Ja.quote:
Klinkt stoer (en lastig).quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Life Science & Technology aan de Universiteit Leiden en de TU Delft. Dat houdt in dat je cellen leert manipuleren zodat ze doen dat wij jij wilt, bijvoorbeeld uitgroeien tot nieuwe organen of bio-ethanol produceren. Ik kan niet wachten tot ik mag beginnen.![]()
Alles in één keer opeten, of een deel doneren aan de hongerige ezelltjes in Afrika.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja.Weet niet zo goed wat ik ermee moet nu, maar ja, misschien maar gewoon extra avondeten maken en dan invriezen? Ik weet het niet.
quote:
Hmm, gewoon alles opeten is misschien de meest handige optie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alles in één keer opeten, of een deel doneren aan de hongerige ezelltjes in Afrika.
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm, gewoon alles opeten is misschien de meest handige optie.
O jeetje, beste advies in tijden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
En om het er af te sporten til je Afrika gewoon op, zo veel weegt dat niet.![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
he ik heb een leuk grapje voor jullie.
Lesbiennes doen hun benen open en zeggen: "Je moet eten wat de pot schaft"
Gebruik in deze dure tijden, het toiletpapier aan beide zijden.quote:
Ik vind hem geen flikker ik heb medelijden met hem, lijkt me echt een heel erg kut leven als iedereen je haat en de enige mensen die je leuk vinden zijn je moeder en miljoenen tienermeisjes waarvan je eigenlijk liever niet hebt dat ze je leuk vinden.quote:
Mja, alle bètastudies zijn zwaar zeggen ze.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt stoer (en lastig).
Ja, ik kan me voorstellendat je nu ook wel eindelijk klaar bent met de middelbare.
Heeft ie zelf zo gekozen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind hem geen flikker ik heb medelijden met hem, lijkt me echt een heel erg kut leven als iedereen je haat en de enige mensen die je leuk vinden zijn je moeder en miljoenen tienermeisjes waarvan je eigenlijk liever niet hebt dat ze je leuk vinden.
Jezus, zo veel heb ik niet eens uitgegeven. En alles ik heb alles nieuw.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
en weer een mega bestelling gedaan bij bol.com
jeetje op jezelf gaan is niet goedkoop
nu al bijna 700 uitgegeven en ik woon er nog niet eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |