quote:
zie al dattie met verzendkosten duurder is als normaalquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb de grote broer van deze, maar vergelijkbaar wel.
Myr for ONZ modquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:39 schreef Myraela het volgende:
En omdat de nieuwe ONZ generatie zichzelf aan ging melden, in plaats van dat het leuke roddels waren.
ja sorry maar, maar het is echt zwaar naar de tyfus gegaan vergeleken met vroegerquote:
Nee, adviesprijs is het touwtje.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien is die adviesprijs alleen de stang?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:40 schreef blup het volgende:
[..]
[..]
zie al dattie met verzendkosten duurder is als normaal
Wat is jouw vorige account dan? Want dat was voor de tijd dat je met dit account ging postenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:39 schreef Myraela het volgende:
En omdat de nieuwe ONZ generatie zichzelf aan ging melden, in plaats van dat het leuke roddels waren.
Gekochtquote:
nee, en daarna zat jij in pubquote:
pedoquote:
Ik probeer er nog wat van te maken, zeg maar. Soms. Een enkele keerquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja sorry maar, maar het is echt zwaar naar de tyfus gegaan vergeleken met vroeger
moira mag wel mod wordenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:40 schreef tralalala het volgende:
Dit is een matige stofzuiger volgens kieskeurig
zoals ik zei, hij zuigtquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:40 schreef tralalala het volgende:
Dit is een matige stofzuiger volgens kieskeurig
Ik kwam er vroeger graag, nu niet meer heel graag..quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
De liefde is vergaan, helaas. Samen met de kwaliteit.
pedoquote:
Jaa!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moira mag wel mod worden(te) gek wijf is dat zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |