ik ga dr een behuizing omheen gooien, maak em zelf wel externquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:24 schreef bambino het volgende:
[..]
hehe![]()
heb al genoeg ruimte in me pc, zonde geld voor mij
Ik hoef geen NAS, knal gewoon me PC aanquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:24 schreef Rivvin het volgende:
[..]
Zal vast nog wel een NAS bay langskomen
nerdquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:25 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb geen NAS, ik heb een server op zolder, veel handiger.
Ik heb geen netwerkaansluiting op zolder.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:25 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb geen NAS, ik heb een server op zolder, veel handiger.
Dit kloptquote:
Ik heb het zelf doorgetrokken, vond het allemaal maar onhandig om daar geen netwerkpoorten te hebenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb geen netwerkaansluiting op zolder.
En geen storage
Toen mijn rabo een error weergaf moest ik ook 5 minuten wachten. Dus toen snel op een ander account ingelogd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:25 schreef Jimbo het volgende:
oeh 1 mooi iets wat ze gefixt hebben, als je een betaling annuleert of alleen in ING laat staan, dan moet je 5 min wachten voor je weer mag
quote:
netjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef Rivvin het volgende:
[..]
Toen mijn rabo een error weergaf moest ik ook 5 minuten wachten. Dus toen snel op een ander account ingelogd.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:23 schreef Xeor het volgende:
Nou het item na de kolonisten gaat hem worden hopelijk
Tuurlijk kan dat, maak een 2e account en probeer het daaropquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef Jimbo het volgende:
ik vond t vooral kut omdat ik nu niet door kan testen, maar als t goed is is ie zover
Heb het al doorgetrokken tot boven, maar de zolder kom ik nooitquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit klopt
[..]
Ik heb het zelf doorgetrokken, vond het allemaal maar onhandig om daar geen netwerkpoorten te heben
anaNASquote:
Ik alleen om te wassen, dus vond het een uitgelezen plek om een server neer te zettenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:27 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb het al doorgetrokken tot boven, maar de zolder kom ik nooit
Dat was toch al zo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:25 schreef Jimbo het volgende:
oeh 1 mooi iets wat ze gefixt hebben, als je een betaling annuleert of alleen in ING laat staan, dan moet je 5 min wachten voor je weer mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |