jij bent een hontquote:
Oh dat gaat niet samen he. Of wel?quote:
Ah wat zijn we liefquote:
ohja dat is ook zo. Maar wij hebben ook een hond en twee katten en dat gaat absoluut nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb ook een hond en 2 katten
quote:Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef Rockiejj het volgende:
Die van mij ligt altijd zo van; lik me.
In mijn foboquote:
tofquote:
Ik vind andere liedjes van hun ook beterquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:54 schreef nodig het volgende:
Macklemore cant hold us begint een beetje saai te worden![]()
Hij houdt ook niet van kattenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja dat is ook zo. Maar wij hebben ook een hond en twee katten en dat gaat absoluut niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier krijg je deze weer!
Ik bied ontelbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier krijg je deze weer!
Klopt ik heb het echt helemaal gehad met cant hold us en thrift shopquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind andere liedjes van hun ook beter
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik bied ontelbaarKleine TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
deze is wel leukquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:54 schreef nodig het volgende:
Macklemore cant hold us begint een beetje saai te worden![]()
Door naar 1.25
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Rock en Tax
2 gestoordere mensen vind je niet
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
blijft mooi dit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Rock en Tax
Ach zolang het maar prettig gestoord isquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Rock en Tax
Deze.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach zolang het maar prettig gestoord is
hoiquote:
ik moet er om lachen dus denk het welquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach zolang het maar prettig gestoord is
mwa gaatquote:
Alles goed? Al je examens al gehad toch?quote:
ja gaat goed!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles goed? Al je examens al gehad toch?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Al sinds midden Januari
Was toeval omdat ouders nieuw bed kochten
Als het niet prettig gestoord was dan was je denk al weggerendquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet er om lachen dus denk het wel
dus je hebt het oude seks bed van je ouders? nou fijn..quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Al sinds midden Januari
Was toeval omdat ouders nieuw bed kochten
Oh god de gedachte daaraanquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dus je hebt het oude seks bed van je ouders? nou fijn..
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als het aan OF ligt wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:02 schreef nodig het volgende:
Ik heb ook gewoon stuk of 6 sim kaarten, ben ik nu een dealer?
Bah.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god de gedachte daaraan![]()
wie weetquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als het niet prettig gestoord was dan was je denk al weggerend
Ik heb geen onvoldoendesquote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Ben ook heel blij dat ze altijd een beschermhoes om het matras hadden waarvan ik er nu ook gewoon weer een nieuwe heb gekocht
Je wilt niet weten waar je op ligt als je in een hotel ofzo slaapt, dus nee ik kan hier niet wakker van liggen![]()
HAHAHAHAHA cars dekbeddenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Ben ook heel blij dat ze altijd een beschermhoes om het matras hadden waarvan ik er nu ook gewoon weer een nieuwe heb gekocht
Je wilt niet weten waar je op ligt als je in een hotel ofzo slaapt, dus nee ik kan hier niet wakker van liggen![]()
Ja generatie na generatie gaat seks hebben in dit bedquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
en nu hebben jullie daarin seks, en als jullie kinderen krijgen kunnen die daar ook seks in hebben
gvdquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
en nu hebben jullie daarin seks, en als jullie kinderen krijgen kunnen die daar ook seks in hebben
ja stop maar weerquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja generatie na generatie gaat seks hebben in dit bed
quote:
oh haiquote:
Ben je ook zo iemand die examencadeau's enzo krijgt?quote:
seksception.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dit bed piept gelukkig nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar de volgende keer als ie piept, dat heeft ie ook bij je ouders gedaan
Als LB slaagt krijgt ze van mij een kirby paint maar dan in een geslaagde editiequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je ook zo iemand die examencadeau's enzo krijgt?
hahaha straks wil zo'n kind er eenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Er komen GEEN ik herhaal GEEN cars dekbedden in ons huis![]()
!
Ik krijg altijd wel geld voor mn rapport etc maar een cadeau weet ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je ook zo iemand die examencadeau's enzo krijgt?
Ik heb er 9 paarquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb 8 paar opzetstukjes voor sennheiser oortjes, ik ben dealer xD
OmgevallenFlat zegt ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:07 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb 15 paar sokken, ben ik nu een dealer?
Ja een sokkendealerquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:07 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb 15 paar sokken, ben ik nu een dealer?
Een MacBook KRIJGEN?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik krijg altijd wel geld voor mn rapport etc maar een cadeau weet ik niet
Zo'n gast krijgt een macbook + iphone
nee maar het is een soort prijs en motivatie om het wel goed te doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een MacBook KRIJGEN?
Ook voor rapporten nooit een cent gekregen. Opzich wel jammer, maar eigenlijk is het onzin, daar haal je de cijfers niet voor
Zo snel mogelijk van die kutschool af kunnen was mijn motivatiequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee maar het is een soort prijs en motivatie om het wel goed te doen
Leuk om iets te krijgen omdat je je best hebt gedaan.. Maar voor mn examens een etentje krijgen is ook erg gezellig hoor!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een MacBook KRIJGEN?
Ook voor rapporten nooit een cent gekregen. Opzich wel jammer, maar eigenlijk is het onzin, daar haal je de cijfers niet voor
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef Rockiejj het volgende:
Komt een man bij de dokter: "dokter, dokter! iemand heeft een mes in me rug gestoken." Zegt de dokter: "ik heb geen tijd voor je..." "Alsjeblieft dokter!" "Nou oke dan", en de dokter haalt het mes uit zijn rug en steekt het in zijn oog en dan zegt ie: "Ga maar naar de oogarts. Zoals ik je al vertelde: ik heb geen tijd voor je."
die marc kan niet gescript zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ondanks dat het wel veel gescript zal zijn blijft het leuk.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik moet die van maandag nog terugkijkeneven doen
Maar eerst silverlight 5 downloaden anders kan ik niet kijkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ondanks dat het wel veel gescript zal zijn blijft het leuk.
Oh toen ik geslaagd was gingen we ook wel uit eten hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Leuk om iets te krijgen omdat je je best hebt gedaan.. Maar voor mn examens een etentje krijgen is ook erg gezellig hoor!
Ja maar zijn dates moéten wel gescript zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die marc kan niet gescript zijn
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Maar eerst silverlight 5 downloaden anders kan ik niet kijken
ik niet, ik weet niet meer wat ik kreeg, volgens mij 50 euro ofzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh toen ik geslaagd was gingen we ook wel uit eten hoor.
Lekker haar fb volspammen yoloquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toto, M. heeft me nog steeds niet verwijderd, ik ben niet irritant genoeg
Nee, die is sws echtquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die marc kan niet gescript zijn
ja de val met dat paard was helemaal uitgestippeldquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:10 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar zijn dates moéten wel gescript zijn
Zolang ik niet op dat bed hoef te slapen of wat dan ook is het misschien na lang denken goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha straks wil zo'n kind er een
aandachtshoerquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, die is sws echt
Maar die nympf..
Ik vind haar ook maar nepquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, die is sws echt
Maar die nympf..
Haar moederquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja de val met dat paard was helemaal uitgestippeld
god die gezichtenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zolang ik niet op dat bed hoef te slapen of wat dan ook is het misschien na lang denken goed
Ja, waar slaat dat nou weer opquote:
Volgens mij is zij echt geen maagd meer..quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, waar slaat dat nou weer op. Geloof opzich wel dat ze maagd is, dat kan wel.. maar dan zo'n opmerking dat je bent bent om seksverslaafd te worden.. dan denk ik echt van joh, begin eerst eens met neuken want daar weet je eht niks van
.
Weet niet, dat kan opzich wel. Heel veel van mijn klasgenoten (oké, 2.. maar dan nog) zijn ook maagd. Zou je ook niet zeggen maar die durven niet ofzo, geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Volgens mij is zij echt geen maagd meer..
my thoughts exactlyquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, waar slaat dat nou weer op. Geloof opzich wel dat ze maagd is, dat kan wel.. maar dan zo'n opmerking dat je bent bent om seksverslaafd te worden.. dan denk ik echt van joh, begin eerst eens met neuken want daar weet je eht niks van
.
Zij is ook de enige die een beetje fit en leuk eruit ziet..quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet, dat kan opzich wel. Heel veel van mijn klasgenoten (oké, 2.. maar dan nog) zijn ook maagd. Zou je ook niet zeggen maar die durven niet ofzo, geen idee eigenlijk.
Ja, maar dan kan ze seks toch nog wel eng vinden?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zij is ook de enige die een beetje fit en leuk eruit ziet..
Kwam zij niet ook uit Groningen?quote:
Ja daarom, het klopt gewoon niet helemaal.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ze seks toch nog wel eng vinden?Zijn er echt veel hoor, en onzeker over je lichaam enzo. Dat kan allemaal prima. Vind haar opmerkingen alleen weird
[..]
Kwam zij niet ook uit Groningen?
nee die jasper wel, die met z'n vrienden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ze seks toch nog wel eng vinden?Zijn er echt veel hoor, en onzeker over je lichaam enzo. Dat kan allemaal prima. Vind haar opmerkingen alleen weird
[..]
Kwam zij niet ook uit Groningen?
Betekenisvolquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
ik niet, ik weet niet meer wat ik kreeg, volgens mij 50 euro ofzo
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:55 schreef hylian het volgende:
[..]
Hij houdt ook niet van kattenhahaha tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Je bedoelt ''Zo ging dat thuis'' Je woont op kamers nu he?quote:
Ohquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee die jasper wel, die met z'n vrienden.
ik heb hem een paar keer gezien zelfs, de eerste keer dat ik hem in t programma zag kwam ik niet meer bij van t lachennu vink t sneu
Ik woon nog thuis he.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bedoelt ''Zo ging dat thuis'' Je woont op kamers nu he?
'Ik ben vast heel goed in voorspel' en dan gaat ie allemaal opnoemen wat ie wil gaan doen 'beetje vingeren'quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Maar hij ook.. met die opmerkingen dat ie vast wel goed is en dan zo'n heel lijstje waarom ie goed zou zijn. Gast, je hebt het nog nóóit gedaan.. weet jij veel
Ondertussen heeft ie dv al gerimt hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Maar hij ook.. met die opmerkingen dat ie vast wel goed is en dan zo'n heel lijstje waarom ie goed zou zijn. Gast, je hebt het nog nóóit gedaan.. weet jij veel
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'Ik ben vast heel goed in voorspel' en dan gaat ie allemaal opnoemen wat ie wil gaan doen 'beetje vingeren'
ogoddghdsldhjasldjh
Oh dat heb ik nog niet gezienquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'Ik ben vast heel goed in voorspel' en dan gaat ie allemaal opnoemen wat ie wil gaan doen 'beetje vingeren'
ogoddghdsldhjasldjh
En alsof iedere vrouw zin heeft in iedere keer voorspelquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ogoddghdsldhjasldjh
Gerimt zelfs, zozo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ondertussen heeft ie dv al gerimt hoor.
Ja, hij heeft dr alle hoeken van zn kamertje laten zien. Ben je gauw klaar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En alsof iedere vrouw zin heeft in iedere keer voorspel. Ja nee, echt..
[..]
Gerimt zelfs, zozo.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:21 schreef Crack_ het volgende:
Die gast ook bij die date met dat best wel leuke meisje op de sneeuwbaan. Godver, meteen over je maagdelijkheid en over zn moeder lullen. Wat denkt ie![]()
ik stoorde mij enorm aan het feit dat ze gewoon weggingen zonder 1 slok van hun warme chocomelk te hebben genomenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:21 schreef Crack_ het volgende:
Die gast ook bij die date met dat best wel leuke meisje op de sneeuwbaan. Godver, meteen over je maagdelijkheid en over zn moeder lullen. Wat denkt ie![]()
Maar hij heeft toch mooie spierballen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Die mensen mogen gewoon niet voortplanten..
Hahaha, ja dat vond ik ook best bijzonderquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik stoorde mij enorm aan het feit dat ze gewoon weggingen zonder 1 slok van hun warme chocomelk te hebben genomen
In scene gezet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik stoorde mij enorm aan het feit dat ze gewoon weggingen zonder 1 slok van hun warme chocomelk te hebben genomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:23 schreef Crack_ het volgende:
En die gast.. die ene larp'er.. die mag zich ook wel eens wassen zeg. Tering wat een vet haar.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:23 schreef xcachet het volgende:
Heeel toevallig had ik net een foto gemaakt van mijn poes hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeel toevallig had ik net een foto gemaakt van mijn poes hihi.nutella op je nagels wat is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja dat is dus in scene gezetquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens, dat wijf van de blokker "het is hier geen speeltuin ofzo!!!!"
Wtf![]()
Echt toevallig hahaquote:
Geen commentaar hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nutella op je nagels wat is deze
Ja? Waarom zou je dat in scene zetten? De blokker zal dat toch niet willen, is niet echt positieve reclame oidquote:
Ja echt zoooonde. Toen ie de kapper uit liep was het indd echt zo veel beterquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Ik was iets te snel, 2 weken later laat die zijn haar weer precies hetzelfde groeien
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Waarom zou je dat in scene zetten? De blokker zal dat toch niet willen, is niet echt positieve reclame oid.
Heeel toevallig had ik net een foto gemaakt van mijn poes hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
''It's a dangerous strategy cotton, let's see if it pays off for him''quote:
Heeft ze een bloemetje voor gehad!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens, dat wijf van de blokker "het is hier geen speeltuin ofzo!!!!"
Wtf![]()
Go get her tiger rawrrrquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''It's a dangerous strategy cotton, let's see if it pays off for him''
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]Wtf, echt? Tering, wat een blunderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]Of de blokker lult zich er nu onderuit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marc beweegt zo raarquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
die marc die gewoon aan linda dr moeder vraagt of hij de boodschappen even binnen zet en als ze weg zijn de boel voor ze klaar zet![]()
![]()
In scene gezet, kan niet anders.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
die marc die gewoon aan linda dr moeder vraagt of hij de boodschappen even binnen zet en als ze weg zijn de boel voor ze klaar zet![]()
![]()
Romantisch hè, lekker op bed gourmetten ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
Denk ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of de blokker lult zich er nu onderuit..
Sporten? Wat is dat? Waar ben ik?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:29 schreef nodig het volgende:
![]()
![]()
Voor de sportschool 116 kg 2 weken later verschijnt er 120 kg op de weegschaal, marcel met 1 hand in zijn broekzak en onder de kin wrijvend: ''Jaahaaa da's niet goed dat heb ik iets verkeerd gedaan''
2008 belde..quote:
hehehequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:30 schreef nodig het volgende:
En hoevaak ben je gaan sporten marcel?
''Ja ik probeerde 3x in de week maar het ging meer richting niks''
![]()
Echte gamers kunnen dat gewoon nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:30 schreef nodig het volgende:
En hoevaak ben je gaan sporten marcel?
''Ja ik probeerde 3x in de week maar het ging meer richting niks''
![]()
Dat denk ik niet neequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toto, ze is niet heel slim he?
Allemaal in scene gezetquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:32 schreef Crack_ het volgende:
Ja dat van Linda en die moeder lijkt me ook nep. Vooral omdat die moeder voor linda zorgt sinds die val. Wtf? Zo erg is het nou ook weer niet hoor. Als dat wijf kan lopen en weet ik veel dan kan ze toch ook wel voor zichzelf zorgen? Snap echt niet waarom die moeder bij haar zou wonen.
En dan op die kamer gaan gourmetten, wat is dat nou weer voor onzin? Waarom niet gewoon in de woonkamer en dat die moeder een dag lekker naar der eigen huis gaat?![]()
Is een beloningquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een MacBook KRIJGEN?
Weet je wat nog het meest rare is. Marc die verteld het dan aan haar. Terwijl zij het al lang hoort te weten. Want Linda vraagt zich toch ook af waarom Marc een camera ploeg bij zich heeft?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:32 schreef Crack_ het volgende:
Ja dat van Linda en die moeder lijkt me ook nep. Vooral omdat die moeder voor linda zorgt sinds die val. Wtf? Zo erg is het nou ook weer niet hoor. Als dat wijf kan lopen en weet ik veel dan kan ze toch ook wel voor zichzelf zorgen? Snap echt niet waarom die moeder bij haar zou wonen.
En dan op die kamer gaan gourmetten, wat is dat nou weer voor onzin? Waarom niet gewoon in de woonkamer en dat die moeder een dag lekker naar der eigen huis gaat?![]()
Ik game ook en ga naar de sportschoolquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Echte gamers kunnen dat gewoon niet
Nou, shhttt. Vind het een leuk programma om zo naar te kijken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Allemaal in scene gezet
Maar het is RTL5 he, daar mag dat
Het cijfer is een beloning voor je werkquote:
Ja maar dan kunnen ze wel iets anders hebben verteld. maarja, zou ook niet weten wat. Ja, ook raarquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet je dat nog het meest rare is. Marc die verteld het dan aan haar. Terwijl zij het al lang hoort te weten. Want Linda vraagt zich toch ook af waarom Marc een camera ploeg bij zich heeft?
Bij ons gaat de sportschool pas na de zomer openquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik game ook en ga naar de sportschool![]()
Oh ik ben geen echte gamer dus
Dan zeggen ze dat ze een docu over daten of alleenstaande mannen makenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet je dat nog het meest rare is. Marc die verteld het dan aan haar. Terwijl zij het al lang hoort te weten. Want Linda vraagt zich toch ook af waarom Marc een camera ploeg bij zich heeft?
Hoe hoger de cijfers hoe meer geldquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het cijfer is een beloning voor je werkOf mijn ouders zijn stom
ooh, mag dat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan zeggen ze dat ze een docu over daten of alleenstaande mannen maken
Nee dan ben je geen echte gamer neequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik game ook en ga naar de sportschool![]()
Oh ik ben geen echte gamer dus
Ja en dat blijft het ook, GTST is ook in scene gezet en dat vinden ook zoveel mensen leukquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, shhttt. Vind het een leuk programma om zo naar te kijken.
Nooit ook maar een cent gezienquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe hoger de cijfers hoe meer geld
Das zieligquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder/vader/oma zongen vroeger vet vaak de eerste paar zinnen van dit lied tegen mij
Maar ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee dan ben je geen echte gamer nee
[..]
Ja en dat blijft het ook, GTST is ook in scene gezet en dat vinden ook zoveel mensen leuk
awhquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nooit ook maar een cent gezien
Das een soap, en geen "reality" programmaquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef TienVingers het volgende:
Ja en dat blijft het ook, GTST is ook in scene gezet en dat vinden ook zoveel mensen leuk
hoezo zieligquote:
Ik game fanatiek en ga 2-3x per week naar de sportschool..quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee dan ben je geen echte gamer nee
[..]
? Zoiets is toch gewoon heel het jaar losquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Bij ons gaat de sportschool pas na de zomer open
Scripted reality dan, heb je tegenwoordig ook heel veelquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Das een soap, en geen "reality" programma
Maar je bent vast niet zo'n kluizenaarsgamertype zoals die Marcelquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef hylian het volgende:
[..]
Ik game fanatiek en ga 2-3x per week naar de sportschool..![]()
ooooooh okequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja doen ze wel bij meer programma's
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder/vader/oma zongen vroeger vet vaak de eerste paar zinnen van dit lied tegen mij
wat is zielig? Het zingen, dat liedje?quote:
Ik vond het altijd wel grappig als ze dat zongenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:38 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Ik luister dan toch liever naar the fray
Wel sneu dat mannen van dit soort uiterlijk en gedrag met heel veel geld wel aan een vrouw zoals mijn usericon kunnen komen.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
die vriendinnen van die madeline ofzo, de getrouwde christelijke chick, zijn wel hard do able jezus
Is nieuwquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef nodig het volgende:
[..]
? Zoiets is toch gewoon heel het jaar los
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
die vriendinnen van die madeline ofzo, de getrouwde christelijke chick, zijn wel hard do able jezus
Het zingenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:38 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is zielig? Het zingen, dat liedje?
hoezo is lief toch. Ik was drie of vier ofzo.quote:
Wat denk je dan dat is gewoon gespeeld.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:41 schreef nodig het volgende:
Wat ontiegelijk onprofessioneel dat RTL dat Blokkermeisje er niet uit heeft geknipt zeg.....
Dan mag het.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:41 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo is lief toch. Ik was drie of vier ofzo.
Nee, rugby.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah oke, heb je al eerder op een sportschool gezeten dan?
quote:
ja.. Nee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Cool dat wil ik ook een keer doen, beetje pootje haken enzo
Zeg dat nou niet nu verpest je mijn kijkplezierquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat denk je dan dat is gewoon gespeeld.
Nee toto haal mijn naam weg. nuquote:
Ze mag je. gr grquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok mag die M. mij echt want ik zit echt de meest domme onzin uit te kramen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |