Absoluut. Hoogstwaarschijnlijk was het everzwijn al dood en is die kop slechts gebruikt om een statement te maken. Ludiek, zonder enig slachtoffer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef erodome het volgende:
Ludiek, serieus?????? Leuk op een aparte manier??????
Ludiek gaat om leuk, grappig, komt af van speels...ik zie hier veel in, maar dat niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Absoluut. Hoogstwaarschijnlijk was het everzwijn al dood en is die kop slechts gebruikt om een statement te maken. Ludiek, zonder enig slachtoffer.
Zet dat tegenover de "ludieke" acties van moslims (zowel extremisten die koppensnellen als hun broeders die op internet anoniem doodsbedreigingen uiten)...
Dat kan, ik wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Ludiek gaat om leuk, grappig, komt af van speels...ik zie hier veel in, maar dat niet.
Jij denkt als een moslim(a). Gelijk in de aanval en verontwaardiging. Sja.quote:Het is gewoon provocerend en ook nog eens laf en...
Want dat is wat dit is en niets meer, gewoon treiterij.
Dan heb je een hele rare kijk op "leuk"....quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan, ik wel.
[..]
Jij denkt als een moslim(a). Gelijk in de aanval en verontwaardiging. Sja.
Alleen daarom al is deze ludieke actie geslaagd.
bron?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk was het everzwijn al dood
quote:
Als iets ludieke acties uitlokt, zijn het overgevoelige reacties van de tegenpartij. Ludiek wil zeggen; snedig, zonder echte slachtoffers.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan heb je een hele rare kijk op "leuk"....
En ja hoor, ik denk als een moslima als ik dit een idiote actie vind die alleen maar bedoeld is als treiterij, lekker makkelijk om iedereen zo weg te zetten of niet soms?
Het is symbolisch, ik vind dit toch minder erg dan een mensenhoofd afhakken op camera.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef erodome het volgende:
Ludiek, serieus?????? Leuk op een aparte manier??????
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:13 schreef Bombshell het volgende:
Moslims houden blijkbaar niet van een ludieke actie die geven de voorkeur aan hoofden er af snijden.
In ieder geval is het opvallend dat je ze hierbij wel en bij Lee Rigby niet publiekelijk ziet janken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:13 schreef Bombshell het volgende:
Moslims houden blijkbaar niet van een ludieke actie die geven de voorkeur aan hoofden er af snijden.
Waar is er publiekelijk gejankt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In ieder geval is het opvallend dat je ze hierbij wel en bij Lee Rigby niet publiekelijk ziet janken.
Ludieke missie geslaagd.
ludiek: Bijzonder en leuk, apart op een leuke manier.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als iets ludieke acties uitlokt, zijn het overgevoelige reacties van de tegenpartij. Ludiek wil zeggen; snedig, zonder echte slachtoffers.
Precies zoals hier aan de hand is.
Het past gewoon niet in de Nederlandse cultuur en dat sommige moslims hun plaats nog niet weten is geen excuus.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:13 schreef Bombshell het volgende:
Goede vraag. Bij Lee Rigby ijzige stilte. Alleen wat idioten die samen met Cameron de islam van de daden wilden poetsen. Mislukt, gelukkig.quote:
Juist. Dat slaat dus zeker hierop in mijn ogen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef Prego het volgende:
[..]
ludiek: Bijzonder en leuk, apart op een leuke manier.
ludiek: speels
Zo opvallend is dat niet. Ze hebben namelijk niets te maken met Lee Rigby.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In ieder geval is het opvallend dat je ze hierbij wel en bij Lee Rigby niet publiekelijk ziet janken.
Ludieke missie geslaagd.
Als een medeliberaal tijdens het onthoofden van een niet-liberaal teksten van liberale filosofen uitspreekt, dan zou ik zeker wel reageren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:45 schreef Hierro het volgende:
[..]
Zo opvallend is dat niet. Ze hebben namelijk niets te maken met Lee Rigby.
Een aantal organisaties hebben namelijk weten de onthoofding af te keuren. En er is nog niemand die heeft gereageerd n.a.v. de everzwijnenkop op de moslim uit de OP na, of sterker nog, daarover heeft lopen janken. Je bent dus weer verschillende dingen uit je duim aan het zuigen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef El_Matador het volgende:
Blijkbaar vinden moslims het niet zo erg dat er uit naam van hun religie een militair onthoofd wordt, maar vinden ze het wel heeeeeel erg als er een everzwijnenkop voor een moskee wordt geplaatst...
dit, en dan anderen verwijten dat men overdrijft... En niet met feiten aankomen maar met 'waarschijnlijk'argumenten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een aantal organisaties hebben namelijk weten de onthoofding af te keuren. En er is nog niemand die heeft gereageerd n.a.v. de everzwijnenkop op de moslim uit de OP na, of sterker nog, daarover heeft lopen janken. Je bent dus weer verschillende dingen uit je duim aan het zuigen.
Nee pop, niet snedig...quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als iets ludieke acties uitlokt, zijn het overgevoelige reacties van de tegenpartij. Ludiek wil zeggen; snedig, zonder echte slachtoffers.
Precies zoals hier aan de hand is.
quote:Ludiek
Ludiek, van het Franse ludique betekent speels. De term wordt voornamelijk gebruikt om aan te geven dat een anders ernstige zaak op een speelse manier wordt uitgevoerd. Zo zal een ludieke actie (demonstratie) opvallend zijn en spraakmakend op een positieve manier. Het woord is aan de Nederlandse taal toegevoegd door de Nederlandse historicus Johan
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een aantal organisaties hebben namelijk weten de onthoofding af te keuren. En er is nog niemand die heeft gereageerd n.a.v. de everzwijnenkop op de moslim uit de OP na, of sterker nog, daarover heeft lopen janken. Je bent dus weer verschillende dingen uit je duim aan het zuigen.
Omdat ik hier op fok niet mijn ongenoegen over die brute moord heb geuit? Je weet niet eens hoe ik daarover denk, had je dat niet beter gewoon kunnen vragen? Want dan had je geweten dat ik het een walgelijke actie vind en ja, een stuk walgelijker als deze actie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goede vraag. Bij Lee Rigby ijzige stilte. Alleen wat idioten die samen met Cameron de islam van de daden wilden poetsen. Mislukt, gelukkig.
Het gejank hier van erodome bijvoorbeeld is tekenend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |