Ja maar ik bedoel op FOK! zie ik haar eigenlijk zelden. Maar ik zit in andere forums waarschijnlijk.quote:
Ik nooit. Al sinds 2005 niet meerquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ken ik eigenlijk helemaalk nietMaar ik kom niet zo heel vaak in ONZ.
Whut.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo toen ik dr zag, ging ze HEEEEL de kroeg langs, echt iedereen een handje geven en zich voorstellen
vervolgens zat ze met dr hand in mono zn broek een beetje te graaien
mwah bmerkquote:
meer dan nu!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, want in 2009 was er nog wel kwaliteit wil je beweren
duitsers mogen sinds 1945 niet meer negatief zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.amazon.de/Dirt(...)r=8-1&keywords=M5050
Daar alleen maar positiviteit
Ik heb je ook gemeet of niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo toen ik dr zag, ging ze HEEEEL de kroeg langs, echt iedereen een handje geven en zich voorstellen
vervolgens zat ze met dr hand in mono zn broek een beetje te graaien
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, Douwe Egberts klinkt lekker duur
Dat zou kunnen, waar post jij veel dan? Waar mod jij eigenlijk?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel op FOK! zie ik haar eigenlijk zelden. Maar ik zit in andere forums waarschijnlijk.
Als je het vergelijkt met nu wel ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, want in 2009 was er nog wel kwaliteit wil je beweren
dat is wat dr nodig is , maar dingen als onz trekt (hihi) gewoon jonge users aan, dat is een feitquote:
Toen was het ook allemaal al pure bagger. KLB en ONZ voegen geen ene moer meer toequote:
KLB 1.0 was wel leuk. KLB 2.0quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toen was het ook allemaal al pure bagger. KLB en ONZ voegen geen ene moer meer toe
Kan gebeuren, niet erg ook, verandering is eng en zuks.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is wat dr nodig is , maar dingen als onz trekt (hihi) gewoon jonge users aan, dat is een feit
serieus ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij Tijgertje zat ik ook in de klas. Die SC ging wel altijd hard.Met Naatje en Jocha en Mstr.
Dan is het nu waarschijnlijk helemaal een grote teringbende. Ik vond er na 2005/2006 al niets meer aanquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met nu wel ja.
40+ en TAL.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, waar post jij veel dan? Waar mod jij eigenlijk?
Oepsie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
serieus ?zat je bij lau in de klas ?
dat wijf heb ik nog geprobeerd te krijgen, maar toen kwam mn vriendin opeens een paar dagen eerder uit noorwegen aan
verdomme
Wel, daar verzamelt alle bagger zich, hebben wij er geen last vanquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toen was het ook allemaal al pure bagger. KLB en ONZ voegen geen ene moer meer toe
Eens, klb is bagger tegenwoordig..quote:
quote:
kan wel, was je bij de ESF dingen , of heel vroeger ?quote:
Vroeger kreeg je niet zoveel de ruimte daarvoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel, daar verzamelt alle bagger zich, hebben wij er geen last van
Vervelend wel, als je vriendin ineens terug komt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
serieus ?zat je bij lau in de klas ?
dat wijf heb ik nog geprobeerd te krijgen, maar toen kwam mn vriendin opeens een paar dagen eerder uit noorwegen aan
verdomme
Die ken ik ook nietquote:
Met nadruk op af en toe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Eens, klb is bagger tegenwoordig..
Vond het vroeger wel tof om er af en toe te kijken.
Nou die zijn heel rustig hoorquote:
t niveau daalt net als onze samenlevingquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan gebeuren, niet erg ook, verandering is eng en zuks.
ESF dingen, ik was die kale die toen bij die sjoelmeet vroeg weg ging. Jeweetwel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan wel, was je bij de ESF dingen , of heel vroeger ?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je niet zoveel de ruimte daarvoor![]()
ja, was jammerquote:
inmiddels hard verouderd :quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
Popcorn hour, vroeger wilde iedereen die meteen kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |