Maar ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee dan ben je geen echte gamer nee
[..]
Ja en dat blijft het ook, GTST is ook in scene gezet en dat vinden ook zoveel mensen leuk
awhquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nooit ook maar een cent gezien
Das een soap, en geen "reality" programmaquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef TienVingers het volgende:
Ja en dat blijft het ook, GTST is ook in scene gezet en dat vinden ook zoveel mensen leuk
hoezo zieligquote:
Ik game fanatiek en ga 2-3x per week naar de sportschool..quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee dan ben je geen echte gamer nee
[..]
? Zoiets is toch gewoon heel het jaar losquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Bij ons gaat de sportschool pas na de zomer open
Scripted reality dan, heb je tegenwoordig ook heel veelquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Das een soap, en geen "reality" programma
Maar je bent vast niet zo'n kluizenaarsgamertype zoals die Marcelquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef hylian het volgende:
[..]
Ik game fanatiek en ga 2-3x per week naar de sportschool..![]()
ooooooh okequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja doen ze wel bij meer programma's
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder/vader/oma zongen vroeger vet vaak de eerste paar zinnen van dit lied tegen mij
wat is zielig? Het zingen, dat liedje?quote:
Ik vond het altijd wel grappig als ze dat zongenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:38 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Ik luister dan toch liever naar the fray
Wel sneu dat mannen van dit soort uiterlijk en gedrag met heel veel geld wel aan een vrouw zoals mijn usericon kunnen komen.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
die vriendinnen van die madeline ofzo, de getrouwde christelijke chick, zijn wel hard do able jezus
Is nieuwquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef nodig het volgende:
[..]
? Zoiets is toch gewoon heel het jaar los
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
die vriendinnen van die madeline ofzo, de getrouwde christelijke chick, zijn wel hard do able jezus
Het zingenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:38 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is zielig? Het zingen, dat liedje?
hoezo is lief toch. Ik was drie of vier ofzo.quote:
Wat denk je dan dat is gewoon gespeeld.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:41 schreef nodig het volgende:
Wat ontiegelijk onprofessioneel dat RTL dat Blokkermeisje er niet uit heeft geknipt zeg.....
Dan mag het.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:41 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo is lief toch. Ik was drie of vier ofzo.
Nee, rugby.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah oke, heb je al eerder op een sportschool gezeten dan?
quote:
ja.. Nee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Cool dat wil ik ook een keer doen, beetje pootje haken enzo
Zeg dat nou niet nu verpest je mijn kijkplezierquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat denk je dan dat is gewoon gespeeld.
Nee toto haal mijn naam weg. nuquote:
Ze mag je. gr grquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok mag die M. mij echt want ik zit echt de meest domme onzin uit te kramen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |