quote:
oh haiquote:
Ben je ook zo iemand die examencadeau's enzo krijgt?quote:
seksception.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
en nu hebben jullie daarin seks, en als jullie kinderen krijgen kunnen die daar ook seks in hebben
Dit bed piept gelukkig nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar de volgende keer als ie piept, dat heeft ie ook bij je ouders gedaan
Als LB slaagt krijgt ze van mij een kirby paint maar dan in een geslaagde editiequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je ook zo iemand die examencadeau's enzo krijgt?
hahaha straks wil zo'n kind er eenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Er komen GEEN ik herhaal GEEN cars dekbedden in ons huis![]()
!
Ik krijg altijd wel geld voor mn rapport etc maar een cadeau weet ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je ook zo iemand die examencadeau's enzo krijgt?
Ik heb er 9 paarquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb 8 paar opzetstukjes voor sennheiser oortjes, ik ben dealer xD
OmgevallenFlat zegt ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:07 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb 15 paar sokken, ben ik nu een dealer?
Ja een sokkendealerquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:07 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb 15 paar sokken, ben ik nu een dealer?
Een MacBook KRIJGEN?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik krijg altijd wel geld voor mn rapport etc maar een cadeau weet ik niet
Zo'n gast krijgt een macbook + iphone
nee maar het is een soort prijs en motivatie om het wel goed te doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een MacBook KRIJGEN?
Ook voor rapporten nooit een cent gekregen. Opzich wel jammer, maar eigenlijk is het onzin, daar haal je de cijfers niet voor
Zo snel mogelijk van die kutschool af kunnen was mijn motivatiequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee maar het is een soort prijs en motivatie om het wel goed te doen
Leuk om iets te krijgen omdat je je best hebt gedaan.. Maar voor mn examens een etentje krijgen is ook erg gezellig hoor!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een MacBook KRIJGEN?
Ook voor rapporten nooit een cent gekregen. Opzich wel jammer, maar eigenlijk is het onzin, daar haal je de cijfers niet voor
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef Rockiejj het volgende:
Komt een man bij de dokter: "dokter, dokter! iemand heeft een mes in me rug gestoken." Zegt de dokter: "ik heb geen tijd voor je..." "Alsjeblieft dokter!" "Nou oke dan", en de dokter haalt het mes uit zijn rug en steekt het in zijn oog en dan zegt ie: "Ga maar naar de oogarts. Zoals ik je al vertelde: ik heb geen tijd voor je."
die marc kan niet gescript zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ondanks dat het wel veel gescript zal zijn blijft het leuk.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik moet die van maandag nog terugkijkeneven doen
Maar eerst silverlight 5 downloaden anders kan ik niet kijkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ondanks dat het wel veel gescript zal zijn blijft het leuk.
Oh toen ik geslaagd was gingen we ook wel uit eten hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Leuk om iets te krijgen omdat je je best hebt gedaan.. Maar voor mn examens een etentje krijgen is ook erg gezellig hoor!
Ja maar zijn dates moéten wel gescript zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die marc kan niet gescript zijn
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Maar eerst silverlight 5 downloaden anders kan ik niet kijken
ik niet, ik weet niet meer wat ik kreeg, volgens mij 50 euro ofzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh toen ik geslaagd was gingen we ook wel uit eten hoor.
Lekker haar fb volspammen yoloquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toto, M. heeft me nog steeds niet verwijderd, ik ben niet irritant genoeg
Nee, die is sws echtquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die marc kan niet gescript zijn
ja de val met dat paard was helemaal uitgestippeldquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:10 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar zijn dates moéten wel gescript zijn
Zolang ik niet op dat bed hoef te slapen of wat dan ook is het misschien na lang denken goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha straks wil zo'n kind er een
aandachtshoerquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, die is sws echt
Maar die nympf..
Ik vind haar ook maar nepquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, die is sws echt
Maar die nympf..
Haar moederquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja de val met dat paard was helemaal uitgestippeld
god die gezichtenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zolang ik niet op dat bed hoef te slapen of wat dan ook is het misschien na lang denken goed
Ja, waar slaat dat nou weer opquote:
Volgens mij is zij echt geen maagd meer..quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, waar slaat dat nou weer op. Geloof opzich wel dat ze maagd is, dat kan wel.. maar dan zo'n opmerking dat je bent bent om seksverslaafd te worden.. dan denk ik echt van joh, begin eerst eens met neuken want daar weet je eht niks van
.
Weet niet, dat kan opzich wel. Heel veel van mijn klasgenoten (oké, 2.. maar dan nog) zijn ook maagd. Zou je ook niet zeggen maar die durven niet ofzo, geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Volgens mij is zij echt geen maagd meer..
my thoughts exactlyquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, waar slaat dat nou weer op. Geloof opzich wel dat ze maagd is, dat kan wel.. maar dan zo'n opmerking dat je bent bent om seksverslaafd te worden.. dan denk ik echt van joh, begin eerst eens met neuken want daar weet je eht niks van
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |