quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Jimbo het volgende:
zoeken op ibood script
[ afbeelding ]staat er weer goed op
Goeie wel jimboquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Jimbo het volgende:
zoeken op ibood script
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Jimbo het volgende:
zoeken op ibood script
Nicequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Jimbo het volgende:
zoeken op ibood script
Ja wat is er?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Kan je dat tafeltje ook verstellen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:05 schreef essnhills het volgende:
Mooi krukje voor je gasten om op te zitten, staat mooi nasst dat werkbankje
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Komt een man bij de dokter: "dokter, dokter! iemand heeft een mes in me rug gestoken." Zegt de dokter: "ik heb geen tijd voor je..." "Alsjeblieft dokter!" "Nou oke dan", en de dokter haalt het mes uit zijn rug en steekt het in zijn oog en dan zegt ie: "Ga maar naar de oogarts. Zoals ik je al vertelde: ik heb geen tijd voor je."
Gaat deze anekdote om een ibood fileer mes?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Komt een man bij de dokter: "dokter, dokter! iemand heeft een mes in me rug gestoken." Zegt de dokter: "ik heb geen tijd voor je..." "Alsjeblieft dokter!" "Nou oke dan", en de dokter haalt het mes uit zijn rug en steekt het in zijn oog en dan zegt ie: "Ga maar naar de oogarts. Zoals ik je al vertelde: ik heb geen tijd voor je."
Ja + de tijdklok.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat deze anekdote om een ibood fileer mes?
Daar hebben ze geen "design"quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef LompeHork het volgende:
Kruk / bijzettafel. Ja wat is het nou? En dat voor 30 Euro, kan beter naar de Leen Bakker gaan
Hier, 6 Euro, al een heel stuk schappelijkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80159519/
Nee, maar hij kan ook als extra bijzettafeltje dienen, als je teveel gladen heb of als je gasten versteld liggenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je dat tafeltje ook verstellen?
Ach, ik woon toch nog niet op mezelfquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel man, daar staan dit soort dingen ook
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar hij kan ook als extra bijzettafeltje dienen, als je teveel gladen heb of als je gasten versteld liggen
Die hebben wijquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier, 6 Euro, al een heel stuk schappelijker
Ultrahandig, je kan er ook je smeltende klok op leggen, je zal versteld staan!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar hij kan ook als extra bijzettafeltje dienen, als je teveel gladen heb of als je gasten versteld liggen
jamaar deze is beide hè, en óók nog eens voor binnen én buiten! Weet je hoe multifunctioneel!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef LompeHork het volgende:
Kruk / bijzettafel. Ja wat is het nou? En dat voor 30 Euro, kan beter naar de Leen Bakker gaan
Kut reclame is het he..quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef Myraela het volgende:
Serieus, ik zie die beatspill telkens in een reclame terug komen. Wat is dat nou weer voor onzin.
Daar staan je gasten wel versteld van!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
jamaar deze is beide hè, en óók nog eens voor binnen én buiten! Weet je hoe multifunctioneel!
En als je hem over je lamp heen hangt is het ook nog eens een lampenkapquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
jamaar deze is beide hè, en óók nog eens voor binnen én buiten! Weet je hoe multifunctioneel!
Die liggen er nog naastquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Daar staan je gasten wel versteld van!
Weet je briljantquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En als je hem over je lamp heen hangt is het ook nog eens een lampenkap
Gaat al dat volk dat eerst een koptelefoon heeft gekocht van 200 euro, nu ook zo'n lelijk speakertje kopen voor 200 euro. Moet ik straks ook nog naar hun wansmaak aan muziek luisteren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |