quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, 5, waarvan twee volstaan met gras en de rest met bloemen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goedendag slager, mag ik twee ons chocoladehagel? [ afbeelding ]
Pindakaasquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Salami en pindakaas en dan teringhard uit je bek meuren de hele dag
Vleeswaren of kipkerrie/saté/filet american/etc.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goedendag slager, mag ik twee ons chocoladehagel? [ afbeelding ]
En dan krijg ik mijn moeder op m'n dak, omdat ik haar visie van een mooi tuin verpest.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Plant munt dan, dat groeit als de tering!
Dat is ook echt typisch iets Limburgs trouwensquote:
Kijk, dit is de mijne nu. Was gewoon zo'n klein plantje van de lidl/aldi van één euroquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken.
[..]
Dat mijn moeder alles heeft laten bestraten.
Jordy.quote:
In de supermarkt zit ook een slagerquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vleeswaren of kipkerrie/saté/filet american/etc.
JIjquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jordy.
Pindakaas.
Pindakaas met stukjes noot.
Damn. Één plant zou wel moeten lukken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kijk, dit is de mijne nu. Was gewoon zo'n klein plantje van de lidl/aldi van één euro. En ik gebruik er best veel van.. maar groeit gewoon echt heel snel
![]()
[ afbeelding ]
Vaak minder lekker.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
In de supermarkt zit ook een slager
Doe je het in je kamerquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan krijg ik mijn moeder op m'n dak, omdat ik haar visie van een mooi tuin verpest.![]()
Pindakaas met suiker ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JIj
Pindakaas met suiker
of met hagelslag
Groeit als onkruid!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kijk, dit is de mijne nu. Was gewoon zo'n klein plantje van de lidl/aldi van één euro. En ik gebruik er best veel van.. maar groeit gewoon echt heel snel
![]()
[ afbeelding ]
Is wel zo ja. Net als het brood bij de bakker veel lekkerder is dan in de supermarktquote:
Jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Damn. Één plant zou wel moeten lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |