quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Waarom zou je dat in scene zetten? De blokker zal dat toch niet willen, is niet echt positieve reclame oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:23 schreef xcachet het volgende:
Heeel toevallig had ik net een foto gemaakt van mijn poes hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
''It's a dangerous strategy cotton, let's see if it pays off for him''quote:
Heeft ze een bloemetje voor gehad!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens, dat wijf van de blokker "het is hier geen speeltuin ofzo!!!!"
Wtf![]()
Go get her tiger rawrrrquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''It's a dangerous strategy cotton, let's see if it pays off for him''
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]Wtf, echt? Tering, wat een blunderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]Of de blokker lult zich er nu onderuit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marc beweegt zo raarquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
die marc die gewoon aan linda dr moeder vraagt of hij de boodschappen even binnen zet en als ze weg zijn de boel voor ze klaar zet![]()
![]()
In scene gezet, kan niet anders.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
die marc die gewoon aan linda dr moeder vraagt of hij de boodschappen even binnen zet en als ze weg zijn de boel voor ze klaar zet![]()
![]()
Romantisch hè, lekker op bed gourmetten ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
Denk ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of de blokker lult zich er nu onderuit..
Sporten? Wat is dat? Waar ben ik?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:29 schreef nodig het volgende:
![]()
![]()
Voor de sportschool 116 kg 2 weken later verschijnt er 120 kg op de weegschaal, marcel met 1 hand in zijn broekzak en onder de kin wrijvend: ''Jaahaaa da's niet goed dat heb ik iets verkeerd gedaan''
2008 belde..quote:
hehehequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:30 schreef nodig het volgende:
En hoevaak ben je gaan sporten marcel?
''Ja ik probeerde 3x in de week maar het ging meer richting niks''
![]()
Echte gamers kunnen dat gewoon nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:30 schreef nodig het volgende:
En hoevaak ben je gaan sporten marcel?
''Ja ik probeerde 3x in de week maar het ging meer richting niks''
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |