Leuk ingerichtquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja die heb ik wel op mn laptop staan. Zijn wel wat ouder (toen ik er net in zat alleen die van de keuken is nieuwer) dus het ziet er niet meer zo uit. Grote lijnen wel
.
[ afbeelding ]
In die deur naast mn tafel zit het toilet. En zie nu dat mn bed er helemaal niet op staat.. maar op de eerste foto maak ik een foto op de plek waar het bed ongeveer staat
2-3 keer? dat had ik op 1 avond toen ik 15 wasquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven hooguit een paar (2,3?) keer op een feestje bier gedronken![]()
Maar ik ben dan ook nog geen 17
Als ik op kamers ga is dat een vereiste. Koud bierrrrrrrquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef Ezell het volgende:
Ik ga misschien toch wel een minikoelkast kopen. Hebben we op deze verdieping niet en is wel handig nu het weer warmer wordt. Al je drinken erin pleuren.
Hahah, ja dat is nu niet meer zoquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk ingerichtbeetje messy keuken maar oke
IS NIET OM STOER TE DOEN GOFFEDOMMEquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2-3 keer? dat had ik op 1 avond toen ik 15 was
Wat een troep voor een vrouwquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja die heb ik wel op mn laptop staan. Zijn wel wat ouder (toen ik er net in zat alleen die van de keuken is nieuwer) dus het ziet er niet meer zo uit. Grote lijnen wel
.
[ afbeelding ]
In die deur naast mn tafel zit het toilet. En zie nu dat mn bed er helemaal niet op staat.. maar op de eerste foto maak ik een foto op de plek waar het bed ongeveer staat
Ja maar ik ben ten eerste niet zo'n feestganger en als ik naar een feestje ga drink ik meestal gewoon frisdrankquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2-3 keer? dat had ik op 1 avond toen ik 15 was
O, zo raar is dat niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven hooguit een paar (2,3?) keer op een feestje bier gedronken![]()
Maar ik ben dan ook nog geen 17
NO TO BEER!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik op kamers ga is dat een vereiste. Koud bierrrrrrr
je hoeft je ook voor niemand te verantwoorden hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ten eerste niet zo'n feestganger en als ik naar een feestje ga drink ik meestal gewoon frisdrank
Het is hier potverdikkie netjes! En jullie zien toch wel dat er schone afwas staat in de keuken? Ik ga niet afdrogen zeg, laat het gewoon eventjes op een theedoekje staan en klaarquote:
Nee klopt, ik hoor bij het merendeel van de klas dat nooit drinktquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, zo raar is dat niet.
[..]
NO TO BEER!
Haha weet ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je hoeft je ook voor niemand te verantwoorden hoor
Lui hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is hier potverdikkie netjes! En jullie zien toch wel dat er schone afwas staat in de keuken? Ik ga niet afdrogen zeg, laat het gewoon eventjes op een theedoekje staan en klaar.
Prioriteiten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lui hoor
Al koop ik denk ik als eerste als ik op mezelf ga een kleine vaatwasser, daar niet van
Waarom shit doen als 't niet hoeft? Alleen mn bestek was ik af anders krijg je van die lelijke vlekken. En mn wijnglazen, zelfde verhaalquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lui hoor
Al koop ik denk ik als eerste als ik op mezelf ga een kleine vaatwasser, daar niet van
Ik vind afwassen gewoon kutquote:
Ideaal! Ik heb hem ook op mn kamer in de zomer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef Ezell het volgende:
Ik ga misschien toch wel een minikoelkast kopen. Hebben we op deze verdieping niet en is wel handig nu het weer warmer wordt. Al je drinken erin pleuren.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is hier potverdikkie netjes! En jullie zien toch wel dat er schone afwas staat in de keuken? Ik ga niet afdrogen zeg, laat het gewoon eventjes op een theedoekje staan en klaar.
Maakt die van jou veel geluid? Daar ben ik namelijk bang voor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ideaal! Ik heb hem ook op mn kamer in de zomer.
Naja, vrienden waren 16 en op dat feestje was bier. Dan probeer ik het ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
IS NIET OM STOER TE DOEN GOFFEDOMME
Ik had voor mijn 16ste ook nog geen drank op hoorBehalve wat breezers dan
Nee, heel weinig. Van de blokker heb ik hem. Was volgens mij 40 euro ofzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maakt die van jou veel geluid? Daar ben ik namelijk bang voor.
Oh wat weet ik de eerste keer dat ik ziek van de kaart was nog goed, dat was echt te ergquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naja, vrienden waren 16 en op dat feestje was bier. Dan probeer ik het ook
I'm sorry ms jackson OEEEHquote:
Die van mij is ook van de Blokkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, heel weinig. Van de blokker heb ik hem. Was volgens mij 40 euro ofzo.
Hebben we wrs dezelde. Passen 40 biertjes inquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die van mij is ook van de Blokker
Ik ook, maar dat was pas flink later. Half jaar 16, terschelling. Compleet van de kaart en depri omdat ik geen chick had gehosseled (quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wat weet ik de eerste keer dat ik ziek van de kaart was nog goed, dat was echt te erg
is dat codetaal?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef Pastapipos het volgende:
Nieuwe facebook statussenMet iedereen delen dat je melk aan het drinken bent
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef Pastapipos het volgende:
Nieuwe facebook statussenMet iedereen delen dat je melk aan het drinken bent
Ik heb dat hele rijtje weleens opgenoemd hier wat ik toen gedaan hadquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat was pas flink later. Half jaar 16, terschelling. Compleet van de kaart en depri omdat ik geen chick had gehosseled () tegen een monument gelegen.
de geit is gemolkenquote:
Hey jij daarquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hebben we wrs dezelde. Passen 40 biertjes in
Je kan nu met icoontjes delen wat je aan het drinken bent enzo. Kijk mijn facebook. Dit is geweldig.quote:
Pass je fb even danggquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je kan nu met icoontjes delen wat je aan het drinken bent enzo. Kijk mijn facebook. Dit is geweldig.
quote:
beetje raar hoor gr jeroenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
beetje raar hoor gr jeroen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |