Als het niet prettig gestoord was dan was je denk al weggerendquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet er om lachen dus denk het wel
dus je hebt het oude seks bed van je ouders? nou fijn..quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Al sinds midden Januari
Was toeval omdat ouders nieuw bed kochten
Oh god de gedachte daaraanquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dus je hebt het oude seks bed van je ouders? nou fijn..
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als het aan OF ligt wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:02 schreef nodig het volgende:
Ik heb ook gewoon stuk of 6 sim kaarten, ben ik nu een dealer?
Bah.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god de gedachte daaraan![]()
wie weetquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als het niet prettig gestoord was dan was je denk al weggerend
Ik heb geen onvoldoendesquote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Ben ook heel blij dat ze altijd een beschermhoes om het matras hadden waarvan ik er nu ook gewoon weer een nieuwe heb gekocht
Je wilt niet weten waar je op ligt als je in een hotel ofzo slaapt, dus nee ik kan hier niet wakker van liggen![]()
HAHAHAHAHA cars dekbeddenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Ben ook heel blij dat ze altijd een beschermhoes om het matras hadden waarvan ik er nu ook gewoon weer een nieuwe heb gekocht
Je wilt niet weten waar je op ligt als je in een hotel ofzo slaapt, dus nee ik kan hier niet wakker van liggen![]()
Ja generatie na generatie gaat seks hebben in dit bedquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
en nu hebben jullie daarin seks, en als jullie kinderen krijgen kunnen die daar ook seks in hebben
gvdquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
en nu hebben jullie daarin seks, en als jullie kinderen krijgen kunnen die daar ook seks in hebben
ja stop maar weerquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja generatie na generatie gaat seks hebben in dit bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |