Ja.. maar nu drink je ook niet iedere dag muntthee en dan kun je af en toe verse muntthee drinkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik dan iedere dag muntthee wil moet ik de hele vensterbank vol zetten.
Ik eet eigenlijk alleen maar smeerkaas op broodquote:
krentenbollen met kaas!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk alleen maar smeerkaas op brood
En krentenbollen ben ik verslaafd aan
Monster? Die is wel lekker jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms is het inderdaad best lekker![]()
Vooral die groene energydrank
Jaaquote:
Of Trojka Pink lekker isquote:
Huh?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een schoolpleintje in mijn tuin.
Echt niks anders?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk alleen maar smeerkaas op brood
En krentenbollen ben ik verslaafd aan
Jaaaaa, dat is al helemaalquote:
nooit gehadquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jaa
[..]
Of Trojka Pink lekker is
[..]
Huh?
Daar heb ik ook wat voor. Aan alles gedachtquote:
Ja soms kaas, maar daar heb ik vaak geen zin in.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt niks anders?![]()
Ik eet ook maar weinig beleg trouwensAlleen wat worst en pindakaas
Ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. maar nu drink je ook niet iedere dag muntthee en dan kun je af en toe verse muntthee drinken. Hoef je 't niet telkens te kopen! En die plantjes gaan haaaaaaaaaaard
.
Dat mijn moeder alles heeft laten bestraten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jaa
[..]
Of Trojka Pink lekker is
[..]
Huh?
Salami, kipfilet en kaas.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt niks anders?![]()
Ik eet ook maar weinig beleg trouwensAlleen wat worst en pindakaas
Geen potten hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken.
[..]
Dat mijn moeder alles heeft laten bestraten.
Salami en pindakaas en dan teringhard uit je bek meuren de hele dagquote:
Ja, 5, waarvan twee volstaan met gras en de rest met bloemen.quote:
Nee, lekker biefstukje haal je bij de slagerquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, 5, waarvan twee volstaan met gras en de rest met bloemen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goedendag slager, mag ik twee ons chocoladehagel? [ afbeelding ]
Pindakaasquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Salami en pindakaas en dan teringhard uit je bek meuren de hele dag
Vleeswaren of kipkerrie/saté/filet american/etc.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan krijg ik mijn moeder op m'n dak, omdat ik haar visie van een mooi tuin verpest.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Plant munt dan, dat groeit als de tering!
Dat is ook echt typisch iets Limburgs trouwensquote:
Kijk, dit is de mijne nu. Was gewoon zo'n klein plantje van de lidl/aldi van één euroquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken.
[..]
Dat mijn moeder alles heeft laten bestraten.
Jordy.quote:
In de supermarkt zit ook een slagerquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vleeswaren of kipkerrie/saté/filet american/etc.
JIjquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jordy.
Pindakaas.
Pindakaas met stukjes noot.
Damn. Één plant zou wel moeten lukken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kijk, dit is de mijne nu. Was gewoon zo'n klein plantje van de lidl/aldi van één euro. En ik gebruik er best veel van.. maar groeit gewoon echt heel snel
![]()
[ afbeelding ]
Vaak minder lekker.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
In de supermarkt zit ook een slager
Doe je het in je kamerquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan krijg ik mijn moeder op m'n dak, omdat ik haar visie van een mooi tuin verpest.![]()
Pindakaas met suiker ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JIj
Pindakaas met suiker
of met hagelslag
Groeit als onkruid!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kijk, dit is de mijne nu. Was gewoon zo'n klein plantje van de lidl/aldi van één euro. En ik gebruik er best veel van.. maar groeit gewoon echt heel snel
![]()
[ afbeelding ]
Is wel zo ja. Net als het brood bij de bakker veel lekkerder is dan in de supermarktquote:
Jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Damn. Één plant zou wel moeten lukken.
Ik heb de groene en de rode, alleen dan in andere variantquote:
Die roze lijkt me tof, lekker zoet, lekker snel naar de klote.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb de groene en de rode, alleen dan in andere variant
Maar de bakker is meteen veel duurder. Bij de slager valt het wel mee. Maar ja, daar haal ik alleen zooi voor op brood.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is wel zo ja. Net als het brood bij de bakker veel lekkerder is dan in de supermarkt
die groene is wel lekker hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Die roze lijkt me tof, lekker zoet, lekker snel naar de klote.
Valt mee hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar de bakker is meteen veel duurder. Bij de slager valt het wel mee. Maar ja, daar haal ik alleen zooi voor op brood.
ik moest lachenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die lijkt me inderdaad wel lekker!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
die groene is wel lekker hoorApple, Citrus&Pineapple, nog nooit op
[..]
Valt mee hoorals je gewoon telkens halfjes haalt in plaats van hele broden
Ik koop alleen bolletjes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt mee hoorals je gewoon telkens halfjes haalt in plaats van hele broden
En die vind ik dan weer lekkerder bij de supermarktquote:
Hoezo niet?quote:
blauw is altijd het lekkerstquote:
smurfen drinken geen wodkaquote:
Mini-koelkastje kopenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef Ezell het volgende:
Nieuw toppunt van luiheid: drinkfles vullen met drinken zodat ik later vanavond niet naar beneden hoef om drinken te halen.
Die is nu in de aanbieding bij Gallie, dat kan ik regelen.quote:
Slim.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef Ezell het volgende:
Nieuw toppunt van luiheid: drinkfles vullen met drinken zodat ik later vanavond niet naar beneden hoef om drinken te halen.
ik drink het toch nietquote:
Knap, als je kan neuken `in'' wodka.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze zwemmen en neuken er alleen maar in.
Ben jij nog geen 18?..quote:
oh dan nietquote:
Wat is er moeilijk aan? Je gaat er in liggen en hump hump hump.quote:
God, dat is al de derde keer dat het word gevraagd vanavond..quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
God, dat is al de derde keer dat het word gevraagd vanavond..
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan? Je gaat er in liggen en hump hump hump.
mijn vader denkt al dat ik verslaafd benquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik moet het rustig aan doen met de drank anders gaan mijn ouders het merken
ja en dan heb je een geïrriteerde smurfen-pener die met alcohol in aanraking komt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan? Je gaat er in liggen en hump hump hump.
Ja maar die is niet goedkoopquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
oranje doen, zit altijd het meeste smaak aan
de rest is zo zoet als de tering
wtf.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mijn vader denkt al dat ik verslaafd ben..
Ik moet even denken waar ik het nu verstop want achter in mijn kast vinden ze het. Ik denk in mijn schooltasquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mijn vader denkt al dat ik verslaafd ben..
quote:
Sneller bewegen om van de jeuk af te komen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja en dan heb je een geïrriteerde smurfen-pener die met alcohol in aanraking komt.
ik doe ook altijd in mijn schooltassenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet even denken waar ik het nu verstop want achter in mijn kast vinden ze het. Ik denk in mijn schooltas
zoeken ze je kast door dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet even denken waar ik het nu verstop want achter in mijn kast vinden ze het. Ik denk in mijn schooltas
Haha, vul jij niet zelf je kast bij dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel even een oud laken ofzo er in want hard als je hem even verplaatst 14.gifquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik doe ook altijd in mijn schooltassen
Dit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik doe ook altijd in mijn schooltassen
Sinds de eerste keer dat een fles goldstrike op mijn bureau stond tijdens een TC, jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zoeken ze je kast door dan?![]()
Bij mij lagen er tot voor kort 5 flessen drank in ofzo
Zijn ze niet zo blij meequote:
browniefeitjesquote:
Ik woon nog thuis. Als ik op kamers ga wordt het goedkope vodka zuipen per lieterquote:
Of was het Krabs? Ik weet niet meer.quote:
per lieterquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis. Als ik op kamers ga wordt het goedkope vodka zuipen per lieter
Nouja in principe ben ik oud genoeg om mijn drank desnoods naast men kussen neer te leggenquote:
Ja, het mag ook welquote:
oh. jammer.quote:
nope. brownie en sof zijn iig met jouquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:29 schreef Ezell het volgende:
Ben ik de enige hier die nauwelijks alcohol drinkt?
Ik ook hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:29 schreef Ezell het volgende:
Neequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:29 schreef Ezell het volgende:
Neequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:29 schreef Ezell het volgende:
Hmm, ik heb er nooit behoefte aan of zo. Laatste keer is voor mij anderhalf maand geleden of zo, toen ik in Ierland was.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook hoorAl weken/maanden geen druppel op
Alleen af en toe heb ik er wel behoefte aan.
quote:
quote:
Prima tochquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er nooit behoefte of zo. Laatste keer is voor mij anderhalf maand geleden of zo, toen ik in Ierland was.
[..]
[..]
quote:
Oh, ja die heb ik wel op mn laptop staanquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
crack kun je eens foto's van je kamer maken?ben wel benieuwd
Ik heb in mijn hele leven hooguit een paar (2,3?) keer op een feestje bier gedronkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er nooit behoefte aan of zo. Laatste keer is voor mij anderhalf maand geleden of zo, toen ik in Ierland was.
[..]
[..]
Leuk ingerichtquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja die heb ik wel op mn laptop staan. Zijn wel wat ouder (toen ik er net in zat alleen die van de keuken is nieuwer) dus het ziet er niet meer zo uit. Grote lijnen wel
.
[ afbeelding ]
In die deur naast mn tafel zit het toilet. En zie nu dat mn bed er helemaal niet op staat.. maar op de eerste foto maak ik een foto op de plek waar het bed ongeveer staat
2-3 keer? dat had ik op 1 avond toen ik 15 wasquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven hooguit een paar (2,3?) keer op een feestje bier gedronken![]()
Maar ik ben dan ook nog geen 17
Als ik op kamers ga is dat een vereiste. Koud bierrrrrrrquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef Ezell het volgende:
Ik ga misschien toch wel een minikoelkast kopen. Hebben we op deze verdieping niet en is wel handig nu het weer warmer wordt. Al je drinken erin pleuren.
Hahah, ja dat is nu niet meer zoquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk ingerichtbeetje messy keuken maar oke
IS NIET OM STOER TE DOEN GOFFEDOMMEquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2-3 keer? dat had ik op 1 avond toen ik 15 was
Wat een troep voor een vrouwquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja die heb ik wel op mn laptop staan. Zijn wel wat ouder (toen ik er net in zat alleen die van de keuken is nieuwer) dus het ziet er niet meer zo uit. Grote lijnen wel
.
[ afbeelding ]
In die deur naast mn tafel zit het toilet. En zie nu dat mn bed er helemaal niet op staat.. maar op de eerste foto maak ik een foto op de plek waar het bed ongeveer staat
Ja maar ik ben ten eerste niet zo'n feestganger en als ik naar een feestje ga drink ik meestal gewoon frisdrankquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2-3 keer? dat had ik op 1 avond toen ik 15 was
O, zo raar is dat niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven hooguit een paar (2,3?) keer op een feestje bier gedronken![]()
Maar ik ben dan ook nog geen 17
NO TO BEER!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik op kamers ga is dat een vereiste. Koud bierrrrrrr
je hoeft je ook voor niemand te verantwoorden hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ten eerste niet zo'n feestganger en als ik naar een feestje ga drink ik meestal gewoon frisdrank
Het is hier potverdikkie netjes! En jullie zien toch wel dat er schone afwas staat in de keuken? Ik ga niet afdrogen zeg, laat het gewoon eventjes op een theedoekje staan en klaarquote:
Nee klopt, ik hoor bij het merendeel van de klas dat nooit drinktquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, zo raar is dat niet.
[..]
NO TO BEER!
Haha weet ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je hoeft je ook voor niemand te verantwoorden hoor
Lui hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is hier potverdikkie netjes! En jullie zien toch wel dat er schone afwas staat in de keuken? Ik ga niet afdrogen zeg, laat het gewoon eventjes op een theedoekje staan en klaar.
Prioriteiten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lui hoor
Al koop ik denk ik als eerste als ik op mezelf ga een kleine vaatwasser, daar niet van
Waarom shit doen als 't niet hoeft? Alleen mn bestek was ik af anders krijg je van die lelijke vlekken. En mn wijnglazen, zelfde verhaalquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lui hoor
Al koop ik denk ik als eerste als ik op mezelf ga een kleine vaatwasser, daar niet van
Ik vind afwassen gewoon kutquote:
Ideaal! Ik heb hem ook op mn kamer in de zomer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef Ezell het volgende:
Ik ga misschien toch wel een minikoelkast kopen. Hebben we op deze verdieping niet en is wel handig nu het weer warmer wordt. Al je drinken erin pleuren.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is hier potverdikkie netjes! En jullie zien toch wel dat er schone afwas staat in de keuken? Ik ga niet afdrogen zeg, laat het gewoon eventjes op een theedoekje staan en klaar.
Maakt die van jou veel geluid? Daar ben ik namelijk bang voor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ideaal! Ik heb hem ook op mn kamer in de zomer.
Naja, vrienden waren 16 en op dat feestje was bier. Dan probeer ik het ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
IS NIET OM STOER TE DOEN GOFFEDOMME
Ik had voor mijn 16ste ook nog geen drank op hoorBehalve wat breezers dan
Nee, heel weinig. Van de blokker heb ik hem. Was volgens mij 40 euro ofzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maakt die van jou veel geluid? Daar ben ik namelijk bang voor.
Oh wat weet ik de eerste keer dat ik ziek van de kaart was nog goed, dat was echt te ergquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naja, vrienden waren 16 en op dat feestje was bier. Dan probeer ik het ook
I'm sorry ms jackson OEEEHquote:
Die van mij is ook van de Blokkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, heel weinig. Van de blokker heb ik hem. Was volgens mij 40 euro ofzo.
Hebben we wrs dezelde. Passen 40 biertjes inquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die van mij is ook van de Blokker
Ik ook, maar dat was pas flink later. Half jaar 16, terschelling. Compleet van de kaart en depri omdat ik geen chick had gehosseled (quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wat weet ik de eerste keer dat ik ziek van de kaart was nog goed, dat was echt te erg
is dat codetaal?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef Pastapipos het volgende:
Nieuwe facebook statussenMet iedereen delen dat je melk aan het drinken bent
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef Pastapipos het volgende:
Nieuwe facebook statussenMet iedereen delen dat je melk aan het drinken bent
Ik heb dat hele rijtje weleens opgenoemd hier wat ik toen gedaan hadquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat was pas flink later. Half jaar 16, terschelling. Compleet van de kaart en depri omdat ik geen chick had gehosseled () tegen een monument gelegen.
de geit is gemolkenquote:
Hey jij daarquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hebben we wrs dezelde. Passen 40 biertjes in
Je kan nu met icoontjes delen wat je aan het drinken bent enzo. Kijk mijn facebook. Dit is geweldig.quote:
Pass je fb even danggquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je kan nu met icoontjes delen wat je aan het drinken bent enzo. Kijk mijn facebook. Dit is geweldig.
quote:
beetje raar hoor gr jeroenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
beetje raar hoor gr jeroen
Je moet ook niet verwachten dat er tegenwoordig leuke tv is.quote:
En ook niet verwachten dat hier leuke mensen zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook niet verwachten dat er tegenwoordig leuke tv is.
Ja geen eten en onderdak enzo kutlevenquote:
Wrijf het er maar in niks en niemand is op mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
beetje raar hoor gr jeroen
Vooral niet als Ezell online is.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
En ook niet verwachten dat hier leuke mensen zijn.
Hij gaat snel op hequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Alles wat ik vanaf nu zeg moet je niet serieus nemen, tenzij ik zeg van wel want drank
Wacht.. Wat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Alles wat ik vanaf nu zeg moet je niet serieus nemen, tenzij ik zeg van wel want drank
Daar heb je wel gelijk in , helaas. Maar nu is er wel een vrouw op tv met een baardquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook niet verwachten dat er tegenwoordig leuke tv is.
Ja! Bij wie kan ik vanavond overnachten? ):quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja geen eten en onderdak enzo kutleven
Nee nog niet, maar ik zeg het alvastquote:
Nou en, ik ben labiel als ik gedronken hebquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wacht.. Wat?
Ik ben degene met een onderbroek op zn hoofd.
Ik ben sws labiel hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar ik zeg het alvast
[..]
Nou en, ik ben labiel als ik gedronken heb
bij mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja! Bij wie kan ik vanavond overnachten? ):
Oh die van mij welquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar ik zeg het alvast
[..]
Nou en, ik ben labiel als ik gedronken heb
Al gedaanquote:
DMquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke stuur linkje? Ik start ff mijn laptop op dan
ja was vlak daarnaquote:
Vodka toch niet?quote:
Smiley onderin bij statusquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef supersof het volgende:
huh hoe doe je dat dan? met dat drinken?
Ja ik snap het ook niet...quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef supersof het volgende:
Glas pakken en naar je mond brengen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef supersof het volgende:
whiskey-coooolaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vodka toch niet?Of ben je Whiskey aan het drinken?
Niet te zuipen man
gvdquote:
Oh dat staat er nog niet bij mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:50 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Smiley onderin bij status
Als je bovenin klikt op de status bij facebook zegmaar. Staat links van dat privacy gebeuren en naast fotos invoegen
Iets met melk op FB.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:52 schreef TienVingers het volgende:
Wat moet er zijn/staan ik heb het even gemist?
Me neitherquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef Pastapipos het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=154374311![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef Pastapipos het volgende:
![]()
Rechts van de camera staat een smiley bij mij (en bij de helft van mn facebook lijst zo te zienquote:
Neequote:
Ja ezell is er en sof en rockiej en etsu en ik vet gezelligquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef Pastapipos het volgende:
![]()
Dan zal het bij mij nog even duren denk ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Rechts van de camera staat een smiley bij mij (en bij de helft van mn facebook lijst zo te zien)
Met dubbel j zakkenwasser.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ezell is er en sof en rockiej en etsu en ik vet gezellig
quote:
Me neither..quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:57 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
7x vragen of hij alsjeblieft wil bellen enzo
Ik weet nu welke grap ik een keer uit moet voeren
NEEHEEquote:
Vuile SOG-ertquote:
Soa Oplopende Grietjes.quote:
En nu?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..][ afbeelding ]
ik maakte een grapje
Ik ga een keer bij je etenquote:
Ga jij maar naar de lokale friettentquote:
Omdat lekkere kip.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:05 schreef Ezell het volgende:
Hoezo nodigen mensen zichzelf uit bij mij thuis?
watquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:05 schreef Ezell het volgende:
Omdat dichtbijquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:05 schreef Ezell het volgende:
Had een vriendin die spiegel en muur (en haar handen) kapot had geslagenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Broertje mag morgen niet naar een feestje omdat veel leerwerk, trapt deuk in deur.
*proost*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |