Captain morgan, is een liter ofzo voor 15 euquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil wat drank halen. Wat zal ik halen? Hou ik ook nog wat over voor volgende week bij DV
DV suggesties?
Webshops van winkels worden ook goed bijgehouden hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt. Maar in de winkels zijn vaak dingen nog extra afgeprijsd enzo.
Vertel!quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
+ ik heb echt een paar ontiegelijk dure accesoires gekocht
Alleen Baby kwam op #24 in de top40 en nu dat liedje met will.i.am maar dat is omdat will.i.am daarin zit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja omdat het zo'n verwend kut mannetje is. Neem een Sam Tsui, Kurt Hugo Schneider etc. etc. Die kunnen een stuk beter zingen, maar daar hoor ik ook niets over in onze top 40..
Drop Shotquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil wat drank halen. Wat zal ik halen? Hou ik ook nog wat over voor volgende week bij DV
DV suggesties?
Wanneer kon ik langskomen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Captain morgan, is een liter ofzo voor 15 eu
en ik heb hier ook nog ontiegelijk veel drank hefles likeur 43, fles cointreau en een fles cola gemixt met captain morgan, berenburg en safari
Jagermeister?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DV suggesties?
STOUTE KRABquote:
ik zweer dat ik nooit shotjes probeer, echtquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
STOUTE KRAB
IN JE MAND NU
EN IK WIL JE NIET MEER ZIEN TOT MINSTENS 19:23
GOED BEGREPEN JONGE KRAB?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:19 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Alleen Baby kwam op #24 in de top40 en nu dat liedje met will.i.am maar dat is omdat will.i.am daarin zit.
en daarna 5 uur niks meer weten :S S:quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik zweer dat ik nooit shotjes probeer, echt
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Captain morgan, is een liter ofzo voor 15 eu
en ik heb hier ook nog ontiegelijk veel drank hefles likeur 43, fles cointreau en een fles cola gemixt met captain morgan, berenburg en safari
okeoke jij hebt gelijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Webshops van winkels worden ook goed bijgehouden hoor.
geen zin om mn bestelgeschiedenis erbij te halenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
okeoke jij hebt gelijk
[..]
geen zin om mn bestelgeschiedenis erbij te halen
maar ik ga van de week nog een kist kopen van 70 euro bijv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |