Ja, hij heeft dr alle hoeken van zn kamertje laten zien. Ben je gauw klaar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En alsof iedere vrouw zin heeft in iedere keer voorspel. Ja nee, echt..
[..]
Gerimt zelfs, zozo.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:21 schreef Crack_ het volgende:
Die gast ook bij die date met dat best wel leuke meisje op de sneeuwbaan. Godver, meteen over je maagdelijkheid en over zn moeder lullen. Wat denkt ie![]()
ik stoorde mij enorm aan het feit dat ze gewoon weggingen zonder 1 slok van hun warme chocomelk te hebben genomenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:21 schreef Crack_ het volgende:
Die gast ook bij die date met dat best wel leuke meisje op de sneeuwbaan. Godver, meteen over je maagdelijkheid en over zn moeder lullen. Wat denkt ie![]()
Maar hij heeft toch mooie spierballen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Die mensen mogen gewoon niet voortplanten..
Hahaha, ja dat vond ik ook best bijzonderquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik stoorde mij enorm aan het feit dat ze gewoon weggingen zonder 1 slok van hun warme chocomelk te hebben genomen
In scene gezet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik stoorde mij enorm aan het feit dat ze gewoon weggingen zonder 1 slok van hun warme chocomelk te hebben genomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:23 schreef Crack_ het volgende:
En die gast.. die ene larp'er.. die mag zich ook wel eens wassen zeg. Tering wat een vet haar.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:23 schreef xcachet het volgende:
Heeel toevallig had ik net een foto gemaakt van mijn poes hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:23 schreef xcachet het volgende:
Heeel toevallig had ik net een foto gemaakt van mijn poes hihi.nutella op je nagels wat is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja dat is dus in scene gezetquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens, dat wijf van de blokker "het is hier geen speeltuin ofzo!!!!"
Wtf![]()
Echt toevallig hahaquote:
Geen commentaar hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nutella op je nagels wat is deze
Ja? Waarom zou je dat in scene zetten? De blokker zal dat toch niet willen, is niet echt positieve reclame oidquote:
Ja echt zoooonde. Toen ie de kapper uit liep was het indd echt zo veel beterquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Ik was iets te snel, 2 weken later laat die zijn haar weer precies hetzelfde groeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |