Wel, commissaris, kent u een andere link tussen de twee? Iets met religie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doe ik altijd voor ik iets post, maar de link tussen een moordenaar in Londen en een Belgisch gebedshuis is mij vreemd.
Dus toen de christen Breivik in Noorwegen aan het moorden sloeg stond jij te roepen om een ludieke actie omtrent de kerk?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel, commissaris, kent u een andere link tussen de twee? Iets met religie.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus toen de christen Breivik in Noorwegen aan het moorden sloeg stond jij te roepen om een ludieke actie omtrent de kerk?
Jij probeert een link te leggen tussen een geloof en een moordpartij, als ik je vage link met religie goed begrijp.quote:
Een moslimse anti-Westerling stelt een daad en hakt een hoofd van een mens eraf.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij probeert een link te leggen tussen een geloof en een moordpartij, als ik je vage link met religie goed begrijp.
Ga eens een woordenboek pakken en zoek de definitie van ludiek eens op andersquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een moslimse anti-Westerling stelt een daad en hakt een hoofd van een mens eraf.
Een Westerse anti-moslim stelt een daad en zet een dierenkop voor een moskee.
Gruwelijk versus ludiek. Snap je?
Ludiek?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een moslimse anti-Westerling stelt een daad en hakt een hoofd van een mens eraf.
Een Westerse anti-moslim stelt een daad en zet een dierenkop voor een moskee.
Gruwelijk versus ludiek. Snap je?
Of juist wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Ludiek?
Dat hoort bij mensen die bij hun volle verstand zijn.
De idioten die bovengenoemde acties uitvoerden beschikken daar duidelijk niet over.
Absoluut. Hoogstwaarschijnlijk was het everzwijn al dood en is die kop slechts gebruikt om een statement te maken. Ludiek, zonder enig slachtoffer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef erodome het volgende:
Ludiek, serieus?????? Leuk op een aparte manier??????
Ludiek gaat om leuk, grappig, komt af van speels...ik zie hier veel in, maar dat niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Absoluut. Hoogstwaarschijnlijk was het everzwijn al dood en is die kop slechts gebruikt om een statement te maken. Ludiek, zonder enig slachtoffer.
Zet dat tegenover de "ludieke" acties van moslims (zowel extremisten die koppensnellen als hun broeders die op internet anoniem doodsbedreigingen uiten)...
Dat kan, ik wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Ludiek gaat om leuk, grappig, komt af van speels...ik zie hier veel in, maar dat niet.
Jij denkt als een moslim(a). Gelijk in de aanval en verontwaardiging. Sja.quote:Het is gewoon provocerend en ook nog eens laf en...
Want dat is wat dit is en niets meer, gewoon treiterij.
Dan heb je een hele rare kijk op "leuk"....quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan, ik wel.
[..]
Jij denkt als een moslim(a). Gelijk in de aanval en verontwaardiging. Sja.
Alleen daarom al is deze ludieke actie geslaagd.
bron?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk was het everzwijn al dood
quote:
Als iets ludieke acties uitlokt, zijn het overgevoelige reacties van de tegenpartij. Ludiek wil zeggen; snedig, zonder echte slachtoffers.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan heb je een hele rare kijk op "leuk"....
En ja hoor, ik denk als een moslima als ik dit een idiote actie vind die alleen maar bedoeld is als treiterij, lekker makkelijk om iedereen zo weg te zetten of niet soms?
Het is symbolisch, ik vind dit toch minder erg dan een mensenhoofd afhakken op camera.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef erodome het volgende:
Ludiek, serieus?????? Leuk op een aparte manier??????
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:13 schreef Bombshell het volgende:
Moslims houden blijkbaar niet van een ludieke actie die geven de voorkeur aan hoofden er af snijden.
In ieder geval is het opvallend dat je ze hierbij wel en bij Lee Rigby niet publiekelijk ziet janken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:13 schreef Bombshell het volgende:
Moslims houden blijkbaar niet van een ludieke actie die geven de voorkeur aan hoofden er af snijden.
Waar is er publiekelijk gejankt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In ieder geval is het opvallend dat je ze hierbij wel en bij Lee Rigby niet publiekelijk ziet janken.
Ludieke missie geslaagd.
ludiek: Bijzonder en leuk, apart op een leuke manier.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als iets ludieke acties uitlokt, zijn het overgevoelige reacties van de tegenpartij. Ludiek wil zeggen; snedig, zonder echte slachtoffers.
Precies zoals hier aan de hand is.
Het past gewoon niet in de Nederlandse cultuur en dat sommige moslims hun plaats nog niet weten is geen excuus.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:13 schreef Bombshell het volgende:
Goede vraag. Bij Lee Rigby ijzige stilte. Alleen wat idioten die samen met Cameron de islam van de daden wilden poetsen. Mislukt, gelukkig.quote:
Juist. Dat slaat dus zeker hierop in mijn ogen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef Prego het volgende:
[..]
ludiek: Bijzonder en leuk, apart op een leuke manier.
ludiek: speels
Zo opvallend is dat niet. Ze hebben namelijk niets te maken met Lee Rigby.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In ieder geval is het opvallend dat je ze hierbij wel en bij Lee Rigby niet publiekelijk ziet janken.
Ludieke missie geslaagd.
Als een medeliberaal tijdens het onthoofden van een niet-liberaal teksten van liberale filosofen uitspreekt, dan zou ik zeker wel reageren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:45 schreef Hierro het volgende:
[..]
Zo opvallend is dat niet. Ze hebben namelijk niets te maken met Lee Rigby.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |