uit? Haase moest toch ook om 11 uur spelen?
2 lettersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik zit nog eens naar die stats van TOTS Adler te kijken. Hoe de fuck die man toch zo slecht kan zijn
AI? EA?quote:
EAquote:
bestel 'm danquote:
ik mag geen brazilianen zoekenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kan niets meer zoeken? Bij jullie ook dat probleem?
Ik zie het al, het ligt aan duitslandZe willen niet dat ik duitsers zoek
Alleen om een pen te halen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga nu even snel naar huis en om 13:21 ga ik weer met de trein terug naar school. Ik heb vannacht trouwens nog best veel verkocht
Ik heb ook een S2 en bij mij doet ie het gewoonquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jammer dat die app niet op mijn telefoon werkt en dat terwijl ik een S2 heb.
Dat is raar. Als ik in de store zoek vind ik hem ook niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb ook een S2 en bij mij doet ie het gewoon
Ik heb een S2 en hij werktquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jammer dat die app niet op mijn telefoon werkt en dat terwijl ik een S2 heb.
Gewoon jpflathead zoekenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is raar. Als ik in de store zoek vind ik hem ook niet.
Heb je nog android 2.3 ofzo?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan vind ik ook niks en via de site installeren lukt ook niet.
Free gewoonquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:36 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Die van ¤0,79? Of is de free ook prima?
Je hebt een lagere android versie dan waarmee het toestel geleverd is?quote:
Ja, blijkbaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je hebt een lagere android versie dan waarmee het toestel geleverd is?
Waar kan ik het dan vinden? Deze telefoon was eerst van iemand anders en ik heb er verder ook geen verstand van.quote:
Wat de neuk? Is het een S1?quote:
Instellingen>over de telefoon en dan firmwarequote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar kan ik het dan vinden? Deze telefoon was eerst van iemand anders en ik heb er verder ook geen verstand van.
Wtfquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is inderdaad een S1, dat is dan best vervelend want dan kan ik de app zeker niet gebruiken.
Ja, deze telefoon was eerst van mijn moeder. Ik hoefde dus (bijna) niks te betalen. Maar ik had eerst een hele oude telefoon die ik bijna nooit gebruikte dus het is al een vooruitgang.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
WtfIs het iemand die je kent? Die heeft je dan lekker genaaid
't blijven negerts hequote:
Maar jouw moeder heeft je wijsgemaakt dat het een S2 was? Wtf?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, deze telefoon was eerst van mijn moeder. Ik hoefde dus (bijna) niks te betalen. Maar ik had eerst een hele oude telefoon die ik bijna nooit gebruikte dus het is al een vooruitgang.
Je komt er nu pas achter dat je een S1 hebt ipv een S2?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is inderdaad een S1, dat is dan best vervelend want dan kan ik de app zeker niet gebruiken.
Gescamt worden door je moeder!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar jouw moeder heeft je wijsgemaakt dat het een S2 was? Wtf?
Nee, ik dacht zelf dat het een S2 was maar het is een S1. #ikletteechtnietopquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar jouw moeder heeft je wijsgemaakt dat het een S2 was? Wtf?
Tsja weet je ook weer dat je op het niveau van JoeydeKoala aka Baje zitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:07 schreef x1N2ition het volgende:
Heb je Ronaldo toevallig uitgeleend aan je moeder?
Too slow.
Ik heb er ook last van.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
De web app doet weer eens raar als ik ga zoeken. Dat doet me denken aan de eerste paar dagen, toen was er elke dag wel iets aan de hand.
Vieuws?quote:
Nou ik ben benieuwd, wat is mijn echte ui?quote:
Je mannetje met het paarse petje. Kan ook nog een grote rode puist hebben maar dat was incidenteel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd, wat is mijn echte ui?
Oh die, die gebruik ik al een tijdje niet meer. Moet mijn clubiconen een beetje steunen in deze barre tijdenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:18 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Je mannetje met het paarse petje. Kan ook nog een grote rode puist hebben maar dat was incidenteel.
Die leaven altijd tegen mij voor het begintquote:
Zal nog wel gebeuren. Maar wel pas over een week of 3 denk ik.quote:
Volgende week komt denk ik de BBVA dus dan komt de grootste crash. De week daarna Ligue 1 en daarna de rest van de wereld met een paar Eredivisie spelers.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal nog wel gebeuren. Maar wel pas over een week of 3 denk ik.
Ligue 1 komt volgende week eerst volgens dat artikel van laatst.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgende week komt denk ik de BBVA dus dan komt de grootste crash. De week daarna Ligue 1 en daarna de rest van de wereld met een paar Eredivisie spelers.
Snap echt niet hoe die in de 2e ronde van het zilveren toernooi is belandquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die leaven altijd tegen mij voor het begint
Ik moest ook een keer in de gold cup in de 2e ronde tegen een volledig 0 chem team en in de finale ook tegen iemand die er niks van konquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe die in de 2e ronde van het zilveren toernooi is beland
toch alvast de BBVA inkopen maar gedaan. ze zullen er wel weer een toernooitje bij gooienquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ligue 1 komt volgende week eerst volgens dat artikel van laatst.
Ik verloor de zilveren finale ooit van een 60 chem zilver team.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moest ook een keer in de gold cup in de 2e ronde tegen een volledig 0 chem team en in de finale ook tegen iemand die er niks van kon
Ik zit er nog inquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net nu ik een winstgevend pack had is er maintenance.. ik had Cole in een pack, die is nog geen 5k waard maar door de rest van het pack maak ik gewoon winst (er zat ook nog een 3-5-2 kaart in)
Je straf van de futgoden voor het verkopen van een first owner Di Natale.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:47 schreef Maver24 het volgende:
Liggen de FUT servers eruit ?, ik kan niet op Ultimate Team komen,
Ik heb em nog, kreeg em gister niet verkocht,quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je straf van de futgoden voor het verkopen van een first owner Di Natale.
20 minuten en 34 seconde vanaf 13:00:10quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:57 schreef Maver24 het volgende:
iemand een idee hoelang die maintenance duurt ?, staat niks op twitter
quote:Ajax op zoek naar Laudrup
Van onze Telesportredactie
Ajax is op zoek naar Michael Laudrup. De Deense oud-voetballer dient zich op 29 augustus om 11.00 aan de Parnassusweg in Amsterdam bij de rechtbank te melden in verband met een belastingzaak uit 1997.
Ajax heeft vrijdagmorgen advertenties in kranten laten zetten, omdat Laudrup 'geen bekende woon- of verblijfplaats' heeft.
Eén en ander is een gevolg van een naheffing van de Belastingdienst bij Ajax na de transfers van Laudrup en Shota Arveladze in 1997. De naheffingen bedroegen ongeveer 3 miljoen euro. De Amsterdamse club heeft het complete bedrag al overgemaakt naar de Belastingdienst, maar moet dat bedrag nu bij de Deen verhalen.
Laudrup speelde in het seizoen 1997/1998 bij Ajax en is tegenwoordig manager bij Premier League-club Swansea City.
Die gebruikte ik met +10 glitchquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:40 schreef over_hedge het volgende:
tots ballo moet ik echt hebbenVorig jaar was zijn motm echt heel erg goed.
Bareback of ?quote:
Waarom niet Lacazette als CAM?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:10 schreef Ajacied7 het volgende:
UP Malbranque, Benzia of Grenier op CAM achter Lacazette? Ik nijg weer naar Benzia.
Ik vond zowel Malbranque als Grenier dikke strontquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:10 schreef Ajacied7 het volgende:
UP Malbranque, Benzia of Grenier op CAM achter Lacazette? Ik nijg weer naar Benzia.
Ik wist niet eens dat er een 10+ glitch bestond.quote:
Ik heb nog steeds geen team om Benzia gemaakt. Volgens mij kan hij makkelijk met silvers mee als bronzequote:
he croooooooooooooooookquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:34 schreef n0ir het volgende:
Ds2 durft in de trein niet op fok maar het meisje voor mij zit op http://www.bdsm-jongeren.net/forum/
Kinky
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:34 schreef n0ir het volgende:
Ds2 durft in de trein niet op fok maar het meisje voor mij zit op http://www.bdsm-jongeren.net/forum/
Kinky
Lekker in je leren pakje rollenspel spelen in de trein. YOLO!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:34 schreef n0ir het volgende:
Kinky
Behalve als we beginnen te schelden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:35 schreef Thorb het volgende:
ja die reageert de komende 30 minuten niet meer natuurlijk
crookk kan daar wel tegen rijst?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:36 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Behalve als we beginnen te schelden.
Ik zit nu gewoon vanuit de trein te posten hoor. Ik keek net nog naar de OP.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:34 schreef n0ir het volgende:
Kinky
Ik las aan het begin van het topic jouw eerste post in de reeks.quote:
Maar wel goed genoegquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik las aan het begin van het topic jouw eerste post in de reeks.
Of je misschien een keertje mee mocht doen en als je goed genoeg was zelfs bij de club mocht horen.
Potverdorie toen was je tenminste nog beleefd en bescheiden!
En nog steeds bakt hij er niks vanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
Of je misschien een keertje mee mocht doen en als je goed genoeg was zelfs bij de club mocht horen.
Ja als er niemand naast je zit heb je wel lef hè!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zit nu gewoon vanuit de trein te posten hoor. Ik keek net nog naar de OP.
Heb je het nu over FIFA of ...?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:45 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nee over die swingersfeesten in mijn kelder nou goed
Beetje lullig voor Sill om alleen maar aan ons eigen hoogtepunt te denken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Clubs ging gister wel echt lekker, misschien moeten we maar stoppen op ons hoogtepunt...
Wat is eigenlijk jammer voor mij?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:52 schreef Thorb het volgende:
opdonderen pazzl jammer voor je
Thanks nu kan ik weer clubben
Oh, dat is wel jammer ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat je mijn fok account niet meer kan gebruiken om op jezelf te reageren.
Wat een elite-hacker die Pazzelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat je mijn fok account niet meer kan gebruiken om op jezelf te reageren.
Ik ga niet clubben met iemand die IE gebruikt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
achja je moet iets als je niet gezellig genoeg bent om te clubben
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga niet clubben met iemand die IE gebruikt.
quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:19 schreef Thorb het volgende:
Alsof fok beter werkt met FF, of ik met Chroome een beter team maak op WeFut
Verspilde moeitequote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zie je geen argument te bekennen in je post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |