quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoi ik ben krabs en ik ben shotjesverslaafd
Je hebt het systeem gekraaktquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:42 schreef Crack_ het volgende:
Omg. Van dit soort dingen word ik zoooooo blij.
Je kreeg bij de jumbo een pak vegetarische kipstukjes gratis als je een vlees of vleesvervangend product kocht. Ik pak twee bakjes van die vegetarische kipstukjes.. ga naar de kassa en hoef alleen mn bananen af te rekenen![]()
.
en wij zijn blij omdat jij blij bentquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:42 schreef Crack_ het volgende:
Omg. Van dit soort dingen word ik zoooooo blij.
Je kreeg bij de jumbo een pak vegetarische kipstukjes gratis als je een vlees of vleesvervangend product kocht. Ik pak twee bakjes van die vegetarische kipstukjes.. ga naar de kassa en hoef alleen mn bananen af te rekenen![]()
.
quote:
quote:
quote:
SPOILER: GIGANTISCHE SPOILER SEASON 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kut cliffhanger![]()
Vanochtend niet, toen ik had ik net zo goed de dood zelve kunnen zijn.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]SPOILER: GIGANTISCHE SPOILER SEASON 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kut cliffhanger
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
IK BEN OOK ALTIJD VROLIJKquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:46 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, leraren die vrolijk doen in de ochtend.!
quote:
DrNick vindt monsters leuk :Squote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vanochtend niet, toen ik had ik net zo goed de dood zelve kunnen zijn.Maar nu mag ik eindelijk op mijn reet zitten, en straks ga ik lekker slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |