je weet duidelijk niet waar mijn kat ligtquote:Op zondag 9 december 2012 23:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
*Gaat bij pxe liggen*
-als een kat-
Allrighty
quote:Op zondag 9 december 2012 23:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
*Gaat bij pxe liggen*
-als een kat-
Allrighty
Weet ikquote:Op zondag 9 december 2012 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wij zijn gewoon mensen die prr en miauw zeggen hoor
Succes, die van mij ligt in een zwaar absurde houding nu.quote:Op zondag 9 december 2012 23:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
*Gaat bij pxe liggen*
-als een kat-
Allrighty
dafuq?quote:Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef Rockiejj het volgende:
Die van mij ligt altijd zo van; lik me.
Die van mij ehh.. niet.quote:Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef Rockiejj het volgende:
Gelukkig gaat het onderwerp niet over een poes, anders zou dit heel fout zijnquote:Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef Rockiejj het volgende:
Nope geen ideequote:Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je weet duidelijk niet waar mijn kat ligt
Oh maar wij hebben een kat en poes thuis hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 23:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het onderwerp niet over een poes, anders zou dit heel fout zijn
Mijn onderwerp wel hoor?quote:Op zondag 9 december 2012 23:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het onderwerp niet over een poes, anders zou dit heel fout zijn
Kat en poes is hetzelfde.quote:Op zondag 9 december 2012 23:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Oh maar wij hebben een kat en poes thuis hoor.
lig zoals je wil liggenquote:Op zondag 9 december 2012 23:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wil je dat ik anders ga liggen dan?
Dat wist je niet?quote:Op zondag 9 december 2012 23:56 schreef Rockiejj het volgende:
Een blanke die Cleveland inspreekt.
My whole life was a lie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |