Wow. Iboodception.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die zorgt dat ze smelten, en daar worden ze zo dorstig van dat ze je wijn uit gedeukte gladen willen drinken!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil weer knikkerbanen en projectoren, geen adapters.
En Airbazooka's.
Ik ging vannacht trouwens slapen op een cinderella kussen en vanochtend werd ik wakker op een tempur kussen.quote:
ALS het werkt..quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:15 schreef Yngwie het volgende:
ZyXEL powerline, voor als je je gasten via het lichtnet wil laten communiceren
Een dildo met ingebouwde FM radio lijkt mij een gat in de markt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:15 schreef LompeHork het volgende:
Maarre, die Beats Pill, dat is toch gewoon een verkapte dildo?
Als je hem hard genoeg zet trilt die misschien wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:15 schreef LompeHork het volgende:
Daar moet een markt voor zijn inderdaad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een dildo met ingebouwde FM radio lijkt mij een gat in de markt.
Ja. En als je het geluid heel hard zet kan je hem nog laten trillen ook.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:15 schreef LompeHork het volgende:
Afhankelijk op welk radiostation je afstemt, trilt ie anders?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een dildo met ingebouwde FM radio lijkt mij een gat in de markt.
GMTA.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je hem hard genoeg zet trilt die misschien wel.
Bassversterker inbouwenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ging vannacht trouwens slapen op een cinderella kussen en vanochtend werd ik wakker op een tempur kussen.
In mijn slaap verwisseld blijkbaar![]()
Conclusie: Cinderella hoofdkussens zijn kut
Gewoon op Radio Veronica zetten en hopen op een flinke gitaarsoloquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:17 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Afhankelijk op welk radiostation je afstemt, trilt ie anders?
Als.. misschien... Klinkt weinig aantrekkelijk allemaal.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |