Wijze Ezellquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:33 schreef Ezell het volgende:
DV, let je wel een beetje op je geld? Het klinkt alsof je alles over de toonbank gooit. Houd ook even wat geld achter de hand, ook al heb je nu gewoon werk.
Wist niet dat boeken zo duur konden zijn.quote:
Ezell weet het.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:33 schreef Ezell het volgende:
DV, let je wel een beetje op je geld? Het klinkt alsof je alles over de toonbank gooit. Houd ook even wat geld achter de hand, ook al heb je nu gewoon werk.
Das best een mooie prijs, ik ken ook mensen die dan een gewei voor 100 euro hebben gekochtquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
25eu, hijs 40/50cm ofzo incl schedel
Ezell's raadquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:33 schreef Ezell het volgende:
Ik wil ook een schedel met geweiquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Das best een mooie prijs, ik ken ook mensen die dan een gewei voor 100 euro hebben gekocht___!
wij hebben er ook een thuis, maar die was gratis. en dan zonder schedel
ik wil sowieso 500 overhoudenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:33 schreef Ezell het volgende:
Wow.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik had ook een boek van bijna 300 euro. 2x ingekeken nu..
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ezell raadde me aan om op een paard in te zetten en nu heb ik 450 euro echt fantastisch![]()
Toch maar het zekere voor het onzekere, het is toch 'maar' ¤400,-quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Valt mee. Je begint toch niet meteen die hard met studeren ofzo hoor
. En als meneertje bij college 1 zegt dit boek blabla.. dan kun je dat vaak ergens bij school meteen al kopen. Maar scheelt echt veeel geld
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ezell raadde me aan om op een paard in te zetten en nu heb ik 450 euro echt fantastisch![]()
Hebben nog geluk dat er geen btw op zitquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wist niet dat boeken zo duur konden zijn.Komt ook wel doordat ik op school nauwelijks boeken gebruik.
quote:
Ja oke, daar heb je gelijk in. 400 is wel normaalquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toch maar het zekere voor het onzekere, het is toch 'maar' ¤400,-
Orthopedic Physical Assessment bij mij. En Sobotta, is ook bijna 200 euro, maar is 3-delig encyclopedie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wow.
Bij mij is dat het boek 'Manual of dietetic practice', gewoon nog nóóit in gekeken en was 140 euro.
Maarja, wie weet.. ooit. Of ik ga 'm gewoon verkopen na volgend jaar.
Een kruidenrekje? Gewoon alles in de kast pleuren joh.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wil sowieso 500 overhoudenheb nu nog 1700
maar dat lukt makkelijk want ik moet alleen nog maar een paar kasten en wat dingen zoals een kruidenrekje enzo
ik heb wel een koelkast/vriezer combo van 180cm voor 50eu op de kop getikt
Journalistiek en jij?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hebben nog geluk dat er geen btw op zit.
Wat doe je voor opleiding?
Maak de helft maar over naar mijn bankrekening, gr gr.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
Zo jammer, zo jammer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Orthopedic Physical Assessment bij mij. En Sobotta, is ook bijna 200 euro, maar is 3-delig encyclopedie.
Voeding & dietetiek.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een kruidenrekje? Gewoon alles in de kast pleuren joh.
[..]
Journalistiek en jij?
quote:De selectie van de nieuwste modellen voor het collegejaar 2013-2014 is nog niet bekend. De verwachting is dat de modellen in week 20 worden gelanceerd.
kijk nog wel even morgen, ga toch naar de ikeaquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een kruidenrekje? Gewoon alles in de kast pleuren joh.
Ja inderdaad..quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo jammer, zo jammer.
[..]
Voeding & dietetiek.
Weet nooit zo goed wat ik bij journalistiek moet denken. Wat doe je dan?
Kan prima.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil van mn kamer meteen een luxe woonkamer/keuken/slaapkamer maken maar ik vergeet telkens dat ik maar een student ben
Het is de TU Delft. Als een plek vol auti's zit, is het daar wel. Dan verwacht je toch ook dat ze gewoon op tijd zijn?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik zie niets geks.. Scholen en op tijd zijn..
Hoezo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:39 schreef Rezania het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik naar de TU Delft ga.![]()
Mijn huur is bijna 100 euro goedkoper dan die van jou en ik heb een eigen keuken en toilet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Haha, ja prioriteiten!quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil van mn kamer meteen een luxe woonkamer/keuken/slaapkamer maken maar ik vergeet telkens dat ik maar een student ben
Nou, ik heb N&G met wiskunde A, dus de TU was praktisch onbereikbaar voor mij. Dacht ook niet een een 'hardcore' technische studie te gaan doen zoals de meeste zijn die de TU aanbiedt.quote:
Ja.. Neequote:Op donderdag 30 mei 2013 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is de TU Delft. Als een plek vol auti's zit, is het daar wel. Dan verwacht je toch ook dat ze gewoon op tijd zijn?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn huur is bijna 100 euro goedkoper dan die van jou en ik heb een eigen keuken en toilet.
Kan wel.wooowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik dacht dat jij 500 betaalde ofzo
![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn huur is bijna 100 euro goedkoper dan die van jou en ik heb een eigen keuken en toilet.
Kan wel.ik heb 5 wc's en een eigen badkamer en ik betaal niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben ze achter de Hogeschool Leiden ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef Crack_ het volgende:
In Den haag hebben ze sinds kort wel zo'n flat. 200 woningen oid en iedereen eigen keuken en badkamer!En ook niet duur.
Jij bent dan ook een dronken krab :S :S schlEmiel :S :Squote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb 5 wc's en een eigen badkamer en ik betaal niks
wowquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef Crack_ het volgende:
In Den haag hebben ze sinds kort wel zo'n flat. 200 woningen oid en iedereen eigen keuken en badkamer!En ook niet duur.
O, dat klinkt nog best interessant.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voeding & dietetiek.
Weet nooit zo goed wat ik bij journalistiek moet denken. Wat doe je dan?
die kastenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kijk nog wel even morgen, ga toch naar de ikea
ik heb al zo'n 8 gaten kast ding die jij ook hebt, en 2 boekenplanken
denk dat ik daar gewoon een voorraadkast/servieskastding van maakzie wel
Ohh zo. Maar niks van 'omg delft had ik altijd al een afkeer tegen!!"quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, ik heb N&G met wiskunde A, dus de TU was praktisch onbereikbaar voor mij. Dacht ook niet een een 'hardcore' technische studie te gaan doen zoals de meeste zijn die de TU aanbiedt.
Nee, ik betaal 325quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wooowik dacht dat jij 500 betaalde ofzo
Whut?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb 5 wc's en een eigen badkamer en ik betaal niks
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een dronken krab :S :S schlEmiel :S :S
Nee, ik achte mezelf niet slim genoeg voor de TU Delft.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh zo. Maar niks van 'omg delft had ik altijd al een afkeer tegen!!"
[..]
Nee, ik betaal 325![]()
Echt heel veel geluk gehad
[..]
Whut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |