kusjes Oquote:
Liesbreuk zie je haast nooit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja ik deed wat dingen daar en toen zei ie at t een blessure was en geen liesbreuk
ga maar stil liggen en binnen een week mag he het weer proberen, he kan er 6 - 8 weken last van houden
thats it
ja nogalquote:
ik heb er al eens een aan de andere kant gehadquote:
quote:
Ik BELIEVE het wel hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:30 schreef LompeHork het volgende:
Ik geloof er geen ene hoer van dat het nu allemaal zo snel wordt verkocht
Dat is lekker danquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja nogal
maarja ik sport al 10 jaar niet , sterker nog heb al 10 jaar niet gerend denk ik
bah viespeuk!!quote:
zeker ook over je nickname heengegaanquote:
Fijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb er al eens een aan de andere kant gehad
Alleen de inhoud nog even gladblazen!quote:
en gewoon niet dik zijnquote:
hehe je wil niet weten wat er over mijn nickname is heengegaanquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeker ook over je nickname heengegaan?
tongquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
hehe je wil niet weten wat er over mijn nickname is heengegaan
Gladblazen? Maar het is toch niet van glad?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen de inhoud nog even gladblazen!![]()
![]()
dannyquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
en nog wat kalende mannenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, maar dat heb ik ook!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en gewoon niet dik zijnals een baas (en wel elke dag 2x zo veel vreten als goed voor me is
)
lekker hequote:
Dat moet je er even overheen smeltenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gladblazen? Maar het is toch niet van glad?
+Oquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
paar minuutjes voor 12 ga ik er helemaal klaar voro zitten, vinger op de knop en kom maar op met die laatste box
heb je ook een aussie ?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
paar minuutjes voor 12 ga ik er helemaal klaar voro zitten, vinger op de knop en kom maar op met die laatste box
quote:
heb jij tong ooit gezien ?quote:
dan moeten ze die kut kabel erbij doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat PS3 ding raken ze echt aan de straatstenen niet kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |