Zij is ook de enige die een beetje fit en leuk eruit ziet..quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet, dat kan opzich wel. Heel veel van mijn klasgenoten (oké, 2.. maar dan nog) zijn ook maagd. Zou je ook niet zeggen maar die durven niet ofzo, geen idee eigenlijk.
Ja, maar dan kan ze seks toch nog wel eng vinden?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zij is ook de enige die een beetje fit en leuk eruit ziet..
Kwam zij niet ook uit Groningen?quote:
Ja daarom, het klopt gewoon niet helemaal.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ze seks toch nog wel eng vinden?Zijn er echt veel hoor, en onzeker over je lichaam enzo. Dat kan allemaal prima. Vind haar opmerkingen alleen weird
[..]
Kwam zij niet ook uit Groningen?
nee die jasper wel, die met z'n vrienden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ze seks toch nog wel eng vinden?Zijn er echt veel hoor, en onzeker over je lichaam enzo. Dat kan allemaal prima. Vind haar opmerkingen alleen weird
[..]
Kwam zij niet ook uit Groningen?
Betekenisvolquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
ik niet, ik weet niet meer wat ik kreeg, volgens mij 50 euro ofzo
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:55 schreef hylian het volgende:
[..]
Hij houdt ook niet van kattenhahaha tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Je bedoelt ''Zo ging dat thuis'' Je woont op kamers nu he?quote:
Ohquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee die jasper wel, die met z'n vrienden.
ik heb hem een paar keer gezien zelfs, de eerste keer dat ik hem in t programma zag kwam ik niet meer bij van t lachennu vink t sneu
Ik woon nog thuis he.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bedoelt ''Zo ging dat thuis'' Je woont op kamers nu he?
'Ik ben vast heel goed in voorspel' en dan gaat ie allemaal opnoemen wat ie wil gaan doen 'beetje vingeren'quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Maar hij ook.. met die opmerkingen dat ie vast wel goed is en dan zo'n heel lijstje waarom ie goed zou zijn. Gast, je hebt het nog nóóit gedaan.. weet jij veel
Ondertussen heeft ie dv al gerimt hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Maar hij ook.. met die opmerkingen dat ie vast wel goed is en dan zo'n heel lijstje waarom ie goed zou zijn. Gast, je hebt het nog nóóit gedaan.. weet jij veel
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'Ik ben vast heel goed in voorspel' en dan gaat ie allemaal opnoemen wat ie wil gaan doen 'beetje vingeren'
ogoddghdsldhjasldjh
Oh dat heb ik nog niet gezienquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'Ik ben vast heel goed in voorspel' en dan gaat ie allemaal opnoemen wat ie wil gaan doen 'beetje vingeren'
ogoddghdsldhjasldjh
En alsof iedere vrouw zin heeft in iedere keer voorspelquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ogoddghdsldhjasldjh
Gerimt zelfs, zozo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ondertussen heeft ie dv al gerimt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |