Nee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Het is allemaal voorbij
.
En als ik jou zo mag horen dan ga jij straks slagen met een gemiddelde van een 8?
Ja, dat is zeer zeker zo. Wel jammer van die twee vakken maar je kunt ook niet perfect zijn hé.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.M&O en economie trekken mijn gemiddelde omlaag. Maar ja, zolang ik maar mooie cijfers haal voor de vakken waar ik later wat mee ga doen, en die heb ik waarschijnlijk ook.
Wil ik ook niet zijn, dan moet ik dingen gaan doen voor M&O en zo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is zeer zeker zo. Wel jammer van die twee vakken maar je kunt ook niet perfect zijn hé.
NEE KAN NIET.
Mja, M&O kan nog verbazenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wil ik ook niet zijn, dan moet ik dingen gaan doen voor M&O en zo.En M&O is gewoon
en
! .
Economie is veeeel leuker dan M&Oquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:53 schreef Rezania het volgende:
Eco is wel handig en zelfs een beetje interessant, maar ik deed er gewoon mijn best niet voor.Ach, zolang ik maar het nieuws kan volgen.
Maar ik had proefexamens gemaakt, kwamen alleen mijn cijfers tussen de 5 en 6 uitrollen, dus ik kan mijn cijfer al gokken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, M&O kan nog verbazen. Ik had voor mn schoolexamens altijd zesjes en was er gewoon niet goed in
. En op het centraal examen ineens een 7 ofzoiets. En echt niet dat ik daar heel super hard voor had geleerd want ik snapte het gewoon écht niet
.
Ligt eraan wat voor leraar je hebt denk ik.quote:
Dat is toch met ieder vak zo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor leraar je hebt denk ik.Mijn wiskundeleraar legt soms toepassingen van wiskunde in de economie uit, en dan is het echt interessant en zo. Mijn ecoleraar leest gewoon het boek voor, en hij mag mij niet.
Oh.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik had proefexamens gemaakt, kwamen alleen mijn cijfers tussen de 5 en 6 uitrollen, dus ik kan mijn cijfer al gokken.
ik denkkkkkkkk the phoenix en major lazerquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:50 schreef Crack_ het volgende:
Poespj, naar wie kijk jij het meest uit op Werchter?
Ja, helaas heb ik dezelfde beunhaas als eco voor M&O, dus dat verklaart wel wat. Voor de rest alleen toffe leraren, en voor de rest van de vakken sta ik ook gewoon goed en zo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is toch met ieder vak zo?![]()
Als je leraar kut is dan wordt het vak vaak ook kut. Niet dat het dan minder interessant is maar dan zijn je lessen kut dus let je niet op dus kut.
[..]
Oh.
Ik denkkkk.. Biffy en Graveyardquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik denkkkkkkkk the phoenix en major lazer
jij?
Nou goedzo. En wat wilde je hierna gaan doen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, helaas heb ik dezelfde beunhaas als eco voor M&O, dus dat verklaart wel wat. Voor de rest alleen toffe leraren, en voor de rest van de vakken sta ik ook gewoon goed en zo.
Baas.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:58 schreef zwerty het volgende:
Mijn economie leraar
Zou me niks verbazen als hij op fok zit
Life Science & Technology aan de Universiteit Leiden en de TU Delft. Dat houdt in dat je cellen leert manipuleren zodat ze doen dat wij jij wilt, bijvoorbeeld uitgroeien tot nieuwe organen of bio-ethanol produceren. Ik kan niet wachten tot ik mag beginnen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou goedzo. En wat wilde je hierna gaan doen?
Klinkt reuze interessant ja!quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Life Science & Technology aan de Universiteit Leiden en de TU Delft. Dat houdt in dat je cellen leert manipuleren zodat ze doen dat wij jij wilt, bijvoorbeeld uitgroeien tot nieuwe organen of bio-ethanol produceren. Ik kan niet wachten tot ik mag beginnen.![]()
Ja.quote:
Klinkt stoer (en lastig).quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Life Science & Technology aan de Universiteit Leiden en de TU Delft. Dat houdt in dat je cellen leert manipuleren zodat ze doen dat wij jij wilt, bijvoorbeeld uitgroeien tot nieuwe organen of bio-ethanol produceren. Ik kan niet wachten tot ik mag beginnen.![]()
Alles in één keer opeten, of een deel doneren aan de hongerige ezelltjes in Afrika.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja.Weet niet zo goed wat ik ermee moet nu, maar ja, misschien maar gewoon extra avondeten maken en dan invriezen? Ik weet het niet.
quote:
Hmm, gewoon alles opeten is misschien de meest handige optie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alles in één keer opeten, of een deel doneren aan de hongerige ezelltjes in Afrika.
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm, gewoon alles opeten is misschien de meest handige optie.
O jeetje, beste advies in tijden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
En om het er af te sporten til je Afrika gewoon op, zo veel weegt dat niet.![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
he ik heb een leuk grapje voor jullie.
Lesbiennes doen hun benen open en zeggen: "Je moet eten wat de pot schaft"
Gebruik in deze dure tijden, het toiletpapier aan beide zijden.quote:
Ik vind hem geen flikker ik heb medelijden met hem, lijkt me echt een heel erg kut leven als iedereen je haat en de enige mensen die je leuk vinden zijn je moeder en miljoenen tienermeisjes waarvan je eigenlijk liever niet hebt dat ze je leuk vinden.quote:
Mja, alle bètastudies zijn zwaar zeggen ze.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt stoer (en lastig).
Ja, ik kan me voorstellendat je nu ook wel eindelijk klaar bent met de middelbare.
Heeft ie zelf zo gekozen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind hem geen flikker ik heb medelijden met hem, lijkt me echt een heel erg kut leven als iedereen je haat en de enige mensen die je leuk vinden zijn je moeder en miljoenen tienermeisjes waarvan je eigenlijk liever niet hebt dat ze je leuk vinden.
Jezus, zo veel heb ik niet eens uitgegeven. En alles ik heb alles nieuw.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
en weer een mega bestelling gedaan bij bol.com
jeetje op jezelf gaan is niet goedkoop
nu al bijna 700 uitgegeven en ik woon er nog niet eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |