kansloze kinderen van ander subforumquote:
in een volgend leven maar je vmbo afmaken vriendquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:57 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hier tel je niet meer als je niet minimaal 8 uur per dag FUT speelt en 3 miljoen coins hebt
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een keer op vakantie maar ik heb geen vrienden om mee op vakantie te gaan
Veel beter is er niet in de RPLquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook zonder geld zijn er mooiere teams te maken
doumbia en welliton
Bullshit. Maar als zo ongeveer je 3e post hier is dat je iedereen onder tafel speelt, kan ik een kleine glimlach niet onderdrukkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:57 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hier tel je niet meer als je niet minimaal 8 uur per dag FUT speelt en 3 miljoen coins hebt
Humor herkennen enzoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bullshit. Maar als zo ongeveer je 3e post hier is dat je iedereen onder tafel speelt, kan ik een kleine glimlach niet onderdrukken
doe gewoon normaal... en ik doe honours programm Bedrijfskunde aan universiteit, dus jammer jochie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kansloze kinderen van ander subforumlekker laten gaan
[..]
in een volgend leven maar je vmbo afmaken vriend
Heb je nog niet kunnen betrappen op enige vorm van humor, helaas.quote:
niks mis met je team hoorquote:
Ik na mijn relatie gelijk een single vakantie geboekt. Gewoon met 30 vreemden, je ziet elkaar op schiphol wel. Gewoon zuipen of je 18 bent hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
GODVER wat mis ik die zuip vakanties.Ik ben nu al 2 jaar op rij met mijn (toenmalige vriendin) naar saaie Europese steden geweest.
dat is kut jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
GODVER wat mis ik die zuip vakanties.Ik ben nu al 2 jaar op rij met mijn (toenmalige vriendin) naar saaie Europese steden geweest.
Nee, heb ik verkochtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niks mis met je team hoorEcht origineel is het niet maar boeiend. Heb je wel een 2e team?
Zit daar nog wel eens wat te noiken tussen, of is dan 95% man?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik na mijn relatie gelijk een single vakantie geboekt. Gewoon met 30 vreemden, je ziet elkaar op schiphol wel. Gewoon zuipen of je 18 bent hoor
Ik ga nu gewoon roadtrippen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik na mijn relatie gelijk een single vakantie geboekt. Gewoon met 30 vreemden, je ziet elkaar op schiphol wel. Gewoon zuipen of je 18 bent hoor
BPL is kutquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er zijn ook andere competities hoor. Zoals BPL.
[ afbeelding ]
De organisatie waar ik mee ging zorgde voor een 50/50 verdeling. Leuke meiden, hoop voorvocht mannen. Daardoor werd het voor mij alleen maar makkelijkerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zit daar nog wel eens wat te noiken tussen, of is dan 95% man?
Dat is wel relaxt. Hoe oud was je toen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De organisatie waar ik mee ging zorgde voor een 50/50 verdeling. Leuke meiden, hoop voorvocht mannen. Daardoor werd het voor mij alleen maar makkelijker
Dan wordt inderdaad de vraag/aanbod-verhouding een stuk interessanterquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De organisatie waar ik mee ging zorgde voor een 50/50 verdeling. Leuke meiden, hoop voorvocht mannen. Daardoor werd het voor mij alleen maar makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |