ja en dan heb je een geïrriteerde smurfen-pener die met alcohol in aanraking komt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan? Je gaat er in liggen en hump hump hump.
Ja maar die is niet goedkoopquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
oranje doen, zit altijd het meeste smaak aan
de rest is zo zoet als de tering
wtf.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mijn vader denkt al dat ik verslaafd ben..
Ik moet even denken waar ik het nu verstop want achter in mijn kast vinden ze het. Ik denk in mijn schooltasquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mijn vader denkt al dat ik verslaafd ben..
quote:
Sneller bewegen om van de jeuk af te komen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja en dan heb je een geïrriteerde smurfen-pener die met alcohol in aanraking komt.
ik doe ook altijd in mijn schooltassenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet even denken waar ik het nu verstop want achter in mijn kast vinden ze het. Ik denk in mijn schooltas
zoeken ze je kast door dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet even denken waar ik het nu verstop want achter in mijn kast vinden ze het. Ik denk in mijn schooltas
Haha, vul jij niet zelf je kast bij dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel even een oud laken ofzo er in want hard als je hem even verplaatst 14.gifquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik doe ook altijd in mijn schooltassen
Dit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik doe ook altijd in mijn schooltassen
Sinds de eerste keer dat een fles goldstrike op mijn bureau stond tijdens een TC, jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zoeken ze je kast door dan?![]()
Bij mij lagen er tot voor kort 5 flessen drank in ofzo
Zijn ze niet zo blij meequote:
browniefeitjesquote:
Ik woon nog thuis. Als ik op kamers ga wordt het goedkope vodka zuipen per lieterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |