abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127201051
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:27 schreef Danielion het volgende:

[..]

8)7
Je houdt er dezelfde visie op na als fundamentalistische moslims en hebt er belang bij als mensen jouw interpretatie van de islam geloven.
pi_127201141
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je houdt er dezelfde visie op na als fundamentalistische moslims en hebt er belang bij als mensen jouw interpretatie van de islam geloven.
De Medina-verzen van de Koran zijn best extreme zooi hoor. Hand afhakken voor dieven bijvoorbeeld, dat is Koran, geen Hadith. Mohammed heeft ook in zijn leven gefolterd en gemoord. Zulke zaken vallen niet te interpreteren.
Trouwens, ik heb er alle belang bij dat de Islam zo zwak mogelijk is. Ik zie het liefst moslims irreligieus worden. De woestijngodsdiensten zijn in de 21ste eeuw achterhaald. Ze zijn het ook niet waard om ervoor in de bres te springen.
pi_127201182
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:32 schreef Danielion het volgende:

[..]

De Medina-verzen van de Koran zijn best extreme zooi hoor. Hand afhakken voor dieven bijvoorbeeld, dat is Koran, geen Hadith. Mohammed heeft ook in zijn leven gefolterd en gemoord. Zulke zaken vallen niet te interpreteren.
Jouw waardeoordeel daarover is niets meer of minder dan een interpretatie.

quote:
Trouwens, ik heb er alle belang bij dat de Islam zo zwak mogelijk is. Ik zie het liefst moslims irreligieus worden. De woestijngodsdiensten zijn in de 21ste eeuw achterhaald.
Precies hetzelfde belang als een extremist dus.
pi_127201251
Jongen. Zolang ik geen zweep gebruik doe ik weinig mensen kwaad hoor. Discussie, polemiek mag hard gaan en kritiek mag grondig zijn, ook op religies. Mensen verdienen gerespecteerd te worden, ideeën echter totaal niet.
pi_127201289
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:35 schreef Danielion het volgende:
Jongen. Zolang ik geen zweep gebruik doe ik weinig mensen kwaad hoor.
Je zet niet-moslims tegen moslims op. Hoe meer verdeeldheid hoe beter. Dan wordt de islam immers zwak.
pi_127201314
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jouw waardeoordeel daarover is niets meer of minder dan een interpretatie.

[..]

Precies hetzelfde belang als een extremist dus.
Dus, zolang hij niet dezelfde mening heeft als jij is hij een extremist. Right!
pi_127201328
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je zet niet-moslims tegen moslims op. Hoe meer verdeeldheid hoe beter. Dan wordt de islam immers zwak.
Nee. Ik ben een oprechte tegenstander van woestijngodsdiensten en vind de islam in diens geschiedenis nogal onderdrukkend van aard.
pi_127201355
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:24 schreef Danielion het volgende:

[..]

Nazi? Je hebt geen idee waarover je praat, man.
Misschien moet je even nazoeken waar de term "gutmensch" vandaan komt waar jij en andere simpel-rechtse figuren iedere keer mee strooien.
pi_127201393
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:38 schreef gelly het volgende:

[..]

Misschien moet je even nazoeken waar de term "gutmensch" vandaan komt waar jij en andere simpel-rechtse figuren iedere keer mee strooien.
Een term voor een goedgelovig geitenwollensokkentype. Iemand met een naïve rooskleurige kijk op de samenleving. Er is niets mis met die term. Sterker, zowel links als rechts zouden die kunnen gebruiken. Het is een hedendaags Duits woord dat ingang heeft gevonden in het Nederlands. Wat jij er nazi aan vond is jouw bekrompenheid hoor...
pi_127201431
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:37 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dus, zolang hij niet dezelfde mening heeft als jij is hij een extremist. Right!
Ze streven dezelfde doelen na; verdeeldheid in de samenleving. En dat bewerkstellig je met haat, onvrede en polarisatie.
pi_127201459
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:39 schreef Danielion het volgende:

[..]

Een scheldwoord voor een goedgelovig geitenwollensokkentype. Iemand met een naïve rooskleurige kijk op de samenleving. Er is niets mis met die term.
Je weet het dus niet. Ik weet niet wat ik erger vind, dit soort termen gebruiken waarvan je de herkomst niet weet of ze juist daarom gebruiken.

Lieden als jij roeptoeten ook maar enkel anderen na.
pi_127201462
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:39 schreef Danielion het volgende:

[..]

Een scheldwoord voor een goedgelovig geitenwollensokkentype. Iemand met een naïve rooskleurige kijk op de samenleving. Er is niets mis met die term. Sterker, zowel links als rechts zouden die kunnen gebruiken.
Hij koppelt het woord aan Duitsland en daarmee is de link met WO2 gelegd.
pi_127201487
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:40 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ja, zo zit het.
pi_127201490
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ze streven dezelfde doelen na; verdeeldheid in de samenleving. En dat bewerkstellig je met haat, onvrede en polarisatie.
Kijk eens in de spiegel.
pi_127201507
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:37 schreef Danielion het volgende:

[..]

Nee. Ik ben een oprechte tegenstander van woestijngodsdiensten en vind de islam in diens geschiedenis nogal onderdrukkend van aard.
Dus dienen moslims onderdrukt en verdeeld te worden. Een soort herhaling van de geschiedenis zeg maar, maar dan andersom.
pi_127201528
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:40 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik denk het ook. Raar typetjes leven er toch op het internet. Enkel stropopredeneringen waarmee niet mee te praten valt.
pi_127201586
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Kijk eens in de spiegel.
Ik polariseer geen bevolkingsgroepen of minderheden.
pi_127201637
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus dienen moslims onderdrukt en verdeeld te worden. Een soort herhaling van de geschiedenis zeg maar, maar dan andersom.
De Islam dient bekritiseerd te worden. Mensen van moslimafkomst dienen echter niet slechter behandeld te worden noch gediscrimineerd te worden louter om hun afkomst. Dat wil wel eens meevallen bij mij hoor. Ideeën != individuen.
pi_127201698
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Moslims onderdrukken? Dat heeft hij nergens geschreven. Je dikke duim weer uit de anus van een haatbaard gehaald om op te zuigen?

quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik polariseer geen bevolkingsgroepen of minderheden.
Nee hoor, je valt een ieder aan die niets van de islam moet hebben. Net zo polariserend. Wederom, kijk eens in de spiegel.
pi_127201765
Er zijn ook mensen die bijvoorbeeld van moslimorigine zijn en atheist. Ik ken zo twee mensen. Ik ken ook mensen die moslim zijn die nog steeds gelovig die veel leukere gesprekpartners zijn dan twee bepaalde heren hier (die denken dat 1984 een utopie is ofzo).
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:51:40 #81
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_127201880
Bah, wat een misselijke streek.

Ik houd overigens wel van opgezet wild. Mijn grootmoeder had een prachtige everzwijnenkop, geprepareerd, met de gekrulde hoektanden. Prachtige beesten.

Dit is weinig respectloos. Agressief tegen moslims én respectloos naar het dier en zoveel verzamelaars van geprepareerde dieren.
pi_127207041
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:45 schreef Danielion het volgende:

[..]

De Islam dient bekritiseerd te worden. Mensen van moslimafkomst dienen echter niet slechter behandeld te worden noch gediscrimineerd te worden louter om hun afkomst. Dat wil wel eens meevallen bij mij hoor. Ideeën != individuen.
Met welk doel wil je 'de islam' dan precies 'bekritiseren'? En hoe ziet dat eruit?
pi_127207532
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Met welk doel wil je 'de islam' dan precies 'bekritiseren'? En hoe ziet dat eruit?
Hetzelfde als kritiek op het Christendom (vroeger had die macht hier en controleerde die veel aspecten van vele mensen hun leven, net zoals mensen van moslimachtergrond dat onder invloed van foute imams hebben vandaag). Dat valt niet concreet uit te leggen en daar zijn talloze andere discussies over. Jouw horizon loop geheel anders dan de mijne. We verschillen niet louter van mening, de golflengte is geheel anders en communicatie is onmogelijk met politiek correcte dogma's die in de weg staan.
Ik vind je een lastige discussiepartner, en dat is vooral om je drogredeneringen en verdraaiigen. Je bent nooit gevat en slaat direct wild om je heen met domme conclusies (zelfs beledigingen). Ik pas ervoor. Orwelliaanse politieke correctheid is niet aan mij besteed en 95% van de mensen (waaronder veel radicaal van mening verschillen) zijn veel vruchtbaardere discussiepartners.

[ Bericht 5% gewijzigd door Danielion op 30-05-2013 15:56:57 ]
pi_127208861
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef Danielion het volgende:

[..]

Hetzelfde als kritiek op het Christendom (vroeger had die macht hier en controleerde die veel aspecten van vele mensen hun leven, net zoals mensen van moslimachtergrond dat onder invloed van foute imams hebben vandaag).
Er is in het geval van de OP geen sprake van een 'foute' imam of een moskee die bekend staat om het verkondigen van anti-democratisch gedachtegoed, desalniettemin noem je het toch een plek waar haat gezaaid wordt. Dat is op zichzelf al een forse aantijging die lijkt voort te komen uit de verwerpelijke vereenzelviging van de zogenaamde haatbaarden en anti-Westerse groeperingen met de moslim die daar niets mee van doen heeft.

quote:
Dat valt niet concreet uit te leggen en daar zijn talloze andere discussies over. Jouw horizon loop geheel anders dan de mijne. We verschillen niet louter van mening, de golflengte is geheel anders en communicatie is onmogelijk met politiek correcte dogma's die in de weg staan.
Ik vind je een lastige discussiepartner, en dat is vooral om je drogredeneringen en verdraaiigen. Je bent nooit gevat en slaat direct wild om je heen met domme conclusies (zelfs beledigingen). Ik pas ervoor. Orwelliaanse politieke correctheid is niet aan mij besteed en 95% van de mensen (waaronder veel radicaal van mening verschillen) zijn veel vruchtbaardere discussiepartners.
Als je schrijft dat moslims het niet waard zijn om voor in de bres te springen weet ik wel genoeg. :{w
pi_127216146
Ik schrijf dat de Islam dat niet waard is, niet moslims. Dat is zeker niet hetzelfde. Wat betreft moskeeën. Mij zal je geen varkenskop aan de voorpoort zien ophangen, maar shockerend is dit voorval allerminst in mijn visie. Verder vind ik de Islam niet erg compatibel met democratie op lange termijn, daarom heb ik weinig liefde voor een moskee. Ik denk niet dat ik hierin geïsoleerd ben. Hoe minder woestijngodsdienst, hoe beter voor de harmonie en progressie van de samenleving. Het doel heiligt niet alle middelen om de Islam af te remmen, doch één van de juiste middelen is kritiek op godsdienst.
Daarom wil ik nog geen verdeeldheid zaaien. Ik wil juist het tegengestelde bereiken. Godsdienst verdeelt net als het verenigt immers.

Noem me hard in mijn standpunt, het zij zo. Maar om me een gevaarlijke demagoog of nazi te noemen is best wel een van de pot gerukte beschuldiging. Ik kom nog niet aan de hielen van die criminele bende in haatdragendheid.

[ Bericht 20% gewijzigd door Danielion op 30-05-2013 19:18:50 ]
pi_127216624
Dit noemen we nu een ludieke actie.

De kop van een militair afhakken niet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_127217590
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef El_Matador het volgende:

Juist!
  donderdag 30 mei 2013 @ 19:44:33 #88
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_127217796
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef El_Matador het volgende:

Ik snap de link tussen die twee niet?
Dit, dus.
pi_127222740
quote:
5s.gif Op donderdag 30 mei 2013 19:44 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik snap de link tussen die twee niet?
Denk eens goed na.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 30 mei 2013 @ 21:23:28 #90
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_127222795
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Denk eens goed na.
Doe ik altijd voor ik iets post, maar de link tussen een moordenaar in Londen en een Belgisch gebedshuis is mij vreemd.
Dit, dus.
pi_127222908
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Doe ik altijd voor ik iets post, maar de link tussen een moordenaar in Londen en een Belgisch gebedshuis is mij vreemd.
Wel, commissaris, kent u een andere link tussen de twee? Iets met religie.

donderdag 30 mei 2013 @ 21:30:46 #92
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_127223297
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wel, commissaris, kent u een andere link tussen de twee? Iets met religie.
Dus toen de christen Breivik in Noorwegen aan het moorden sloeg stond jij te roepen om een ludieke actie omtrent de kerk?
Dit, dus.
pi_127223740
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:30 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dus toen de christen Breivik in Noorwegen aan het moorden sloeg stond jij te roepen om een ludieke actie omtrent de kerk?

:? :?

donderdag 30 mei 2013 @ 21:38:13 #94
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_127223828
quote:
11s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:? :?
Jij probeert een link te leggen tussen een geloof en een moordpartij, als ik je vage link met religie goed begrijp.
Dit, dus.
pi_127223950
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Jij probeert een link te leggen tussen een geloof en een moordpartij, als ik je vage link met religie goed begrijp.
Een moslimse anti-Westerling stelt een daad en hakt een hoofd van een mens eraf.
Een Westerse anti-moslim stelt een daad en zet een dierenkop voor een moskee.

Gruwelijk versus ludiek. Snap je?

donderdag 30 mei 2013 @ 21:41:14 #96
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_127224029
Ok ok
pi_127224034
Ludiek, serieus?????? Leuk op een aparte manier??????
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 30 mei 2013 @ 21:42:04 #98
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_127224082
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een moslimse anti-Westerling stelt een daad en hakt een hoofd van een mens eraf.

Ga eens een woordenboek pakken en zoek de definitie van ludiek eens op anders :')
Dit, dus.
pi_127224286
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ludiek?
Dat hoort bij mensen die bij hun volle verstand zijn.
De idioten die bovengenoemde acties uitvoerden beschikken daar duidelijk niet over.
  donderdag 30 mei 2013 @ 21:49:18 #100
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_127224532
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Ludiek?
Dat hoort bij mensen die bij hun volle verstand zijn.
De idioten die bovengenoemde acties uitvoerden beschikken daar duidelijk niet over.
Of juist wel.

Maar net hoe je t bekijkt :)
  donderdag 30 mei 2013 @ 21:53:22 #101
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_127224742
Wat een rotstreek. Nu is dag gebouw ontheiligd en moet het worden afgebroken, volgens wetten van de islam.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_127224818
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef erodome het volgende:
Absoluut. Hoogstwaarschijnlijk was het everzwijn al dood en is die kop slechts gebruikt om een statement te maken. Ludiek, zonder enig slachtoffer.

Zet dat tegenover de "ludieke" acties van moslims (zowel extremisten die koppensnellen als hun broeders die op internet anoniem doodsbedreigingen uiten)...

donderdag 30 mei 2013 @ 22:03:15 #103
37769 erodome
Zweefteef
pi_127225367
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Absoluut. Hoogstwaarschijnlijk was het everzwijn al dood en is die kop slechts gebruikt om een statement te maken. Ludiek, zonder enig slachtoffer.

Zet dat tegenover de "ludieke" acties van moslims (zowel extremisten die koppensnellen als hun broeders die op internet anoniem doodsbedreigingen uiten)...
Ludiek gaat om leuk, grappig, komt af van speels...ik zie hier veel in, maar dat niet.

Het is gewoon provocerend en ook nog eens laf en waarom, hoe kan je deze actie goedpraten onder het mom een of andere idioot die zich moslim noemt heeft een gruweldaad begaan, dus is het "ludiek" om anderen, die daar niets mee te maken hebben te treiteren?
Want dat is wat dit is en niets meer, gewoon treiterij.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_127225475
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Ludiek gaat om leuk, grappig, komt af van speels...ik zie hier veel in, maar dat niet.
Dat kan, ik wel.

quote:
Het is gewoon provocerend en ook nog eens laf en...
Want dat is wat dit is en niets meer, gewoon treiterij.
Jij denkt als een moslim(a). Gelijk in de aanval en verontwaardiging. Sja.

Alleen daarom al is deze ludieke actie geslaagd. _O_

donderdag 30 mei 2013 @ 22:06:16 #105
37769 erodome
Zweefteef
pi_127225567
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat kan, ik wel.

[..]

Jij denkt als een moslim(a). Gelijk in de aanval en verontwaardiging. Sja.

Alleen daarom al is deze ludieke actie geslaagd. _O_
Dan heb je een hele rare kijk op "leuk"....

En ja hoor, ik denk als een moslima als ik dit een idiote actie vind die alleen maar bedoeld is als treiterij, lekker makkelijk om iedereen zo weg te zetten of niet soms?
pi_127225613
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]
Hoogstwaarschijnlijk was het everzwijn al dood
bron?
pi_127225813
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:06 schreef Prego het volgende:

[..]

bron?
:')

pi_127225864
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan heb je een hele rare kijk op "leuk"....

En ja hoor, ik denk als een moslima als ik dit een idiote actie vind die alleen maar bedoeld is als treiterij, lekker makkelijk om iedereen zo weg te zetten of niet soms?
Als iets ludieke acties uitlokt, zijn het overgevoelige reacties van de tegenpartij. Ludiek wil zeggen; snedig, zonder echte slachtoffers.

Precies zoals hier aan de hand is.

donderdag 30 mei 2013 @ 22:12:07 #109
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_127225952
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef erodome het volgende:
Het is symbolisch, ik vind dit toch minder erg dan een mensenhoofd afhakken op camera.
pi_127226064
Moslims houden blijkbaar niet van een ludieke actie die geven de voorkeur aan hoofden er af snijden.
pi_127226119
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:13 schreef Bombshell het volgende:
Moslims houden blijkbaar niet van een ludieke actie die geven de voorkeur aan hoofden er af snijden.
:') :|W
pi_127226193
quote:
In ieder geval is het opvallend dat je ze hierbij wel en bij Lee Rigby niet publiekelijk ziet janken.

Ludieke missie geslaagd.

pi_127226226
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In ieder geval is het opvallend dat je ze hierbij wel en bij Lee Rigby niet publiekelijk ziet janken.

Ludieke missie geslaagd.
Waar is er publiekelijk gejankt?
  donderdag 30 mei 2013 @ 22:17:27 #114
241662 Jian
Well, well, well
pi_127226275
Ik zou er naar het voorbeeld van de voorzitter van de Tevhid Moskee, niet zo heel zwaar aan tillen ...
pi_127226364
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als iets ludieke acties uitlokt, zijn het overgevoelige reacties van de tegenpartij. Ludiek wil zeggen; snedig, zonder echte slachtoffers.

Precies zoals hier aan de hand is.
ludiek: Bijzonder en leuk, apart op een leuke manier.
ludiek: speels
pi_127226369
quote:
Het past gewoon niet in de Nederlandse cultuur en dat sommige moslims hun plaats nog niet weten is geen excuus.
pi_127226374
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar is er publiekelijk gejankt?
Goede vraag. Bij Lee Rigby ijzige stilte. Alleen wat idioten die samen met Cameron de islam van de daden wilden poetsen. Mislukt, gelukkig.

Het gejank hier van erodome bijvoorbeeld is tekenend.

pi_127226445
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef Prego het volgende:

[..]

ludiek: Bijzonder en leuk, apart op een leuke manier.
ludiek: speels
Juist. Dat slaat dus zeker hierop in mijn ogen.

De overtrokken reacties van anderen maakt het alleen nog maar beter.

Zie het als een Palestijns vreedzaam kunstwerk waar Zweedse joden over gaan jammeren. Idem.

pi_127228159
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ludieke missie geslaagd.
Zo opvallend is dat niet. Ze hebben namelijk niets te maken met Lee Rigby.
pi_127229321
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:45 schreef Hierro het volgende:

[..]

Zo opvallend is dat niet. Ze hebben namelijk niets te maken met Lee Rigby.
Als een medeliberaal tijdens het onthoofden van een niet-liberaal teksten van liberale filosofen uitspreekt, dan zou ik zeker wel reageren.

Blijkbaar vinden moslims het niet zo erg dat er uit naam van hun religie een militair onthoofd wordt, maar vinden ze het wel heeeeeel erg als er een everzwijnenkop voor een moskee wordt geplaatst...

De inconsequente hypocrisie van gelovigen is spreekwoordelijk, maar je kan het ook overdrijven...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')