Ja.. maar nu drink je ook niet iedere dag muntthee en dan kun je af en toe verse muntthee drinkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik dan iedere dag muntthee wil moet ik de hele vensterbank vol zetten.
Ik eet eigenlijk alleen maar smeerkaas op broodquote:
krentenbollen met kaas!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk alleen maar smeerkaas op brood
En krentenbollen ben ik verslaafd aan
Monster? Die is wel lekker jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms is het inderdaad best lekker![]()
Vooral die groene energydrank
Jaaquote:
Of Trojka Pink lekker isquote:
Huh?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een schoolpleintje in mijn tuin.
Echt niks anders?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk alleen maar smeerkaas op brood
En krentenbollen ben ik verslaafd aan
Jaaaaa, dat is al helemaalquote:
nooit gehadquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jaa
[..]
Of Trojka Pink lekker is
[..]
Huh?
Daar heb ik ook wat voor. Aan alles gedachtquote:
Ja soms kaas, maar daar heb ik vaak geen zin in.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt niks anders?![]()
Ik eet ook maar weinig beleg trouwensAlleen wat worst en pindakaas
Ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. maar nu drink je ook niet iedere dag muntthee en dan kun je af en toe verse muntthee drinken. Hoef je 't niet telkens te kopen! En die plantjes gaan haaaaaaaaaaard
.
Dat mijn moeder alles heeft laten bestraten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jaa
[..]
Of Trojka Pink lekker is
[..]
Huh?
Salami, kipfilet en kaas.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt niks anders?![]()
Ik eet ook maar weinig beleg trouwensAlleen wat worst en pindakaas
Geen potten hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken.
[..]
Dat mijn moeder alles heeft laten bestraten.
Salami en pindakaas en dan teringhard uit je bek meuren de hele dagquote:
Ja, 5, waarvan twee volstaan met gras en de rest met bloemen.quote:
Nee, lekker biefstukje haal je bij de slagerquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, 5, waarvan twee volstaan met gras en de rest met bloemen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goedendag slager, mag ik twee ons chocoladehagel? [ afbeelding ]
Pindakaasquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Salami en pindakaas en dan teringhard uit je bek meuren de hele dag
Vleeswaren of kipkerrie/saté/filet american/etc.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goedendag slager, mag ik twee ons chocoladehagel? [ afbeelding ]
En dan krijg ik mijn moeder op m'n dak, omdat ik haar visie van een mooi tuin verpest.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Plant munt dan, dat groeit als de tering!
Dat is ook echt typisch iets Limburgs trouwensquote:
Kijk, dit is de mijne nu. Was gewoon zo'n klein plantje van de lidl/aldi van één euroquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken.
[..]
Dat mijn moeder alles heeft laten bestraten.
Jordy.quote:
In de supermarkt zit ook een slagerquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vleeswaren of kipkerrie/saté/filet american/etc.
JIjquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jordy.
Pindakaas.
Pindakaas met stukjes noot.
Damn. Één plant zou wel moeten lukken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kijk, dit is de mijne nu. Was gewoon zo'n klein plantje van de lidl/aldi van één euro. En ik gebruik er best veel van.. maar groeit gewoon echt heel snel
![]()
[ afbeelding ]
Vaak minder lekker.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
In de supermarkt zit ook een slager
Doe je het in je kamerquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan krijg ik mijn moeder op m'n dak, omdat ik haar visie van een mooi tuin verpest.![]()
Pindakaas met suiker ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JIj
Pindakaas met suiker
of met hagelslag
Groeit als onkruid!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kijk, dit is de mijne nu. Was gewoon zo'n klein plantje van de lidl/aldi van één euro. En ik gebruik er best veel van.. maar groeit gewoon echt heel snel
![]()
[ afbeelding ]
Is wel zo ja. Net als het brood bij de bakker veel lekkerder is dan in de supermarktquote:
Jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Damn. Één plant zou wel moeten lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |