Dat zij herrie willen luisteren, oke. Maar ik wil niet meeluisterenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat al dat volk dat eerst een koptelefoon heeft gekocht van 200 euro, nu ook zo'n lelijk speakertje kopen voor 200 euro. Moet ik straks ook nog naar hun wansmaak aan muziek luisteren.
Dat wil ook niemand, daarom duurt deze hunt zo langquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:11 schreef LompeHork het volgende:
Ik snap ECHT niet waarom iemand dit wil kopen voor die prijs
En dan ook met hun kop op het krukkie, zo naast de klok. Dan zien ze sterretjes, en een maan.quote:
Niet dit weerquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80159519/
Toen ik de reclame voor het eerst zag dacht ik dat het een grapje was. Zoals ze rondlopen met die dingen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat zij herrie willen luisteren, oke. Maar ik wil niet meeluisteren
Er zijn blijkbaar wel wat mensen die het aanschaffenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:12 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Dat wil ook niemand, daarom duurt deze hunt zo lang
Lelijk roze dingquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen ik de reclame voor het eerst zag dacht ik dat het een grapje was. Zoals ze rondlopen met die dingen.
Opsluiten die gekken!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar wel wat mensen die het aanschaffen
Die kan je ook gewoon in de kamer zetten, daar hoef je ze geen hoofdtrauma voor te bezorgenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En dan ook met hun kop op het krukkie, zo naast de klok. Dan zien ze sterretjes, en een maan.
Maar die klok zorgt daar wel voor!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kan je ook gewoon in de kamer zetten, daar hoef je ze geen hoofdtrauma voor te bezorgen
Middagquote:
Nee die zorgt dat ze smelten, en daar worden ze zo dorstig van dat ze je wijn uit gedeukte gladen willen drinken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |