Nee nooit gezien, wel aan de telefoon gehad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
heb jij tong ooit gezien ?
ik blijf erbij dat het niet 1 persoon is :y
quote:
Is 1 persoon, telefonisch gesprokenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Jawel, maar hij heeft geen baan, dus chillt de hele dag hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
ik dacht dat jullie dattequote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nooit gezien, wel aan de telefoon gehad.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is 1 persoon, telefonisch gesproken
Wat bellen jullie hem?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nooit gezien, wel aan de telefoon gehad.
Ik heb wel een baan maar doe hetzelfdequote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jawel, maar hij heeft geen baan, dus chillt de hele dag haha
ook l aan de telquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is 1 persoon, telefonisch gesproken
Wat moet je anders met al die telefoons van de hunt?quote:
en dat van mij belastings centenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jawel, maar hij heeft geen baan, dus chillt de hele dag haha
Jouw laatste post.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ook l aan de telwat bespreken jullie ? zn laatste post ?
precies die dacht ik ook aanquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Tong lijkt mij wel een heuptasje-figuur
Ik doe poging tot, maar dan heb ik weer ruzie met mn baas, moet ik weer verantwoorden waarom ik dat deed etc. etc.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel een baan maar doe hetzelfde
maar om wat ?quote:
Angry Birds op spelen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat moet je anders met al die telefoons van de hunt?
sappig is dat hoor, foksters datenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee welnee manDat denkt iedereen maar.
Dan is het goedquote:
Door omstandigheden he..quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dat van mij belastings centengatverdamme werkeloos tuig
quote:
Tong80 bellenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat moet je anders met al die telefoons van de hunt?
ja omdat ze lui zijnquote:
ik heb wel een lijst afgewerkt vroegerquote:
Dat zeg ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oh jij staat zeker op de oebiedoelijst of hoe heet dat ding ook alweer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb wel een lijst afgewerkt vroeger![]()
Bangaquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jij staat zeker op de oebiedoelijst of hoe heet dat ding ook alweer.
Ik ook nietquote:
En dan? Dan kon je gebeld worden door tong?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee FOK! had ook zo een lijst. Maar die is al oud.
quote:
trruequote:Op donderdag 30 mei 2013 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit moet je ook niet willen hebben.
Ik hossel zelfs een baksteen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kut voor je, ik ben niet te hosselen jwz
eindelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |