Oh wat weet ik de eerste keer dat ik ziek van de kaart was nog goed, dat was echt te ergquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naja, vrienden waren 16 en op dat feestje was bier. Dan probeer ik het ook
I'm sorry ms jackson OEEEHquote:
Die van mij is ook van de Blokkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, heel weinig. Van de blokker heb ik hem. Was volgens mij 40 euro ofzo.
Hebben we wrs dezelde. Passen 40 biertjes inquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die van mij is ook van de Blokker
Ik ook, maar dat was pas flink later. Half jaar 16, terschelling. Compleet van de kaart en depri omdat ik geen chick had gehosseled (quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wat weet ik de eerste keer dat ik ziek van de kaart was nog goed, dat was echt te erg
is dat codetaal?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef Pastapipos het volgende:
Nieuwe facebook statussenMet iedereen delen dat je melk aan het drinken bent
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef Pastapipos het volgende:
Nieuwe facebook statussenMet iedereen delen dat je melk aan het drinken bent
Ik heb dat hele rijtje weleens opgenoemd hier wat ik toen gedaan hadquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat was pas flink later. Half jaar 16, terschelling. Compleet van de kaart en depri omdat ik geen chick had gehosseled () tegen een monument gelegen.
de geit is gemolkenquote:
Hey jij daarquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hebben we wrs dezelde. Passen 40 biertjes in
Je kan nu met icoontjes delen wat je aan het drinken bent enzo. Kijk mijn facebook. Dit is geweldig.quote:
Pass je fb even danggquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je kan nu met icoontjes delen wat je aan het drinken bent enzo. Kijk mijn facebook. Dit is geweldig.
quote:
beetje raar hoor gr jeroenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
beetje raar hoor gr jeroen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |