Geen punt gelukkigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hallo ik zit nu op school en ik moest vanmorgen zo snel waardoor ik mijn pen ben vergeten
quote:
Nu nog steeds noob zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:04 schreef Toefjes het volgende:
In het eerste FUT topic waar ik in postte kwam, een toen voor mij onbekende, Lindgren. ook langs met de volgende, inmiddels legendarische post:
[ afbeelding ]
De haat die er op volgde
[ afbeelding ]
![]()
Ik als noob:
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:15 schreef detennismaster het volgende:
Mannen, gegroet! Ik neem nu de trein naar Brussel en vanaf daar vlieg ik naar Chersonisoss!
![]()
![]()
have fun,quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:15 schreef detennismaster het volgende:
Mannen, gegroet! Ik neem nu de trein naar Brussel en vanaf daar vlieg ik naar Chersonisoss!
![]()
![]()
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:15 schreef detennismaster het volgende:
![]()
![]()
Zuipen en neukenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:15 schreef detennismaster het volgende:
![]()
![]()
De gemiddelde fokker zou niet eens zn kamer uitkomen dus dit lijkt me niet zo'n goed planquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
have fun,
geen dingen doen die wij ook niet zouden doen
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
De gemiddelde fokker zou niet eens zn kamer uitkomen dus dit lijkt me niet zo'n goed plan
wat moet je anders op chersonissosquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
De gemiddelde fokker zou niet eens zn kamer uitkomen dus dit lijkt me niet zo'n goed plan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |