doe ik ook niet... heb het over FUT SCquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook hier gaan we FOK! niet vergelijken met nazi Duitsland of Noord Korea.
je moeder zal trots op je zijn jongenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hulk en Eto'o heb ik verkocht.
Niveautje hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je moeder zal trots op je zijn jongen
Mijn eerste vakantie met vrienden naar Malgrat. De vakantie begon al zodra ik in Breda op de bus staptequote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik wil ook weer naar Cherso en Lloret de Mar met vrienden.. Echt de tijd van m'n leven gehad daar.
Duitse meisjes te grazen nemenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik wil ook weer naar Cherso en Lloret de Mar met vrienden.. Echt de tijd van m'n leven gehad daar.
om en nabij hetzelfde niveau als jouw teamquote:
Wat is er mis met mijn team dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
om en nabij hetzelfde niveau als jouw team
Niet iedereen heeft hetzelfde aantal coins als de gemiddelde bezoeker hier he...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
om en nabij hetzelfde niveau als jouw team
Ik wil ook wel een keer op vakantie maar ik heb geen vrienden om mee op vakantie te gaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik geef iedereen hier jantje maar maakt niet uitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft hetzelfde aantal coins als de gemiddelde bezoeker hier he...
Dit is dan wel weer jammerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik geef iedereen hier jantje maar maakt niet uit
Terschelling is ook machtig.quote:
Hier tel je niet meer als je niet minimaal 8 uur per dag FUT speelt en 3 miljoen coins hebtquote:
ook zonder geld zijn er mooiere teams te makenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft hetzelfde aantal coins als de gemiddelde bezoeker hier he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |