SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 Augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 December 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 Februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / Tan Codes of dergelijke bij de hand (niet nodig indien gebruik wordt gemaakt van paypal)
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top Users in de SC-
Melleyn - Geflipte-Koelkast - Bambino - Karina - Tralalala - Stuart - Speedo-drager - Essnhills - Gekkepoes - Jimbo - Ceviche - Xeor - Pino112 -
BAM ! Dat zijn ze dan, onze doldwaze SC userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
OhNoes - Pimmetje2010 - Che - koekjestrommel1
nizno - Karina - exaCity - Lyza666 - JamFlava - Zosk - Piger - Paxcon
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - junkiexp - Studiotje
RobertNL - Phaelanx_NL - iBenny - Downstar - Maraca - rene90 - Onufriev
CherryLips - EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Guul
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
Had je niks beters te doen ofzo:?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:24 schreef Jimbo het volgende:
tering nu ik het post...in 2 dagen meer dan 4000(!) post op fokhahah
nee ik zit met mn poot omgooh al 2 dagen vast aan een bankquote:
sadquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:24 schreef Jimbo het volgende:
tering nu ik het post...in 2 dagen meer dan 4000(!) post op fokhahah
Jij spoort nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee ik zit met mn poot omgooh al 2 dagen vast aan een bank
Aan je versteld staande gasten gewoon vragen, verdien je er ook nog eens aanquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oja, vraag me nog steeds af of je er geld in moet pleuren
ja, zekerquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aan je versteld staande gasten gewoon vragen, verdien je er ook nog eens aan
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:25 schreef Pino112 het volgende:
Gebanned worden op die chat, dat doe je nice
Trollenquote:
het is niet vrijwillig, laat dit duidelijk zijnquote:
Haha, dat is toch gewoon goed!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:26 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Trollen
Teksten als:
Lekker, thanks ibood 2 boxjes binnen e.d.
Wat is er met je poot dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is niet vrijwillig, laat dit duidelijk zijn
ik moet een week stilzitten
Hij is door z'n lies gegaanquote:
liesblessure opgelopen toen ik met de boys van VBL aan t voetballen wasquote:
Posten met de nickname: Scripterquote:
Aanklagen die gastenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
liesblessure opgelopen toen ik met de boys van VBL aan t voetballen was
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Posten met de nickname: Scripter
En dan teksten zoals:
Pssstt scriptje kopen? 100% kans op een box
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Posten met de nickname: Scripter
En dan teksten zoals:
Pssstt scriptje kopen? 100% kans op een box
het sneue is nogquote:
jij bent een lelijk horlogequote:
Je kan gewoon niet voetballenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het sneue is nogt was mn eigen schuld
Was je niet pas 3 seconden in het veld ofzo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is detail matequote:Op donderdag 30 mei 2013 23:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zover weet ik het niet, maar kon al ruim een week niet normaal lopen, dus op doctors advies zit ik nu een week thuisquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet voetballen
Maar wat dan, spiertje gescheurd?
Oh, handig als je dat iig weetquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zover weet ik het niet, maar kon al ruim een week niet normaal lopen, dus op doctors advies zit ik nu een week thuis
nouja sooryquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was je niet pas 3 seconden in het veld ofzo?
quote:
Schnell!!!quote:
goed geurtje, maar online goedkoperquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nouja soory
het was de laatste wedstrijd van de dag dus had wel al gespeeld, maar idd , ik stond er toen 3sec in
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nouja soory
het was de laatste wedstrijd van de dag dus had wel al gespeeld, maar idd , ik stond er toen 3sec in
mja ik deed wat dingen daar en toen zei ie at t een blessure was en geen liesbreukquote:
kusjes Oquote:
Liesbreuk zie je haast nooit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja ik deed wat dingen daar en toen zei ie at t een blessure was en geen liesbreuk
ga maar stil liggen en binnen een week mag he het weer proberen, he kan er 6 - 8 weken last van houden
thats it
ja nogalquote:
ik heb er al eens een aan de andere kant gehadquote:
quote:
Ik BELIEVE het wel hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:30 schreef LompeHork het volgende:
Ik geloof er geen ene hoer van dat het nu allemaal zo snel wordt verkocht
Dat is lekker danquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja nogal
maarja ik sport al 10 jaar niet , sterker nog heb al 10 jaar niet gerend denk ik
bah viespeuk!!quote:
zeker ook over je nickname heengegaanquote:
Fijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb er al eens een aan de andere kant gehad
Alleen de inhoud nog even gladblazen!quote:
en gewoon niet dik zijnquote:
hehe je wil niet weten wat er over mijn nickname is heengegaanquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeker ook over je nickname heengegaan?
tongquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
hehe je wil niet weten wat er over mijn nickname is heengegaan
Gladblazen? Maar het is toch niet van glad?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen de inhoud nog even gladblazen!![]()
![]()
dannyquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
en nog wat kalende mannenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, maar dat heb ik ook!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en gewoon niet dik zijnals een baas (en wel elke dag 2x zo veel vreten als goed voor me is
)
lekker hequote:
Dat moet je er even overheen smeltenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gladblazen? Maar het is toch niet van glad?
+Oquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
paar minuutjes voor 12 ga ik er helemaal klaar voro zitten, vinger op de knop en kom maar op met die laatste box
heb je ook een aussie ?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
paar minuutjes voor 12 ga ik er helemaal klaar voro zitten, vinger op de knop en kom maar op met die laatste box
quote:
heb jij tong ooit gezien ?quote:
dan moeten ze die kut kabel erbij doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat PS3 ding raken ze echt aan de straatstenen niet kwijt
Nee nooit gezien, wel aan de telefoon gehad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
heb jij tong ooit gezien ?
ik blijf erbij dat het niet 1 persoon is :y
quote:
Is 1 persoon, telefonisch gesprokenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Jawel, maar hij heeft geen baan, dus chillt de hele dag hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
ik dacht dat jullie dattequote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nooit gezien, wel aan de telefoon gehad.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is 1 persoon, telefonisch gesproken
Wat bellen jullie hem?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nooit gezien, wel aan de telefoon gehad.
Ik heb wel een baan maar doe hetzelfdequote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jawel, maar hij heeft geen baan, dus chillt de hele dag haha
ook l aan de telquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is 1 persoon, telefonisch gesproken
Wat moet je anders met al die telefoons van de hunt?quote:
en dat van mij belastings centenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jawel, maar hij heeft geen baan, dus chillt de hele dag haha
Jouw laatste post.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ook l aan de telwat bespreken jullie ? zn laatste post ?
precies die dacht ik ook aanquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Tong lijkt mij wel een heuptasje-figuur
Ik doe poging tot, maar dan heb ik weer ruzie met mn baas, moet ik weer verantwoorden waarom ik dat deed etc. etc.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel een baan maar doe hetzelfde
maar om wat ?quote:
Angry Birds op spelen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat moet je anders met al die telefoons van de hunt?
sappig is dat hoor, foksters datenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee welnee manDat denkt iedereen maar.
Dan is het goedquote:
Door omstandigheden he..quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dat van mij belastings centengatverdamme werkeloos tuig
quote:
Tong80 bellenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat moet je anders met al die telefoons van de hunt?
ja omdat ze lui zijnquote:
ik heb wel een lijst afgewerkt vroegerquote:
Dat zeg ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oh jij staat zeker op de oebiedoelijst of hoe heet dat ding ook alweer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb wel een lijst afgewerkt vroeger![]()
Bangaquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jij staat zeker op de oebiedoelijst of hoe heet dat ding ook alweer.
Ik ook nietquote:
En dan? Dan kon je gebeld worden door tong?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee FOK! had ook zo een lijst. Maar die is al oud.
quote:
trruequote:Op donderdag 30 mei 2013 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit moet je ook niet willen hebben.
Ik hossel zelfs een baksteen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kut voor je, ik ben niet te hosselen jwz
eindelijkquote:
Nee daar stond wie het met wie had gedaanquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En dan? Dan kon je gebeld worden door tong?
Ik ben al gehosseldquote:
mn kloon welquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jij staat zeker op de oebiedoelijst of hoe heet dat ding ook alweer.
Oh oke! Daar stond je ook in?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee daar stond wie het met wie had gedaan
Snel nog even slapenquote:
boedieboes wie neukt wie lijstquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee FOK! had ook zo een lijst. Maar die is al oud.
ik morgen ookquote:
PUBquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mn kloon wel
maar nee, toen ik nog in pub zat enzo ging dat wel lekker, dan die net 16jarigen
jaquote:
Dat moet dan met een ander account zijn want dat is al heel oudquote:
goed elange lijst.. ook echt dikke sletten ertussenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee daar stond wie het met wie had gedaan
Mietjes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gesloten omdat mensen niet meer door hun verleden achterna gezeten wilde worden.
stofzuiger!!!quote:
Logisch.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gesloten omdat mensen niet meer door hun verleden achterna gezeten wilde worden.
Echt hequote:Op donderdag 30 mei 2013 23:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
goed elange lijst.. ook echt dikke sletten ertussen
die zijn nu allemaal VEEEL te jong voor mequote:
quote:
Stofzuigertquote:
ja bizar, sommige wijven echt met 15-20 mannen alleen al van fokquote:
hij zuigtquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:39 schreef Myraela het volgende:
En omdat de nieuwe ONZ generatie zichzelf aan ging melden, in plaats van dat het leuke roddels waren.
Misschien is die adviesprijs alleen de stang?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
5 euro korting als de verzendkosten erbij komen
Tussen de 14 en 24 ongeveer..quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die zijn nu allemaal VEEEL te jong voor me
ja dat zeg ikquote:
Oja, irritantquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:39 schreef Myraela het volgende:
En omdat de nieuwe ONZ generatie zichzelf aan ging melden, in plaats van dat het leuke roddels waren.
Ik post daar ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die zijn nu allemaal VEEEL te jong voor me
quote:
zie al dattie met verzendkosten duurder is als normaalquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb de grote broer van deze, maar vergelijkbaar wel.
Myr for ONZ modquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:39 schreef Myraela het volgende:
ja sorry maar, maar het is echt zwaar naar de tyfus gegaan vergeleken met vroegerquote:
Nee, adviesprijs is het touwtje.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien is die adviesprijs alleen de stang?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:40 schreef blup het volgende:
[..]
[..]
zie al dattie met verzendkosten duurder is als normaal
Wat is jouw vorige account dan? Want dat was voor de tijd dat je met dit account ging postenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:39 schreef Myraela het volgende:
Gekochtquote:
nee, en daarna zat jij in pubquote:
pedoquote:
Ik probeer er nog wat van te maken, zeg maar. Soms. Een enkele keerquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja sorry maar, maar het is echt zwaar naar de tyfus gegaan vergeleken met vroeger
moira mag wel mod wordenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:40 schreef tralalala het volgende:
Dit is een matige stofzuiger volgens kieskeurig
zoals ik zei, hij zuigtquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:40 schreef tralalala het volgende:
Dit is een matige stofzuiger volgens kieskeurig
Ik kwam er vroeger graag, nu niet meer heel graag..quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
De liefde is vergaan, helaas. Samen met de kwaliteit.
pedoquote:
Jaa!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moira mag wel mod worden(te) gek wijf is dat zeg
En straks in alle rust even zoeken of ie ergens anders goedkoper is te vinden en dan annuleren we hem gewoonquote:
Die ken ik eigenlijk helemaalk nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moira mag wel mod worden(te) gek wijf is dat zeg
ja, een zinkend schip valt niet te redden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik probeer er nog wat van te maken, zeg maar. Soms. Een enkele keer
Oh ja dat is wel slim inderdaad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
En straks in alle rust even zoeken of ie ergens anders goedkoper is te vinden en dan annuleren we hem gewoonMaar dan hebben we iig wat
![]()
Vriendin van Mono.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ken ik eigenlijk helemaalk nietMaar ik kom niet zo heel vaak in ONZ.
Dat laatste wel ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, een zinkend schip valt niet te redden.
flinke lading chemo en al die kut koters er weg halen misschien...
quote:
Dat laatste vooral..quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, een zinkend schip valt niet te redden.
flinke lading chemo en al die kut koters er weg halen misschien...
zo toen ik dr zag, ging ze HEEEEL de kroeg langs, echt iedereen een handje geven en zich voorstellenquote:
Bij Tijgertje zat ik ook in de klas. Die SC ging wel altijd hard.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, en daarna zat jij in pub
met masd, tijgertje,noortje,mij,kanovinni,lisanne,oshiro,mcdavid,en nog vele andren
Ja, want in 2009 was er nog wel kwaliteit wil je bewerenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
De liefde is vergaan, helaas. Samen met de kwaliteit.
Wacht.. Wat?!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo toen ik dr zag, ging ze HEEEEL de kroeg langs, echt iedereen een handje geven en zich voorstellen
vervolgens zat ze met dr hand in mono zn broek een beetje te graaien
dat kind wil je niet kennenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:
mooie jongen :yquote:
Ja maar ik bedoel op FOK! zie ik haar eigenlijk zelden. Maar ik zit in andere forums waarschijnlijk.quote:
Ik nooit. Al sinds 2005 niet meerquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Whut.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo toen ik dr zag, ging ze HEEEEL de kroeg langs, echt iedereen een handje geven en zich voorstellen
mwah bmerkquote:
meer dan nu!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, want in 2009 was er nog wel kwaliteit wil je beweren
duitsers mogen sinds 1945 niet meer negatief zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.amazon.de/Dirt(...)r=8-1&keywords=M5050
Daar alleen maar positiviteit
Ik heb je ook gemeet of niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, Douwe Egberts klinkt lekker duur
Dat zou kunnen, waar post jij veel dan? Waar mod jij eigenlijk?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel op FOK! zie ik haar eigenlijk zelden. Maar ik zit in andere forums waarschijnlijk.
Als je het vergelijkt met nu wel ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, want in 2009 was er nog wel kwaliteit wil je beweren
dat is wat dr nodig is , maar dingen als onz trekt (hihi) gewoon jonge users aan, dat is een feitquote:
Toen was het ook allemaal al pure bagger. KLB en ONZ voegen geen ene moer meer toequote:
KLB 1.0 was wel leuk. KLB 2.0quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toen was het ook allemaal al pure bagger. KLB en ONZ voegen geen ene moer meer toe
Kan gebeuren, niet erg ook, verandering is eng en zuks.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is wat dr nodig is , maar dingen als onz trekt (hihi) gewoon jonge users aan, dat is een feit
serieus ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij Tijgertje zat ik ook in de klas. Die SC ging wel altijd hard.Met Naatje en Jocha en Mstr.
Dan is het nu waarschijnlijk helemaal een grote teringbende. Ik vond er na 2005/2006 al niets meer aanquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met nu wel ja.
40+ en TAL.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, waar post jij veel dan? Waar mod jij eigenlijk?
Oepsie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
serieus ?zat je bij lau in de klas ?
dat wijf heb ik nog geprobeerd te krijgen, maar toen kwam mn vriendin opeens een paar dagen eerder uit noorwegen aan
verdomme
Wel, daar verzamelt alle bagger zich, hebben wij er geen last vanquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toen was het ook allemaal al pure bagger. KLB en ONZ voegen geen ene moer meer toe
Eens, klb is bagger tegenwoordig..quote:
quote:
kan wel, was je bij de ESF dingen , of heel vroeger ?quote:
Vroeger kreeg je niet zoveel de ruimte daarvoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel, daar verzamelt alle bagger zich, hebben wij er geen last van
Vervelend wel, als je vriendin ineens terug komt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
serieus ?zat je bij lau in de klas ?
dat wijf heb ik nog geprobeerd te krijgen, maar toen kwam mn vriendin opeens een paar dagen eerder uit noorwegen aan
verdomme
Die ken ik ook nietquote:
Met nadruk op af en toe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Eens, klb is bagger tegenwoordig..
Vond het vroeger wel tof om er af en toe te kijken.
Nou die zijn heel rustig hoorquote:
t niveau daalt net als onze samenlevingquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan gebeuren, niet erg ook, verandering is eng en zuks.
ESF dingen, ik was die kale die toen bij die sjoelmeet vroeg weg ging. Jeweetwel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan wel, was je bij de ESF dingen , of heel vroeger ?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je niet zoveel de ruimte daarvoor![]()
ja, was jammerquote:
inmiddels hard verouderd :quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
Popcorn hour, vroeger wilde iedereen die meteen kopen.
50 euro is toch niks qua kortingquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
Popcorn hour, vroeger wilde iedereen die meteen kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |