quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Jimbo het volgende:
zoeken op ibood script
[ afbeelding ]staat er weer goed op
Goeie wel jimboquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Jimbo het volgende:
zoeken op ibood script
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Jimbo het volgende:
zoeken op ibood script
Nicequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Jimbo het volgende:
zoeken op ibood script
Ja wat is er?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Kan je dat tafeltje ook verstellen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:05 schreef essnhills het volgende:
Mooi krukje voor je gasten om op te zitten, staat mooi nasst dat werkbankje
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Komt een man bij de dokter: "dokter, dokter! iemand heeft een mes in me rug gestoken." Zegt de dokter: "ik heb geen tijd voor je..." "Alsjeblieft dokter!" "Nou oke dan", en de dokter haalt het mes uit zijn rug en steekt het in zijn oog en dan zegt ie: "Ga maar naar de oogarts. Zoals ik je al vertelde: ik heb geen tijd voor je."
Gaat deze anekdote om een ibood fileer mes?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Komt een man bij de dokter: "dokter, dokter! iemand heeft een mes in me rug gestoken." Zegt de dokter: "ik heb geen tijd voor je..." "Alsjeblieft dokter!" "Nou oke dan", en de dokter haalt het mes uit zijn rug en steekt het in zijn oog en dan zegt ie: "Ga maar naar de oogarts. Zoals ik je al vertelde: ik heb geen tijd voor je."
Ja + de tijdklok.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat deze anekdote om een ibood fileer mes?
Daar hebben ze geen "design"quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef LompeHork het volgende:
Kruk / bijzettafel. Ja wat is het nou? En dat voor 30 Euro, kan beter naar de Leen Bakker gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |