quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoi ik ben krabs en ik ben shotjesverslaafd
Je hebt het systeem gekraaktquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:42 schreef Crack_ het volgende:
Omg. Van dit soort dingen word ik zoooooo blij.
Je kreeg bij de jumbo een pak vegetarische kipstukjes gratis als je een vlees of vleesvervangend product kocht. Ik pak twee bakjes van die vegetarische kipstukjes.. ga naar de kassa en hoef alleen mn bananen af te rekenen![]()
.
en wij zijn blij omdat jij blij bentquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:42 schreef Crack_ het volgende:
Omg. Van dit soort dingen word ik zoooooo blij.
Je kreeg bij de jumbo een pak vegetarische kipstukjes gratis als je een vlees of vleesvervangend product kocht. Ik pak twee bakjes van die vegetarische kipstukjes.. ga naar de kassa en hoef alleen mn bananen af te rekenen![]()
.
quote:
quote:
quote:
SPOILER: GIGANTISCHE SPOILER SEASON 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kut cliffhanger![]()
Vanochtend niet, toen ik had ik net zo goed de dood zelve kunnen zijn.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]SPOILER: GIGANTISCHE SPOILER SEASON 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kut cliffhanger
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
IK BEN OOK ALTIJD VROLIJKquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:46 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, leraren die vrolijk doen in de ochtend.!
quote:
DrNick vindt monsters leuk :Squote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vanochtend niet, toen ik had ik net zo goed de dood zelve kunnen zijn.Maar nu mag ik eindelijk op mijn reet zitten, en straks ga ik lekker slapen.
Nee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Het is allemaal voorbij
.
En als ik jou zo mag horen dan ga jij straks slagen met een gemiddelde van een 8?
Ja, dat is zeer zeker zo. Wel jammer van die twee vakken maar je kunt ook niet perfect zijn hé.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.M&O en economie trekken mijn gemiddelde omlaag. Maar ja, zolang ik maar mooie cijfers haal voor de vakken waar ik later wat mee ga doen, en die heb ik waarschijnlijk ook.
Wil ik ook niet zijn, dan moet ik dingen gaan doen voor M&O en zo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is zeer zeker zo. Wel jammer van die twee vakken maar je kunt ook niet perfect zijn hé.
NEE KAN NIET.
Mja, M&O kan nog verbazenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wil ik ook niet zijn, dan moet ik dingen gaan doen voor M&O en zo.En M&O is gewoon
en
! .
Economie is veeeel leuker dan M&Oquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:53 schreef Rezania het volgende:
Eco is wel handig en zelfs een beetje interessant, maar ik deed er gewoon mijn best niet voor.Ach, zolang ik maar het nieuws kan volgen.
Maar ik had proefexamens gemaakt, kwamen alleen mijn cijfers tussen de 5 en 6 uitrollen, dus ik kan mijn cijfer al gokken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, M&O kan nog verbazen. Ik had voor mn schoolexamens altijd zesjes en was er gewoon niet goed in
. En op het centraal examen ineens een 7 ofzoiets. En echt niet dat ik daar heel super hard voor had geleerd want ik snapte het gewoon écht niet
.
Ligt eraan wat voor leraar je hebt denk ik.quote:
Dat is toch met ieder vak zo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor leraar je hebt denk ik.Mijn wiskundeleraar legt soms toepassingen van wiskunde in de economie uit, en dan is het echt interessant en zo. Mijn ecoleraar leest gewoon het boek voor, en hij mag mij niet.
Oh.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik had proefexamens gemaakt, kwamen alleen mijn cijfers tussen de 5 en 6 uitrollen, dus ik kan mijn cijfer al gokken.
ik denkkkkkkkk the phoenix en major lazerquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:50 schreef Crack_ het volgende:
Poespj, naar wie kijk jij het meest uit op Werchter?
Ja, helaas heb ik dezelfde beunhaas als eco voor M&O, dus dat verklaart wel wat. Voor de rest alleen toffe leraren, en voor de rest van de vakken sta ik ook gewoon goed en zo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is toch met ieder vak zo?![]()
Als je leraar kut is dan wordt het vak vaak ook kut. Niet dat het dan minder interessant is maar dan zijn je lessen kut dus let je niet op dus kut.
[..]
Oh.
Ik denkkkk.. Biffy en Graveyardquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik denkkkkkkkk the phoenix en major lazer
jij?
Nou goedzo. En wat wilde je hierna gaan doen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, helaas heb ik dezelfde beunhaas als eco voor M&O, dus dat verklaart wel wat. Voor de rest alleen toffe leraren, en voor de rest van de vakken sta ik ook gewoon goed en zo.
Baas.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:58 schreef zwerty het volgende:
Mijn economie leraar
Zou me niks verbazen als hij op fok zit
Life Science & Technology aan de Universiteit Leiden en de TU Delft. Dat houdt in dat je cellen leert manipuleren zodat ze doen dat wij jij wilt, bijvoorbeeld uitgroeien tot nieuwe organen of bio-ethanol produceren. Ik kan niet wachten tot ik mag beginnen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou goedzo. En wat wilde je hierna gaan doen?
Klinkt reuze interessant ja!quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Life Science & Technology aan de Universiteit Leiden en de TU Delft. Dat houdt in dat je cellen leert manipuleren zodat ze doen dat wij jij wilt, bijvoorbeeld uitgroeien tot nieuwe organen of bio-ethanol produceren. Ik kan niet wachten tot ik mag beginnen.![]()
Ja.quote:
Klinkt stoer (en lastig).quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Life Science & Technology aan de Universiteit Leiden en de TU Delft. Dat houdt in dat je cellen leert manipuleren zodat ze doen dat wij jij wilt, bijvoorbeeld uitgroeien tot nieuwe organen of bio-ethanol produceren. Ik kan niet wachten tot ik mag beginnen.![]()
Alles in één keer opeten, of een deel doneren aan de hongerige ezelltjes in Afrika.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja.Weet niet zo goed wat ik ermee moet nu, maar ja, misschien maar gewoon extra avondeten maken en dan invriezen? Ik weet het niet.
quote:
Hmm, gewoon alles opeten is misschien de meest handige optie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alles in één keer opeten, of een deel doneren aan de hongerige ezelltjes in Afrika.
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm, gewoon alles opeten is misschien de meest handige optie.
O jeetje, beste advies in tijden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
En om het er af te sporten til je Afrika gewoon op, zo veel weegt dat niet.![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
he ik heb een leuk grapje voor jullie.
Lesbiennes doen hun benen open en zeggen: "Je moet eten wat de pot schaft"
Gebruik in deze dure tijden, het toiletpapier aan beide zijden.quote:
Ik vind hem geen flikker ik heb medelijden met hem, lijkt me echt een heel erg kut leven als iedereen je haat en de enige mensen die je leuk vinden zijn je moeder en miljoenen tienermeisjes waarvan je eigenlijk liever niet hebt dat ze je leuk vinden.quote:
Mja, alle bètastudies zijn zwaar zeggen ze.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt stoer (en lastig).
Ja, ik kan me voorstellendat je nu ook wel eindelijk klaar bent met de middelbare.
Heeft ie zelf zo gekozen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind hem geen flikker ik heb medelijden met hem, lijkt me echt een heel erg kut leven als iedereen je haat en de enige mensen die je leuk vinden zijn je moeder en miljoenen tienermeisjes waarvan je eigenlijk liever niet hebt dat ze je leuk vinden.
Jezus, zo veel heb ik niet eens uitgegeven. En alles ik heb alles nieuw.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
en weer een mega bestelling gedaan bij bol.com
jeetje op jezelf gaan is niet goedkoop
nu al bijna 700 uitgegeven en ik woon er nog niet eens
www.ishetalvrijdag.nlquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:17 schreef msacras het volgende:
[..]
hallon
hm wel goed. gevoel dat het vrijdag is, is helaas niet zo
Niks online is alles duurder.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
mja ezel ik ben te lui om alles op te halen in de winkel heonline is alles duurder
Ja omdat het zo'n verwend kut mannetje is. Neem een Sam Tsui, Kurt Hugo Schneider etc. etc. Die kunnen een stuk beter zingen, maar daar hoor ik ook niets over in onze top 40..quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:16 schreef TienVingers het volgende:
Nah en dat je JB 'haat' om zijn recentelijke gedrag is wel begrijpelijk, wat een sneu figuurtje is dat aan het worden.
Maar iedereen ging hem haten direct vanaf het begin, toen dat joch 16 was. Dat is gewoon sneu en zielig. Vind je het gek dat hij zo is geworden.
Klopt. Maar in de winkels zijn vaak dingen nog extra afgeprijsd enzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niks online is alles duurder.Kan je juist beter de prijzen vergelijken, lijkt mij.
shotjes ;squote:Op donderdag 30 mei 2013 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil wat drank halen. Wat zal ik halen? Hou ik ook nog wat over voor volgende week bij DV
DV suggesties?
Captain morgan, is een liter ofzo voor 15 euquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil wat drank halen. Wat zal ik halen? Hou ik ook nog wat over voor volgende week bij DV
DV suggesties?
Webshops van winkels worden ook goed bijgehouden hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt. Maar in de winkels zijn vaak dingen nog extra afgeprijsd enzo.
Vertel!quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
+ ik heb echt een paar ontiegelijk dure accesoires gekocht
Alleen Baby kwam op #24 in de top40 en nu dat liedje met will.i.am maar dat is omdat will.i.am daarin zit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja omdat het zo'n verwend kut mannetje is. Neem een Sam Tsui, Kurt Hugo Schneider etc. etc. Die kunnen een stuk beter zingen, maar daar hoor ik ook niets over in onze top 40..
Drop Shotquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DV suggesties?
Wanneer kon ik langskomen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Captain morgan, is een liter ofzo voor 15 eu
en ik heb hier ook nog ontiegelijk veel drank hefles likeur 43, fles cointreau en een fles cola gemixt met captain morgan, berenburg en safari
Jagermeister?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DV suggesties?
STOUTE KRABquote:
ik zweer dat ik nooit shotjes probeer, echtquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
STOUTE KRAB
IN JE MAND NU
EN IK WIL JE NIET MEER ZIEN TOT MINSTENS 19:23
GOED BEGREPEN JONGE KRAB?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:19 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Alleen Baby kwam op #24 in de top40 en nu dat liedje met will.i.am maar dat is omdat will.i.am daarin zit.
en daarna 5 uur niks meer weten :S S:quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik zweer dat ik nooit shotjes probeer, echt
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Captain morgan, is een liter ofzo voor 15 eu
en ik heb hier ook nog ontiegelijk veel drank hefles likeur 43, fles cointreau en een fles cola gemixt met captain morgan, berenburg en safari
okeoke jij hebt gelijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Webshops van winkels worden ook goed bijgehouden hoor.
geen zin om mn bestelgeschiedenis erbij te halenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
okeoke jij hebt gelijk
[..]
geen zin om mn bestelgeschiedenis erbij te halen
maar ik ga van de week nog een kist kopen van 70 euro bijv
Oke tof.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
om en bij 15 juni als ik ben gesettled
is hier goedkoperquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
70cl was 17 nog wat
Ach, moet jij weten. Jouw lichaam.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mag ik ook niet.
Maar komop, 1keer per week moet kunnen
Gall en Gall is duur.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is hier goedkopermoest 15,nogwat betalen voor 70cl
nouja ik heb netelroos en dat wordt zegmaar geprikkeld door alcoholquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
en daarna 5 uur niks meer weten :S S:
geldt dit voor whisky?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
WATWAT GALL&GALL MORGEN HERE I COME
Ik weet het. Zei je al.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nouja ik heb netelroos en dat wordt zegmaar geprikkeld door alcohol
dus de enige reden waarom ik geen alcohol meer mag is omdat ik de volgende dag vol bulten zit
maar dat is dan mijn eigen schuld/risico dan ja.
Labjas is 70 euro ofzo. Veiligheidsbril heb je 31 december voor 2 euro.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:25 schreef Rezania het volgende:
Wtf, hoezo moet ik ¤400,- betalen voor een labjas en een veiligheidsbril?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:25 schreef Rezania het volgende:
Wtf, hoezo moet ik ¤400,- betalen voor een labjas en een veiligheidsbril?
Toevallig wel. Ik heb iets van: doe lekker waar je zin in hebt, de gevolgen zijn voor jezelf.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
o, wist niet of je meegekregen had
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Labjas is 70 euro ofzo. Veiligheidsbril heb je 31 december voor 2 euro.
Ik zie gelukkig net dat er dan ook boeken bij zitten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
.
Ik moest 30 euro betalen voor mijn labjas, slaat ook al echt nergens op. Ding stelt niks voor.
yoloquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Toevallig wel. Ik heb iets van: doe lekker waar je zin in hebt, de gevolgen zijn voor jezelf.
Pff..quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ik zie gelukkig net dat er dan ook boeken bij zitten.Zal nog wel meer worden ook.
Ik zou je boeken pas kopen als je merkt dat je ze nodig hebt. Veel gebruik je namelijk nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ik zie gelukkig net dat er dan ook boeken bij zitten.Zal nog wel meer worden ook.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:30 schreef Rezania het volgende:
Zou ik trouwens een laptop kopen voor volgend jaar?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb een gewei gekocht voor mn kamer
Mijne 1800.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou je boeken pas kopen als je merkt dat je ze nodig hebt. Veel gebruik je namelijk niet.
Mijn boeken waren eerste jaar 1000 euro. Echt dikke wtf.
Als het handig is voor je opleiding. Een tablet met toetsenbord is ook wel chill.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:30 schreef Rezania het volgende:
Zou ik trouwens een laptop kopen voor volgend jaar?
lol, hoe duur?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb een gewei gekocht voor mn kamer
Wtf.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou je boeken pas kopen als je merkt dat je ze nodig hebt. Veel gebruik je namelijk niet.
Mja, beginnen zonder boeken lijkt me nou ook niet slim.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oké, even rondkijken.quote:
Ik had ook een boek van bijna 300 euro. 2x ingekeken nu..quote:
Ik heb het niet gedaan, en heb daar op zich best spijt van..quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, beginnen zonder boeken lijkt me nou ook niet slim.
[..]
Oké, even rondkijken.
Jij blij. Ja slaat nergens op..quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wtf.Ik heb voor twee jaar niet eens 500 euro aan boeken uitgegeven.
Valt meequote:Op donderdag 30 mei 2013 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, beginnen zonder boeken lijkt me nou ook niet slim.
[..]
Oké, even rondkijken.
Wijze Ezellquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:33 schreef Ezell het volgende:
DV, let je wel een beetje op je geld? Het klinkt alsof je alles over de toonbank gooit. Houd ook even wat geld achter de hand, ook al heb je nu gewoon werk.
Wist niet dat boeken zo duur konden zijn.quote:
Ezell weet het.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:33 schreef Ezell het volgende:
DV, let je wel een beetje op je geld? Het klinkt alsof je alles over de toonbank gooit. Houd ook even wat geld achter de hand, ook al heb je nu gewoon werk.
Das best een mooie prijs, ik ken ook mensen die dan een gewei voor 100 euro hebben gekochtquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
25eu, hijs 40/50cm ofzo incl schedel
Ezell's raadquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:33 schreef Ezell het volgende:
Ik wil ook een schedel met geweiquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Das best een mooie prijs, ik ken ook mensen die dan een gewei voor 100 euro hebben gekocht___!
wij hebben er ook een thuis, maar die was gratis. en dan zonder schedel
ik wil sowieso 500 overhoudenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:33 schreef Ezell het volgende:
Wow.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik had ook een boek van bijna 300 euro. 2x ingekeken nu..
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ezell raadde me aan om op een paard in te zetten en nu heb ik 450 euro echt fantastisch![]()
Toch maar het zekere voor het onzekere, het is toch 'maar' ¤400,-quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Valt mee. Je begint toch niet meteen die hard met studeren ofzo hoor
. En als meneertje bij college 1 zegt dit boek blabla.. dan kun je dat vaak ergens bij school meteen al kopen. Maar scheelt echt veeel geld
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ezell raadde me aan om op een paard in te zetten en nu heb ik 450 euro echt fantastisch![]()
Hebben nog geluk dat er geen btw op zitquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wist niet dat boeken zo duur konden zijn.Komt ook wel doordat ik op school nauwelijks boeken gebruik.
quote:
Ja oke, daar heb je gelijk in. 400 is wel normaalquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toch maar het zekere voor het onzekere, het is toch 'maar' ¤400,-
Orthopedic Physical Assessment bij mij. En Sobotta, is ook bijna 200 euro, maar is 3-delig encyclopedie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wow.
Bij mij is dat het boek 'Manual of dietetic practice', gewoon nog nóóit in gekeken en was 140 euro.
Maarja, wie weet.. ooit. Of ik ga 'm gewoon verkopen na volgend jaar.
Een kruidenrekje? Gewoon alles in de kast pleuren joh.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wil sowieso 500 overhoudenheb nu nog 1700
maar dat lukt makkelijk want ik moet alleen nog maar een paar kasten en wat dingen zoals een kruidenrekje enzo
ik heb wel een koelkast/vriezer combo van 180cm voor 50eu op de kop getikt
Journalistiek en jij?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hebben nog geluk dat er geen btw op zit.
Wat doe je voor opleiding?
Maak de helft maar over naar mijn bankrekening, gr gr.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
Zo jammer, zo jammer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Orthopedic Physical Assessment bij mij. En Sobotta, is ook bijna 200 euro, maar is 3-delig encyclopedie.
Voeding & dietetiek.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een kruidenrekje? Gewoon alles in de kast pleuren joh.
[..]
Journalistiek en jij?
quote:De selectie van de nieuwste modellen voor het collegejaar 2013-2014 is nog niet bekend. De verwachting is dat de modellen in week 20 worden gelanceerd.
kijk nog wel even morgen, ga toch naar de ikeaquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een kruidenrekje? Gewoon alles in de kast pleuren joh.
Ja inderdaad..quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo jammer, zo jammer.
[..]
Voeding & dietetiek.
Weet nooit zo goed wat ik bij journalistiek moet denken. Wat doe je dan?
Kan prima.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil van mn kamer meteen een luxe woonkamer/keuken/slaapkamer maken maar ik vergeet telkens dat ik maar een student ben
Het is de TU Delft. Als een plek vol auti's zit, is het daar wel. Dan verwacht je toch ook dat ze gewoon op tijd zijn?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik zie niets geks.. Scholen en op tijd zijn..
Hoezo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:39 schreef Rezania het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik naar de TU Delft ga.![]()
Mijn huur is bijna 100 euro goedkoper dan die van jou en ik heb een eigen keuken en toilet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Haha, ja prioriteiten!quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil van mn kamer meteen een luxe woonkamer/keuken/slaapkamer maken maar ik vergeet telkens dat ik maar een student ben
Nou, ik heb N&G met wiskunde A, dus de TU was praktisch onbereikbaar voor mij. Dacht ook niet een een 'hardcore' technische studie te gaan doen zoals de meeste zijn die de TU aanbiedt.quote:
Ja.. Neequote:Op donderdag 30 mei 2013 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is de TU Delft. Als een plek vol auti's zit, is het daar wel. Dan verwacht je toch ook dat ze gewoon op tijd zijn?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn huur is bijna 100 euro goedkoper dan die van jou en ik heb een eigen keuken en toilet.
Kan wel.wooowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik dacht dat jij 500 betaalde ofzo
![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn huur is bijna 100 euro goedkoper dan die van jou en ik heb een eigen keuken en toilet.
Kan wel.ik heb 5 wc's en een eigen badkamer en ik betaal niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben ze achter de Hogeschool Leiden ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef Crack_ het volgende:
In Den haag hebben ze sinds kort wel zo'n flat. 200 woningen oid en iedereen eigen keuken en badkamer!En ook niet duur.
Jij bent dan ook een dronken krab :S :S schlEmiel :S :Squote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb 5 wc's en een eigen badkamer en ik betaal niks
wowquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef Crack_ het volgende:
In Den haag hebben ze sinds kort wel zo'n flat. 200 woningen oid en iedereen eigen keuken en badkamer!En ook niet duur.
O, dat klinkt nog best interessant.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voeding & dietetiek.
Weet nooit zo goed wat ik bij journalistiek moet denken. Wat doe je dan?
die kastenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kijk nog wel even morgen, ga toch naar de ikea
ik heb al zo'n 8 gaten kast ding die jij ook hebt, en 2 boekenplanken
denk dat ik daar gewoon een voorraadkast/servieskastding van maakzie wel
Ohh zo. Maar niks van 'omg delft had ik altijd al een afkeer tegen!!"quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, ik heb N&G met wiskunde A, dus de TU was praktisch onbereikbaar voor mij. Dacht ook niet een een 'hardcore' technische studie te gaan doen zoals de meeste zijn die de TU aanbiedt.
Nee, ik betaal 325quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wooowik dacht dat jij 500 betaalde ofzo
Whut?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb 5 wc's en een eigen badkamer en ik betaal niks
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een dronken krab :S :S schlEmiel :S :S
Nee, ik achte mezelf niet slim genoeg voor de TU Delft.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh zo. Maar niks van 'omg delft had ik altijd al een afkeer tegen!!"
[..]
Nee, ik betaal 325![]()
Echt heel veel geluk gehad
[..]
Whut?
Dat is echt zo chillquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hebben ze achter de Hogeschool Leiden ook
Ja, en krijgen ook allemaal huurtoeslag dus ze komen echt op iets van 300 euro p/m uitquote:
Haha ok. Maar geeft zo wel wat meer inzicht jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat klinkt nog best interessant.![]()
Ik heb op school vooral praktijkvakken, maar er zijn ook theorietentamens (vandaar boeken). Elk klas vormt elk blok een eigen redactie. Eerst bijv. een krantenredactie waarbij we elke week een krant (inhoud, foto's en vormgeving) moesten maken. Nu een tv- en radioredactie waarbij je bijna elke week een uitzending maakt in de studio. Daarnaast hebben we ook nog andere vakken, waarbij je journalistieke vaardigheden leert. Beetje vaag zo, maar kan nu even niet op een voorbeeld komen.
[..]
die kasten
ik betaal maar 380 he, (300 kaal) dus 'bijna 100 eu goedoper' is erg breedquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh zo. Maar niks van 'omg delft had ik altijd al een afkeer tegen!!"
[..]
Nee, ik betaal 325![]()
Echt heel veel geluk gehad
[..]
Whut?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik achte mezelf niet slim genoeg voor de TU Delft.![]()
Ben je niet bang dat je 't straks niet gaat halen ofzo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik achte mezelf niet slim genoeg voor de TU Delft.![]()
Das wel heel tof!quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:42 schreef Rezania het volgende:
Maar nu ga ik dus echt naar de uni.Als enige van mijn familie.
Ik zag laatst ook zoiets, strak design, splinternieuw, maar het was ¤600 ofzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb van de week een goed mes gehaald bij uitverkoop van een keukenwinkel. Gewoon op dat soort acties letten en dan kan je gewoon goed spul halen. Ik heb nu een goed 15cm koksmes voor 45 euro die de komende 20 jaar wel meegaatquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
ze hebben wel nieuwbouwflats hier en daar zitten veel studenten in maar daar is keuken en sanitair alsnog gedeeld en betaal je 420 voor 18m2quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is echt zo chill.
[..]
Ja, en krijgen ook allemaal huurtoeslag dus ze komen echt op iets van 300 euro p/m uit. Hebben ze zoiets niet in Groningen?
[..]
Haha ok. Maar geeft zo wel wat meer inzicht ja. Wel goed dat je op allerlei gebieden wat moet doen
45eu voor een mes godverdommequote:Op donderdag 30 mei 2013 19:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik heb van de week een goed mes gehaald bij uitverkoop van een keukenwinkel. Gewoon op dat soort acties letten en dan kan je gewoon goed spul halen. Ik heb nu een goed 15cm koksmes voor 45 euro die de komende 20 jaar wel meegaat
Oeps sorry, foutje. Ik las ergens iets van 450 ofzo gisteren met typischquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik betaal maar 380 he, (300 kaal) dus 'bijna 100 eu goedoper' is erg breed![]()
maar je hebt idd erg veel geluk gehadhoe ben je daar zo bij gekomen dan?
Natuurlijk ben ik bang, het is de universiteit, dat is sowieso een stuk moeilijker.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ben je niet bang dat je 't straks niet gaat halen ofzo?
Voornamelijk mbo, sommigen hbo. Broer wil nog wel een master doen in Rotterdam geloof ik, maar hij is dan ook de enige.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Das wel heel tof!Wat heeft de rest van je familie gedaan dan?
Dat dacht ik dus ook.quote:
Heb je imo meer aan dan een goedkoop messenblok voor dezelfde prijsquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
45eu voor een mes godverdommedat zou ik nooit doen
Uhu, daarom is de opleiding in Utrecht zo populair. Is de enige die studenten in onderbouw voor alle media klaarstomen. Maar gelukkig vanaf volgend jaar specialiseren in schrijvende journalistiek.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha ok. Maar geeft zo wel wat meer inzicht ja. Wel goed dat je op allerlei gebieden wat moet doen
Goede postquote:
Tofquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
morgen naar de ikea met meneer etsu hoera
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee klopt
maar je quote toevallig ook lyrics dus ik dacht hey, even afmaken
Ik ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb wel wow gespeeld in de eerste 3 maandjes
Ah oké, wel heel gaaf dan dat je naar de universiteit gaat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik bang, het is de universiteit, dat is sowieso een stuk moeilijker.Maar ik was ook bang voor de middelbare, gewoon een kwestie van wennen.
[..]
Voornamelijk mbo, sommigen hbo. Broer wil nog wel een master doen in Rotterdam geloof ik, maar hij is dan ook de enige.
[..]
Dat dacht ik dus ook.
dat dat magquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeps sorry, foutje. Ik las ergens iets van 450 ofzo gisteren met typisch
Ja, gewoon op kamernet gekeken. Had geen abonnement ofzo maar er stond een kamer met straatnaam enzo en dat heb ik toen gewoon in google ingetypt en zo kwam ik bij de zelfde advertentie maar dan op een site waar je gratis kon reageren.
Je mocht alleen niet na half 10 bellen maar hij nam niet op. Poepte echt in mn broek dat ie weg was![]()
. Maar toen om 12 uur 's avonds ofzo nog antwoord dat ik de eerste was blabla en binnen een week had ik 'm
.
Moet wel zeggen.. mijn huurbaas is geen echte huurbaas. Dit huis was ooit van zijn vriendin en zij is overleden. Dus dat is gewoon een huis dat ze over hebben en nu winst op maken. Meer huizen hebben ze niet. En hij is ook niet op geld uit.
Oh, das nog flinkquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook zoiets, strak design, splinternieuw, maar het was ¤600 ofzo
Ahh nee, dat is totaal geen vooruitgangquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ze hebben wel nieuwbouwflats hier en daar zitten veel studenten in maar daar is keuken en sanitair alsnog gedeeld en betaal je 420 voor 18m2dus daar schiet je niet veel mee op
verder zijn hier niet echt van die flats naar mijn weten, wel veel studentenbuurten
Zo simpel denk je joh. Wel goed hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik bang, het is de universiteit, dat is sowieso een stuk moeilijker.Maar ik was ook bang voor de middelbare, gewoon een kwestie van wennen.
[..]
Voornamelijk mbo, sommigen hbo. Broer wil nog wel een master doen in Rotterdam geloof ik, maar hij is dan ook de enige.
[..]
Dat dacht ik dus ook.
Oh, dat is jouw ding denk je?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhu, daarom is de opleiding in Utrecht zo populair. Is de enige die studenten in onderbouw voor alle media klaarstomen. Maar gelukkig vanaf volgend jaar specialiseren in schrijvende journalistiek.
Ik ben de enige die hoger dan MBO heeft gedaanquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah oké, wel heel gaaf dan dat je naar de universiteit gaat.
Bij mij is het juist andersom, mijn hele familie is universitair geschoold (inclusief het promoveren), heeft een eigen bedrijf, status ditdat. Ik zou wel een beetje de loser zijn als ik dan niet naar de universiteit ging.
Hij heeft er wss ook gewoon een vergunning voor aangevraagd. En dit huis heeftie nu al 27 jaar he, geen idee hoe die regels toen warenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat dat magmeestal staat de gemeente niet toe dat van gezinshuizen studentenhuizen worden gemaakt
had gister ook zoiets gezegd.
maar wel super tof voor je iighoelang woon je daar nu al? hoe zijn je huisgenoten?
xpxpxpquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
klasgenootje had al dranei death knight en gingen we instance raiden en toen deed ik geen flikker maar kreeg alle gear en xp
Ja ik ook.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:49 schreef Crack_ het volgende:
Ben wel benieuwd hoe je kamer er uit komt te zien Dv. Als ik al die dingen van je hoor; gewei en een fel blauw wijnrekje en dit en dat en zus enzo.
Jup.quote:
Goed toch dan juistquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ben de enige die hoger dan MBO heeft gedaan
Deze week op zaterdag en zondag, volgende week alleen op zaterdag.quote:
Ah, dat lijkt me juist kut.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersom, mijn hele familie is universitair geschoold (inclusief het promoveren), heeft een eigen bedrijf, status ditdat. Ik zou wel een beetje de loser zijn als ik dan niet naar de universiteit ging.
Klinkt erg fijn allemaalquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij heeft er wss ook gewoon een vergunning voor aangevraagd. En dit huis heeftie nu al 27 jaar he, geen idee hoe die regels toen waren.
Eh mn huisgenoten ja. Gewoon zoals je buren een beetje. Je vraagt of ze je planten water willen geven wanneer je op vakantie gaat maar verder.. Ik zie ze natuurlijk ook bijna nooit omdat we niks gezamenlijk hebben.
En 2,5 jaar alweer. Bijna 3 eigenlijk.
jouw familie staat dan ook in de quote 500quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, dan weet je het écht zekerquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup.Wist voordat ik begon eigenlijk al dat ik deze richting zou kiezen. Maar ja, altijd handig als je weet hoe de andere media werken.
poepen en niet doorspoelen danquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klinkt erg fijn allemaal
Ik deel de keuken, badkamer en wc met 3 huisgenoten. Geen ramp ofzo, kan altijd erger
En we zitten in een eigen flat appartement ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |