Ziektes als dezequote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:02 schreef JanCees het volgende:
Zo even kijken of ik mijn controller nog kan repareren. Anders moet ik een nieuwe kopen, duur die dingen.
Heeft weer een voorvochtkind zijn controllert stukgegooid?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:02 schreef JanCees het volgende:
Zo even kijken of ik mijn controller nog kan repareren. Anders moet ik een nieuwe kopen, duur die dingen.
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heeft weer een voorvochtkind zijn controllert stukgegooid?Fijn dat je dat hier komt melden wel
je moet ook gewoon mij gelovenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ziektes als deze
Jammer, ik heb het serieus geprobeerd, maar ik pruim je niet
33quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat is wel relaxt. Hoe oud was je toen?
Nog nooit gezienquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:06 schreef Toefjes het volgende:
Weet iemand of er auto opladers voor smartphones bij benzine stations te koop zijn?
Ik heb altijd zo'n ding in de auto liggenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook niet, toch maar even langs een telecom shop dan straks.
Geen baan met camera'squote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Pfff...hoezo zendt de NOS Nadal uit? Haase moest toch ook om 11 uur spelen?
2 lettersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik zit nog eens naar die stats van TOTS Adler te kijken. Hoe de fuck die man toch zo slecht kan zijn
AI? EA?quote:
EAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |