Toch niet in de lente?quote:
Maar dat impliceert dat er zwijnen bij de moskee rondlopen. Ik ruik een doofpot...quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:54 schreef Disorder het volgende:
Misschien was het een gelovig everzwijn en struikelde het beestje vlak voor de deur gewoon keihard!
Een beetje respect voor elkaar hebben is het cement van de maatschappij. Ik heb het niet veel op met religies. Los of dat de islam is of het christendom is. Maar het nut van het vastspijkeren van een everzwijn kop aan een moskee ontgaat mij. Tenzij dat is om meer haat en geweld tot stand te brengen. 0-0 wordt het dan uiteindelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:48 schreef SeLang het volgende:
Volgens mij is dat een beschermd dier, maar iedereen focust zich op die moskee (boeie)...
met stoofvlees?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar dat impliceert dat er zwijnen bij de moskee rondlopen. Ik ruik een doofpot...
Deze man moet PR-manager worden. Wat een uitstekende reactie.quote:"We hebben het voorval bewust stilgehouden tot vandaag om de rust te bewaren. Moesten de mensen dat toen gehoord hebben, zeker de jongeren, dan zouden die zich wel eens anders gedragen hebben. Maar we willen duidelijk oproepen dat we ons niet laten meeslepen door dergelijke provocaties. We leven in een multiculturele samenleving en dergelijke daden kunnen ons samenleven niet beschadigen", zegt Lutfi Dunlupinar, voorzitter van de Tevhid Moskee, de oudste en één van de grootste Gentse moskeeën. "We aanvaarden dat soort handelingen niet, van wie die ook moge komen, en aan welk geloof die ook gericht zijn."
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze man moet PR-manager worden. Wat een uitstekende reactie.
Mensen als Filip Dewinter zijn een gevaar voor de samenleving.quote:De voorzitter van de Tevhid-moskee betreurt dat Vlaams Belangkopstuk Filip Dewinter recent nog zijn gebedshuis in verband bracht met extremisme. "Wij zijn een door de Belgische staat erkende moskee en zijn altijd goede burgers geweest", zegt hij.
Zal wel een stoofpot zijn..quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar dat impliceert dat er zwijnen bij de moskee rondlopen. Ik ruik een doofpot...
Mij boeit de islam niet. Dat ik het echter kut zou vinden is jouw onzinnige invulling en komt dan ook geheel voor jouw rekening.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Blijft gewoon kut de Islam, bedoel je?
Ik vind het wel een kut geloof hoor...quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mij boeit de islam niet. Dat ik het echter kut zou vinden is jouw onzinnige invulling en komt dan ook geheel voor jouw rekening.
Alsof ik het niet zielig mag vinden omdat het hier toevallig over een moskee gaat. Achterlijke politiek-correcte kolder is het, meer niet.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
Trieste zaak dat mensen hun frustraties gaan botvieren op een moskee dier. De reactie van de woordvoerder is uitstekend.
Beetje rare reactie, vind ik. Alle letters zijn grote blokletters.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Islam is niet echt met een hoofdletter geschreven hè.
Dizkriminazie!quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:54 schreef Disorder het volgende:
Misschien was het een gelovig everzwijn en struikelde het beestje vlak voor de deur gewoon keihard!
Het was zelfs in het Nederengels ("the Islam"?). Wel krachtige boodschap. Dit was waarschijnlijk naar aanleiding van het intrekken van het hoofddoekenverbod bij loketfuncties door de Roden (die vroeger nog 'à bas la calotte' zongen, maar nu de rode loper uitrollen voor een nog ergere religie dan de RKK)quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Waarom in het Engels? Het was toch in Gent?
Allez zeg, neuk die islam zeg.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Poep de islam bekt niet zo heel lekker, denk ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dat komt omdat er te veel Mohammed Bouyeri's zijn in de samenleving en de samenleving te veel rekening houdt met gevoeligheden van (zelfs gewelddadige) religekken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:00 schreef Hathor het volgende:
Hut nut hiervan ontgaat mij volledig, bovendien vind ik het ook behoorlijk laf, stop er dan tenmintste een kaartje met je naam en adres bij.
Toch vreemd dat er dan juist figuren zijn die de haat lopen voeden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:00 schreef Danielion het volgende:
[..]
Dat komt omdat er te veel Mohammed Bouyeri's zijn in de samenleving en de samenleving te veel rekening houdt met gevoeligheden van (zelfs gewelddadige) religekken.
Ik denk dat het stiekem gewoon moslims waren die een beetje medelijden willen kweken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
Heeft die everzwijn dan mohammed beledigd dat hij op zo'n wrede manier te kijk wordt gezet?
Zoals die inferieuren laatst in Londen en Parijs?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Toch vreemd dat er dan juist figuren zijn die de haat lopen voeden.
Precies. Je zou bijna denken dat sommige figuren daar maar wat blij mee zijn zodat ze zelfs weer iets infantiels kunnen flikken. "Ja, maar hunnie deden het ook!"quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zoals die inferieuren laatst in Londen en Parijs?
Ja. Geweld 'uitlokken'. Daarvoor is minder nodig bij moslims. De ironie wil dan nog ook dat het gebeurde op een plek waar men haat zaait.quote:
Laat het denken maar aan een paard over in jouw geval.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik denk dat het stiekem gewoon moslims waren die een beetje medelijden willen kweken.
Vandaar de agressieve reactie, oh.. Nee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:18 schreef Danielion het volgende:
[..]
Ja. Geweld 'uitlokken'. Daarvoor is minder nodig bij moslims. De ironie wil dan nog ook dat het gebeurde op een plek waar men haat zaait.
Rustig maar, rustig maar, de agressieve reactie zal niet al te lang op zich laten wachten nu er een aantal hersenlozen hier weet van hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:20 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Vandaar de agressieve reactie, oh.. Nee.
Bijzonder hoe je dit zo om weet te draaien dat het om 'die kwaadaardige moslims' gaat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:18 schreef Danielion het volgende:
[..]
Ja. Geweld 'uitlokken'. Daarvoor is minder nodig bij moslims. De ironie wil dan nog ook dat het gebeurde op een plek waar men haat zaait.
Ze hebben het zelfs opzettelijk verborgen gehouden om agressieve voorvallen te mijden (lol).quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:20 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Vandaar de agressieve reactie, oh.. Nee.
Mij gaat het vooral om de Islam, niet nominale moslim op zich. Ik heb de Koran gelezen en weet waar de Islam om draait. Islamkritiek is noodzakelijk in onze samenleving.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bijzonder hoe je dit zo om weet te draaien dat het om 'die kwaadaardige moslims' gaat.
Filip Dewinter vaart er wel bij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:22 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Rustig maar, rustig maar, de agressieve reactie zal niet al te lang op zich laten wachten nu er een aantal hersenlozen hier weet van hebben.
Aha, je bent een fundamentalistische moslim die zich voordoet als niet-moslim.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:25 schreef Danielion het volgende:
[..]
Mij gaat het vooral om de Islam, niet nominale moslim op zich. Ik heb de Koran gelezen en weet waar de Islam om draait.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aha, je bent een fundamentalistische moslim die zich voordoet als niet-moslim.
Je houdt er dezelfde visie op na als fundamentalistische moslims en hebt er belang bij als mensen jouw interpretatie van de islam geloven.quote:
De Medina-verzen van de Koran zijn best extreme zooi hoor. Hand afhakken voor dieven bijvoorbeeld, dat is Koran, geen Hadith. Mohammed heeft ook in zijn leven gefolterd en gemoord. Zulke zaken vallen niet te interpreteren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je houdt er dezelfde visie op na als fundamentalistische moslims en hebt er belang bij als mensen jouw interpretatie van de islam geloven.
Jouw waardeoordeel daarover is niets meer of minder dan een interpretatie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:32 schreef Danielion het volgende:
[..]
De Medina-verzen van de Koran zijn best extreme zooi hoor. Hand afhakken voor dieven bijvoorbeeld, dat is Koran, geen Hadith. Mohammed heeft ook in zijn leven gefolterd en gemoord. Zulke zaken vallen niet te interpreteren.
Precies hetzelfde belang als een extremist dus.quote:Trouwens, ik heb er alle belang bij dat de Islam zo zwak mogelijk is. Ik zie het liefst moslims irreligieus worden. De woestijngodsdiensten zijn in de 21ste eeuw achterhaald.
Je zet niet-moslims tegen moslims op. Hoe meer verdeeldheid hoe beter. Dan wordt de islam immers zwak.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:35 schreef Danielion het volgende:
Jongen. Zolang ik geen zweep gebruik doe ik weinig mensen kwaad hoor.
Dus, zolang hij niet dezelfde mening heeft als jij is hij een extremist. Right!quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jouw waardeoordeel daarover is niets meer of minder dan een interpretatie.
[..]
Precies hetzelfde belang als een extremist dus.
Nee. Ik ben een oprechte tegenstander van woestijngodsdiensten en vind de islam in diens geschiedenis nogal onderdrukkend van aard.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je zet niet-moslims tegen moslims op. Hoe meer verdeeldheid hoe beter. Dan wordt de islam immers zwak.
Misschien moet je even nazoeken waar de term "gutmensch" vandaan komt waar jij en andere simpel-rechtse figuren iedere keer mee strooien.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:24 schreef Danielion het volgende:
[..]
Nazi? Je hebt geen idee waarover je praat, man.
Een term voor een goedgelovig geitenwollensokkentype. Iemand met een naïve rooskleurige kijk op de samenleving. Er is niets mis met die term. Sterker, zowel links als rechts zouden die kunnen gebruiken. Het is een hedendaags Duits woord dat ingang heeft gevonden in het Nederlands. Wat jij er nazi aan vond is jouw bekrompenheid hoor...quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:38 schreef gelly het volgende:
[..]
Misschien moet je even nazoeken waar de term "gutmensch" vandaan komt waar jij en andere simpel-rechtse figuren iedere keer mee strooien.
Ze streven dezelfde doelen na; verdeeldheid in de samenleving. En dat bewerkstellig je met haat, onvrede en polarisatie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dus, zolang hij niet dezelfde mening heeft als jij is hij een extremist. Right!
Je weet het dus niet. Ik weet niet wat ik erger vind, dit soort termen gebruiken waarvan je de herkomst niet weet of ze juist daarom gebruiken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:39 schreef Danielion het volgende:
[..]
Een scheldwoord voor een goedgelovig geitenwollensokkentype. Iemand met een naïve rooskleurige kijk op de samenleving. Er is niets mis met die term.
Hij koppelt het woord aan Duitsland en daarmee is de link met WO2 gelegd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:39 schreef Danielion het volgende:
[..]
Een scheldwoord voor een goedgelovig geitenwollensokkentype. Iemand met een naïve rooskleurige kijk op de samenleving. Er is niets mis met die term. Sterker, zowel links als rechts zouden die kunnen gebruiken.
Ja, zo zit het.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hij koppelt het woord aan Duitsland en daarmee is de link met WO2 gelegd.
Kijk eens in de spiegel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ze streven dezelfde doelen na; verdeeldheid in de samenleving. En dat bewerkstellig je met haat, onvrede en polarisatie.
Dus dienen moslims onderdrukt en verdeeld te worden. Een soort herhaling van de geschiedenis zeg maar, maar dan andersom.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:37 schreef Danielion het volgende:
[..]
Nee. Ik ben een oprechte tegenstander van woestijngodsdiensten en vind de islam in diens geschiedenis nogal onderdrukkend van aard.
Ik denk het ook. Raar typetjes leven er toch op het internet. Enkel stropopredeneringen waarmee niet mee te praten valt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hij koppelt het woord aan Duitsland en daarmee is de link met WO2 gelegd.
De Islam dient bekritiseerd te worden. Mensen van moslimafkomst dienen echter niet slechter behandeld te worden noch gediscrimineerd te worden louter om hun afkomst. Dat wil wel eens meevallen bij mij hoor. Ideeën != individuen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dus dienen moslims onderdrukt en verdeeld te worden. Een soort herhaling van de geschiedenis zeg maar, maar dan andersom.
Moslims onderdrukken? Dat heeft hij nergens geschreven. Je dikke duim weer uit de anus van een haatbaard gehaald om op te zuigen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dus dienen moslims onderdrukt en verdeeld te worden. Een soort herhaling van de geschiedenis zeg maar, maar dan andersom.
Nee hoor, je valt een ieder aan die niets van de islam moet hebben. Net zo polariserend. Wederom, kijk eens in de spiegel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik polariseer geen bevolkingsgroepen of minderheden.
Met welk doel wil je 'de islam' dan precies 'bekritiseren'? En hoe ziet dat eruit?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:45 schreef Danielion het volgende:
[..]
De Islam dient bekritiseerd te worden. Mensen van moslimafkomst dienen echter niet slechter behandeld te worden noch gediscrimineerd te worden louter om hun afkomst. Dat wil wel eens meevallen bij mij hoor. Ideeën != individuen.
Hetzelfde als kritiek op het Christendom (vroeger had die macht hier en controleerde die veel aspecten van vele mensen hun leven, net zoals mensen van moslimachtergrond dat onder invloed van foute imams hebben vandaag). Dat valt niet concreet uit te leggen en daar zijn talloze andere discussies over. Jouw horizon loop geheel anders dan de mijne. We verschillen niet louter van mening, de golflengte is geheel anders en communicatie is onmogelijk met politiek correcte dogma's die in de weg staan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Met welk doel wil je 'de islam' dan precies 'bekritiseren'? En hoe ziet dat eruit?
Er is in het geval van de OP geen sprake van een 'foute' imam of een moskee die bekend staat om het verkondigen van anti-democratisch gedachtegoed, desalniettemin noem je het toch een plek waar haat gezaaid wordt. Dat is op zichzelf al een forse aantijging die lijkt voort te komen uit de verwerpelijke vereenzelviging van de zogenaamde haatbaarden en anti-Westerse groeperingen met de moslim die daar niets mee van doen heeft.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef Danielion het volgende:
[..]
Hetzelfde als kritiek op het Christendom (vroeger had die macht hier en controleerde die veel aspecten van vele mensen hun leven, net zoals mensen van moslimachtergrond dat onder invloed van foute imams hebben vandaag).
Als je schrijft dat moslims het niet waard zijn om voor in de bres te springen weet ik wel genoeg.quote:Dat valt niet concreet uit te leggen en daar zijn talloze andere discussies over. Jouw horizon loop geheel anders dan de mijne. We verschillen niet louter van mening, de golflengte is geheel anders en communicatie is onmogelijk met politiek correcte dogma's die in de weg staan.
Ik vind je een lastige discussiepartner, en dat is vooral om je drogredeneringen en verdraaiigen. Je bent nooit gevat en slaat direct wild om je heen met domme conclusies (zelfs beledigingen). Ik pas ervoor. Orwelliaanse politieke correctheid is niet aan mij besteed en 95% van de mensen (waaronder veel radicaal van mening verschillen) zijn veel vruchtbaardere discussiepartners.
Juist!quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef El_Matador het volgende:
Dit noemen we nu een ludieke actie.
De kop van een militair afhakken niet.
Ik snap de link tussen die twee niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef El_Matador het volgende:
Dit noemen we nu een ludieke actie.
De kop van een militair afhakken niet.
Denk eens goed na.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik snap de link tussen die twee niet?
Doe ik altijd voor ik iets post, maar de link tussen een moordenaar in Londen en een Belgisch gebedshuis is mij vreemd.quote:
Wel, commissaris, kent u een andere link tussen de twee? Iets met religie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doe ik altijd voor ik iets post, maar de link tussen een moordenaar in Londen en een Belgisch gebedshuis is mij vreemd.
Dus toen de christen Breivik in Noorwegen aan het moorden sloeg stond jij te roepen om een ludieke actie omtrent de kerk?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel, commissaris, kent u een andere link tussen de twee? Iets met religie.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus toen de christen Breivik in Noorwegen aan het moorden sloeg stond jij te roepen om een ludieke actie omtrent de kerk?
Jij probeert een link te leggen tussen een geloof en een moordpartij, als ik je vage link met religie goed begrijp.quote:
Een moslimse anti-Westerling stelt een daad en hakt een hoofd van een mens eraf.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij probeert een link te leggen tussen een geloof en een moordpartij, als ik je vage link met religie goed begrijp.
Ga eens een woordenboek pakken en zoek de definitie van ludiek eens op andersquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een moslimse anti-Westerling stelt een daad en hakt een hoofd van een mens eraf.
Een Westerse anti-moslim stelt een daad en zet een dierenkop voor een moskee.
Gruwelijk versus ludiek. Snap je?
Ludiek?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een moslimse anti-Westerling stelt een daad en hakt een hoofd van een mens eraf.
Een Westerse anti-moslim stelt een daad en zet een dierenkop voor een moskee.
Gruwelijk versus ludiek. Snap je?
Of juist wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Ludiek?
Dat hoort bij mensen die bij hun volle verstand zijn.
De idioten die bovengenoemde acties uitvoerden beschikken daar duidelijk niet over.
Absoluut. Hoogstwaarschijnlijk was het everzwijn al dood en is die kop slechts gebruikt om een statement te maken. Ludiek, zonder enig slachtoffer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef erodome het volgende:
Ludiek, serieus?????? Leuk op een aparte manier??????
Ludiek gaat om leuk, grappig, komt af van speels...ik zie hier veel in, maar dat niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Absoluut. Hoogstwaarschijnlijk was het everzwijn al dood en is die kop slechts gebruikt om een statement te maken. Ludiek, zonder enig slachtoffer.
Zet dat tegenover de "ludieke" acties van moslims (zowel extremisten die koppensnellen als hun broeders die op internet anoniem doodsbedreigingen uiten)...
Dat kan, ik wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Ludiek gaat om leuk, grappig, komt af van speels...ik zie hier veel in, maar dat niet.
Jij denkt als een moslim(a). Gelijk in de aanval en verontwaardiging. Sja.quote:Het is gewoon provocerend en ook nog eens laf en...
Want dat is wat dit is en niets meer, gewoon treiterij.
Dan heb je een hele rare kijk op "leuk"....quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan, ik wel.
[..]
Jij denkt als een moslim(a). Gelijk in de aanval en verontwaardiging. Sja.
Alleen daarom al is deze ludieke actie geslaagd.
bron?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk was het everzwijn al dood
quote:
Als iets ludieke acties uitlokt, zijn het overgevoelige reacties van de tegenpartij. Ludiek wil zeggen; snedig, zonder echte slachtoffers.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan heb je een hele rare kijk op "leuk"....
En ja hoor, ik denk als een moslima als ik dit een idiote actie vind die alleen maar bedoeld is als treiterij, lekker makkelijk om iedereen zo weg te zetten of niet soms?
Het is symbolisch, ik vind dit toch minder erg dan een mensenhoofd afhakken op camera.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef erodome het volgende:
Ludiek, serieus?????? Leuk op een aparte manier??????
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:13 schreef Bombshell het volgende:
Moslims houden blijkbaar niet van een ludieke actie die geven de voorkeur aan hoofden er af snijden.
In ieder geval is het opvallend dat je ze hierbij wel en bij Lee Rigby niet publiekelijk ziet janken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:13 schreef Bombshell het volgende:
Moslims houden blijkbaar niet van een ludieke actie die geven de voorkeur aan hoofden er af snijden.
Waar is er publiekelijk gejankt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In ieder geval is het opvallend dat je ze hierbij wel en bij Lee Rigby niet publiekelijk ziet janken.
Ludieke missie geslaagd.
ludiek: Bijzonder en leuk, apart op een leuke manier.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als iets ludieke acties uitlokt, zijn het overgevoelige reacties van de tegenpartij. Ludiek wil zeggen; snedig, zonder echte slachtoffers.
Precies zoals hier aan de hand is.
Het past gewoon niet in de Nederlandse cultuur en dat sommige moslims hun plaats nog niet weten is geen excuus.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:13 schreef Bombshell het volgende:
Goede vraag. Bij Lee Rigby ijzige stilte. Alleen wat idioten die samen met Cameron de islam van de daden wilden poetsen. Mislukt, gelukkig.quote:
Juist. Dat slaat dus zeker hierop in mijn ogen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef Prego het volgende:
[..]
ludiek: Bijzonder en leuk, apart op een leuke manier.
ludiek: speels
Zo opvallend is dat niet. Ze hebben namelijk niets te maken met Lee Rigby.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In ieder geval is het opvallend dat je ze hierbij wel en bij Lee Rigby niet publiekelijk ziet janken.
Ludieke missie geslaagd.
Als een medeliberaal tijdens het onthoofden van een niet-liberaal teksten van liberale filosofen uitspreekt, dan zou ik zeker wel reageren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:45 schreef Hierro het volgende:
[..]
Zo opvallend is dat niet. Ze hebben namelijk niets te maken met Lee Rigby.
Een aantal organisaties hebben namelijk weten de onthoofding af te keuren. En er is nog niemand die heeft gereageerd n.a.v. de everzwijnenkop op de moslim uit de OP na, of sterker nog, daarover heeft lopen janken. Je bent dus weer verschillende dingen uit je duim aan het zuigen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef El_Matador het volgende:
Blijkbaar vinden moslims het niet zo erg dat er uit naam van hun religie een militair onthoofd wordt, maar vinden ze het wel heeeeeel erg als er een everzwijnenkop voor een moskee wordt geplaatst...
dit, en dan anderen verwijten dat men overdrijft... En niet met feiten aankomen maar met 'waarschijnlijk'argumenten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een aantal organisaties hebben namelijk weten de onthoofding af te keuren. En er is nog niemand die heeft gereageerd n.a.v. de everzwijnenkop op de moslim uit de OP na, of sterker nog, daarover heeft lopen janken. Je bent dus weer verschillende dingen uit je duim aan het zuigen.
Nee pop, niet snedig...quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als iets ludieke acties uitlokt, zijn het overgevoelige reacties van de tegenpartij. Ludiek wil zeggen; snedig, zonder echte slachtoffers.
Precies zoals hier aan de hand is.
quote:Ludiek
Ludiek, van het Franse ludique betekent speels. De term wordt voornamelijk gebruikt om aan te geven dat een anders ernstige zaak op een speelse manier wordt uitgevoerd. Zo zal een ludieke actie (demonstratie) opvallend zijn en spraakmakend op een positieve manier. Het woord is aan de Nederlandse taal toegevoegd door de Nederlandse historicus Johan
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een aantal organisaties hebben namelijk weten de onthoofding af te keuren. En er is nog niemand die heeft gereageerd n.a.v. de everzwijnenkop op de moslim uit de OP na, of sterker nog, daarover heeft lopen janken. Je bent dus weer verschillende dingen uit je duim aan het zuigen.
Omdat ik hier op fok niet mijn ongenoegen over die brute moord heb geuit? Je weet niet eens hoe ik daarover denk, had je dat niet beter gewoon kunnen vragen? Want dan had je geweten dat ik het een walgelijke actie vind en ja, een stuk walgelijker als deze actie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goede vraag. Bij Lee Rigby ijzige stilte. Alleen wat idioten die samen met Cameron de islam van de daden wilden poetsen. Mislukt, gelukkig.
Het gejank hier van erodome bijvoorbeeld is tekenend.
Ja, dat is inderdaad de mythe die waarschijnlijk de daders ertoe heeft bewogen om deze daad te begaan. Niets is minder waar. Het is een kwestie van schoonmaken en klaar. Ook volgende wetten van de Islam.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat een rotstreek. Nu is dag gebouw ontheiligd en moet het worden afgebroken, volgens wetten van de islam.
Aha, dus jij hebt gewoon bananen in je oren, want ik heb wel degelijk afkeuringen gehoort vanuit de "moslimhoek".quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als een medeliberaal tijdens het onthoofden van een niet-liberaal teksten van liberale filosofen uitspreekt, dan zou ik zeker wel reageren.
Blijkbaar vinden moslims het niet zo erg dat er uit naam van hun religie een militair onthoofd wordt, maar vinden ze het wel heeeeeel erg als er een everzwijnenkop voor een moskee wordt geplaatst...
De inconsequente hypocrisie van gelovigen is spreekwoordelijk, maar je kan het ook overdrijven...
Hoezo, denk jij dan dat het aardig bedoeld was?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
Als je in "WE" vorm spreekt implicieer jij dat je ook voor mij spreekt en daar ben ik niet van gediend erodome.
Ohja, je reacties op die everzwijnkop zijn nogal spastisch vind ik.
Hier, heb je vast nodig:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hint: Betekendt
Hoe je het ook bedoelt maakt mij geen reet uit. In "we" vorm spreken is kinderachtig zo niet een zwaktebod. Ik heb jou of wie dan ook niet nodig om voor mij te spreken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |