Kan prima.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil van mn kamer meteen een luxe woonkamer/keuken/slaapkamer maken maar ik vergeet telkens dat ik maar een student ben
Het is de TU Delft. Als een plek vol auti's zit, is het daar wel. Dan verwacht je toch ook dat ze gewoon op tijd zijn?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik zie niets geks.. Scholen en op tijd zijn..
Hoezo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:39 schreef Rezania het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik naar de TU Delft ga.![]()
Mijn huur is bijna 100 euro goedkoper dan die van jou en ik heb een eigen keuken en toilet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Haha, ja prioriteiten!quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil van mn kamer meteen een luxe woonkamer/keuken/slaapkamer maken maar ik vergeet telkens dat ik maar een student ben
Nou, ik heb N&G met wiskunde A, dus de TU was praktisch onbereikbaar voor mij. Dacht ook niet een een 'hardcore' technische studie te gaan doen zoals de meeste zijn die de TU aanbiedt.quote:
Ja.. Neequote:Op donderdag 30 mei 2013 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is de TU Delft. Als een plek vol auti's zit, is het daar wel. Dan verwacht je toch ook dat ze gewoon op tijd zijn?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn huur is bijna 100 euro goedkoper dan die van jou en ik heb een eigen keuken en toilet.
Kan wel.wooowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik dacht dat jij 500 betaalde ofzo
![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn huur is bijna 100 euro goedkoper dan die van jou en ik heb een eigen keuken en toilet.
Kan wel.ik heb 5 wc's en een eigen badkamer en ik betaal niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben ze achter de Hogeschool Leiden ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef Crack_ het volgende:
In Den haag hebben ze sinds kort wel zo'n flat. 200 woningen oid en iedereen eigen keuken en badkamer!En ook niet duur.
Jij bent dan ook een dronken krab :S :S schlEmiel :S :Squote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb 5 wc's en een eigen badkamer en ik betaal niks
wowquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef Crack_ het volgende:
In Den haag hebben ze sinds kort wel zo'n flat. 200 woningen oid en iedereen eigen keuken en badkamer!En ook niet duur.
O, dat klinkt nog best interessant.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voeding & dietetiek.
Weet nooit zo goed wat ik bij journalistiek moet denken. Wat doe je dan?
die kastenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kijk nog wel even morgen, ga toch naar de ikea
ik heb al zo'n 8 gaten kast ding die jij ook hebt, en 2 boekenplanken
denk dat ik daar gewoon een voorraadkast/servieskastding van maakzie wel
Ohh zo. Maar niks van 'omg delft had ik altijd al een afkeer tegen!!"quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, ik heb N&G met wiskunde A, dus de TU was praktisch onbereikbaar voor mij. Dacht ook niet een een 'hardcore' technische studie te gaan doen zoals de meeste zijn die de TU aanbiedt.
Nee, ik betaal 325quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wooowik dacht dat jij 500 betaalde ofzo
Whut?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb 5 wc's en een eigen badkamer en ik betaal niks
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een dronken krab :S :S schlEmiel :S :S
Nee, ik achte mezelf niet slim genoeg voor de TU Delft.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh zo. Maar niks van 'omg delft had ik altijd al een afkeer tegen!!"
[..]
Nee, ik betaal 325![]()
Echt heel veel geluk gehad
[..]
Whut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |