SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 Augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 December 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 Februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / Tan Codes of dergelijke bij de hand (niet nodig indien gebruik wordt gemaakt van paypal)
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top Users in de SC-
Melleyn - Geflipte-Koelkast - Bambino - Karina - Tralalala - Stuart - Speedo-drager - Essnhills - Gekkepoes - Jimbo - Ceviche - Xeor - Pino112 -
BAM ! Dat zijn ze dan, onze doldwaze SC userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
OhNoes - Pimmetje2010 - Che - koekjestrommel1
nizno - Karina - exaCity - Lyza666 - JamFlava - Zosk - Piger - Paxcon
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - junkiexp - Studiotje
RobertNL - Phaelanx_NL - iBenny - Downstar - Maraca - rene90 - Onufriev
CherryLips - EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Guul
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Jij had die box zeker weer van 11:00?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:51 schreef essnhills het volgende:
Even zure reacties lezen op het ibood forum
Geweldig héquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:51 schreef essnhills het volgende:
Even zure reacties lezen op het ibood forum
nee, alleen nog die box van 100 tijdens de eerste nachtquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jij had die box zeker weer van 11:00?
Ik zou flink wat geld over hebben voor dat volledige waargebeurde verhaal over Sjek.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik trek langzaam, maar op een sensuele manier mijn shirt uit. Mijn lustspier maakt ondertussen een tentje in mijn onderbroek.
Sjek van Gelder kreunt.
He, daar is ess!quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
nee, alleen nog die box van 100 tijdens de eerste nacht
450 euro?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou flink wat geld over hebben voor dat volledige waargebeurde verhaal over Sjek.
Zekerquote:
Ik was er net ook al hoorquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zekeral die zure mensen daar
![]()
'Ik was zeker een van de eerste en ik kreeg uitverkocht!'![]()
Jij bent een smurf.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:56 schreef Jimbo het volgende:
godgodverdomme.
2 mooie levi broeken net bezorgd hier... pas ik er geen een
Wat voor smurfenmaatjes gebruiken hun, een maar 33 is normaal al groot voor menu puil ik er uit!
quote:
Heerlijk ditquote:
Smurfjequote:Op donderdag 30 mei 2013 13:56 schreef Jimbo het volgende:
godgodverdomme.
2 mooie levi broeken net bezorgd hier... pas ik er geen een
Wat voor smurfenmaatjes gebruiken hun, een maar 33 is normaal al groot voor menu puil ik er uit!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:56 schreef Xeor het volgende:
Ess is gewoon een baas die heeft tenminste een Box
was het maar zo,dan paste ik deze tenminstequote:
Had je eens op de Facebook pagina van Wehkamp moeten kijken met die 50% tablet actie vorig jaarquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zekeral die zure mensen daar
![]()
'Ik was zeker een van de eerste en ik kreeg uitverkocht!'![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:59 schreef OverRated het volgende:
[..]
Had je eens op de Facebook pagina van Wehkamp moeten kijken met die 50% tablet actie vorig jaar![]()
Ik had via Tweakers een tip gekregen. Binnen 5 seconden dat ding besteld. Allemaal huisvrouwen/pittige kapsels die op FB volledig losgingen omdat ze 10 minuten over 12 niet meer konden bestellen![]()
Okquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
was het maar zo,dan paste ik deze tenminste
Mensenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:58 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
[..]
Heerlijk ditZe hebben het er zelfs over dat mensen die meer dan 1 box besteld hebben 'voor straf' maar helemaal geen box geleverd moeten krijgen
Leugens zeg ik je, leugens!quote:De melting clock is een lust voor het oog en past bij ieder interieur.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Jimbo het volgende:
zoeken op ibood script
[ afbeelding ]staat er weer goed op
Goeie wel jimboquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Jimbo het volgende:
zoeken op ibood script
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Jimbo het volgende:
zoeken op ibood script
Nicequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Jimbo het volgende:
zoeken op ibood script
Ja wat is er?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Kan je dat tafeltje ook verstellen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:05 schreef essnhills het volgende:
Mooi krukje voor je gasten om op te zitten, staat mooi nasst dat werkbankje
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Komt een man bij de dokter: "dokter, dokter! iemand heeft een mes in me rug gestoken." Zegt de dokter: "ik heb geen tijd voor je..." "Alsjeblieft dokter!" "Nou oke dan", en de dokter haalt het mes uit zijn rug en steekt het in zijn oog en dan zegt ie: "Ga maar naar de oogarts. Zoals ik je al vertelde: ik heb geen tijd voor je."
Gaat deze anekdote om een ibood fileer mes?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Komt een man bij de dokter: "dokter, dokter! iemand heeft een mes in me rug gestoken." Zegt de dokter: "ik heb geen tijd voor je..." "Alsjeblieft dokter!" "Nou oke dan", en de dokter haalt het mes uit zijn rug en steekt het in zijn oog en dan zegt ie: "Ga maar naar de oogarts. Zoals ik je al vertelde: ik heb geen tijd voor je."
Ja + de tijdklok.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat deze anekdote om een ibood fileer mes?
Daar hebben ze geen "design"quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef LompeHork het volgende:
Kruk / bijzettafel. Ja wat is het nou? En dat voor 30 Euro, kan beter naar de Leen Bakker gaan
Hier, 6 Euro, al een heel stuk schappelijkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80159519/
Nee, maar hij kan ook als extra bijzettafeltje dienen, als je teveel gladen heb of als je gasten versteld liggenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je dat tafeltje ook verstellen?
Ach, ik woon toch nog niet op mezelfquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel man, daar staan dit soort dingen ook
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar hij kan ook als extra bijzettafeltje dienen, als je teveel gladen heb of als je gasten versteld liggen
Die hebben wijquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier, 6 Euro, al een heel stuk schappelijker
Ultrahandig, je kan er ook je smeltende klok op leggen, je zal versteld staan!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar hij kan ook als extra bijzettafeltje dienen, als je teveel gladen heb of als je gasten versteld liggen
jamaar deze is beide hè, en óók nog eens voor binnen én buiten! Weet je hoe multifunctioneel!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef LompeHork het volgende:
Kruk / bijzettafel. Ja wat is het nou? En dat voor 30 Euro, kan beter naar de Leen Bakker gaan
Kut reclame is het he..quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef Myraela het volgende:
Serieus, ik zie die beatspill telkens in een reclame terug komen. Wat is dat nou weer voor onzin.
Daar staan je gasten wel versteld van!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
jamaar deze is beide hè, en óók nog eens voor binnen én buiten! Weet je hoe multifunctioneel!
En als je hem over je lamp heen hangt is het ook nog eens een lampenkapquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
jamaar deze is beide hè, en óók nog eens voor binnen én buiten! Weet je hoe multifunctioneel!
Die liggen er nog naastquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Daar staan je gasten wel versteld van!
Weet je briljantquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En als je hem over je lamp heen hangt is het ook nog eens een lampenkap
Gaat al dat volk dat eerst een koptelefoon heeft gekocht van 200 euro, nu ook zo'n lelijk speakertje kopen voor 200 euro. Moet ik straks ook nog naar hun wansmaak aan muziek luisteren.quote:
quote:
Dat zij herrie willen luisteren, oke. Maar ik wil niet meeluisterenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat al dat volk dat eerst een koptelefoon heeft gekocht van 200 euro, nu ook zo'n lelijk speakertje kopen voor 200 euro. Moet ik straks ook nog naar hun wansmaak aan muziek luisteren.
Dat wil ook niemand, daarom duurt deze hunt zo langquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:11 schreef LompeHork het volgende:
Ik snap ECHT niet waarom iemand dit wil kopen voor die prijs
En dan ook met hun kop op het krukkie, zo naast de klok. Dan zien ze sterretjes, en een maan.quote:
Niet dit weerquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80159519/
Toen ik de reclame voor het eerst zag dacht ik dat het een grapje was. Zoals ze rondlopen met die dingen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat zij herrie willen luisteren, oke. Maar ik wil niet meeluisteren
Er zijn blijkbaar wel wat mensen die het aanschaffenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:12 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Dat wil ook niemand, daarom duurt deze hunt zo lang
Lelijk roze dingquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen ik de reclame voor het eerst zag dacht ik dat het een grapje was. Zoals ze rondlopen met die dingen.
Opsluiten die gekken!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar wel wat mensen die het aanschaffen
Die kan je ook gewoon in de kamer zetten, daar hoef je ze geen hoofdtrauma voor te bezorgenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En dan ook met hun kop op het krukkie, zo naast de klok. Dan zien ze sterretjes, en een maan.
Maar die klok zorgt daar wel voor!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kan je ook gewoon in de kamer zetten, daar hoef je ze geen hoofdtrauma voor te bezorgen
Middagquote:
Nee die zorgt dat ze smelten, en daar worden ze zo dorstig van dat ze je wijn uit gedeukte gladen willen drinken!quote:
Wow. Iboodception.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die zorgt dat ze smelten, en daar worden ze zo dorstig van dat ze je wijn uit gedeukte gladen willen drinken!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil weer knikkerbanen en projectoren, geen adapters.
En Airbazooka's.
Ik ging vannacht trouwens slapen op een cinderella kussen en vanochtend werd ik wakker op een tempur kussen.quote:
ALS het werkt..quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:15 schreef Yngwie het volgende:
ZyXEL powerline, voor als je je gasten via het lichtnet wil laten communiceren
Een dildo met ingebouwde FM radio lijkt mij een gat in de markt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:15 schreef LompeHork het volgende:
Maarre, die Beats Pill, dat is toch gewoon een verkapte dildo?
Als je hem hard genoeg zet trilt die misschien wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:15 schreef LompeHork het volgende:
Daar moet een markt voor zijn inderdaad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een dildo met ingebouwde FM radio lijkt mij een gat in de markt.
Ja. En als je het geluid heel hard zet kan je hem nog laten trillen ook.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:15 schreef LompeHork het volgende:
Afhankelijk op welk radiostation je afstemt, trilt ie anders?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een dildo met ingebouwde FM radio lijkt mij een gat in de markt.
GMTA.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je hem hard genoeg zet trilt die misschien wel.
Bassversterker inbouwenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ging vannacht trouwens slapen op een cinderella kussen en vanochtend werd ik wakker op een tempur kussen.
In mijn slaap verwisseld blijkbaar![]()
Conclusie: Cinderella hoofdkussens zijn kut
Gewoon op Radio Veronica zetten en hopen op een flinke gitaarsoloquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:17 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Afhankelijk op welk radiostation je afstemt, trilt ie anders?
Als.. misschien... Klinkt weinig aantrekkelijk allemaal.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag net wat posts over een of andere smeltende klok
Ze hebben niets leuksquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:18 schreef bambino het volgende:
Iemand anders nog wat gekocht na 3 uur vannacht?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:17 schreef bambino het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/n(...)_deze_Melting_Clock/
Lelijk ding tochquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag net wat posts over een of andere smeltende klok
Ze moeten altijd mij hebben!quote:
Ik wacht op de regenboogquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:18 schreef bambino het volgende:
Iemand anders nog wat gekocht na 3 uur vannacht?
Optimistquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ach, de volgende aanbieding zal best wel wat leuks zijn toch...?
Misschien als je nu belooft dat je het volgende product sowieso koopt dat het iets briljant moois wordt.quote:
quote:
Als de volgende leuk is, koop ik het gewoon.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ach, de volgende aanbieding zal best wel wat leuks zijn toch...?
Als het leuk is, koop ik het gelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien als je nu belooft dat je het volgende product sowieso koopt dat het iets briljant moois wordt.
Ook bij een doos?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:20 schreef Jimbo het volgende:
kan niet wachten om mn script uit te proberen als t drukker word
binnen 2sec zit ik bij payment
Ik had gister een script, maar die was ingesteld op sofortbanking. Werkte prima maar kreeg het niet voor elkaar om hem op rabo te krijgen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:20 schreef Jimbo het volgende:
kan niet wachten om mn script uit te proberen als t drukker word
binnen 2sec zit ik bij payment
quote:De ZyXEL PLA4205 is een powerline-ethernetadapter waarmee je met je elektriciteitsnetwerk een compleet HD netwerk opzet
daar niet door die auth, wel de anderenquote:
ik heb net die hdd gescoredquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had gister een script, maar die was ingesteld op sofortbanking. Werkte prima maar kreeg het niet voor elkaar om hem op rabo te krijgen.
Tevens heeft het geen nut bij box
Waar aas je op?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:23 schreef Xeor het volgende:
Nou het item na de kolonisten gaat hem worden hopelijk
hehequote:
Ik zit volquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:24 schreef bambino het volgende:
[..]
hehe![]()
heb al genoeg ruimte in me pc, zonde geld voor mij
quote:
ik ga dr een behuizing omheen gooien, maak em zelf wel externquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:24 schreef bambino het volgende:
[..]
hehe![]()
heb al genoeg ruimte in me pc, zonde geld voor mij
Ik hoef geen NAS, knal gewoon me PC aanquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:24 schreef Rivvin het volgende:
[..]
Zal vast nog wel een NAS bay langskomen
nerdquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:25 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb geen NAS, ik heb een server op zolder, veel handiger.
Ik heb geen netwerkaansluiting op zolder.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:25 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb geen NAS, ik heb een server op zolder, veel handiger.
Dit kloptquote:
Ik heb het zelf doorgetrokken, vond het allemaal maar onhandig om daar geen netwerkpoorten te hebenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb geen netwerkaansluiting op zolder.
En geen storage
Toen mijn rabo een error weergaf moest ik ook 5 minuten wachten. Dus toen snel op een ander account ingelogd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:25 schreef Jimbo het volgende:
oeh 1 mooi iets wat ze gefixt hebben, als je een betaling annuleert of alleen in ING laat staan, dan moet je 5 min wachten voor je weer mag
quote:
netjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef Rivvin het volgende:
[..]
Toen mijn rabo een error weergaf moest ik ook 5 minuten wachten. Dus toen snel op een ander account ingelogd.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:23 schreef Xeor het volgende:
Nou het item na de kolonisten gaat hem worden hopelijk
Tuurlijk kan dat, maak een 2e account en probeer het daaropquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef Jimbo het volgende:
ik vond t vooral kut omdat ik nu niet door kan testen, maar als t goed is is ie zover
Heb het al doorgetrokken tot boven, maar de zolder kom ik nooitquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit klopt
[..]
Ik heb het zelf doorgetrokken, vond het allemaal maar onhandig om daar geen netwerkpoorten te heben
anaNASquote:
Ik alleen om te wassen, dus vond het een uitgelezen plek om een server neer te zettenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:27 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb het al doorgetrokken tot boven, maar de zolder kom ik nooit
Dat was toch al zo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:25 schreef Jimbo het volgende:
oeh 1 mooi iets wat ze gefixt hebben, als je een betaling annuleert of alleen in ING laat staan, dan moet je 5 min wachten voor je weer mag
week of 5.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:27 schreef Rivvin het volgende:
Hoelang duurt het voordat die box binnenkomt?
niet de moeite waardquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:27 schreef bambino het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, maak een 2e account en probeer het daarop
Nee man, max 2 wekenquote:
oh, okquote:
Ja inderdaad..quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen muziektelevisie nog wel eens muziek uitzond
je hebt ook mtv music tegenwoordigquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen muziektelevisie nog wel eens muziek uitzond
Music television music, logisch tochquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Music television music, logisch toch
Je kent me tochquote:
My tought exactly.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Music television music, logisch toch
hvjwjnmk enzo ja tochquote:
quote:
ja, zoals de vorige 4 ook al zeienquote:
Ze hadden er maar 4quote:
Ik was de eerstequote:
Ik sneller, ben met de minuut meer "awake"quote:
Ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was de eerste![]()
![]()
![]()
Wie wil me aanraken
quote:
quote:
tijd om je kleurtje aan de wilgen te hangenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tijd om je kleurtje aan de wilgen te hangen
Andere versiequote:
Helaas.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tijd om je kleurtje aan de wilgen te hangen
Is al lang een horloge manquote:
Sneller typenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij was het nog niet zo ver toen ik dat intypte
Horloge ook./quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is al lang uitverkocht hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |