abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 mei 2013 @ 21:53:22 #101
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_127224742
Wat een rotstreek. Nu is dag gebouw ontheiligd en moet het worden afgebroken, volgens wetten van de islam.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_127224818
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef erodome het volgende:
Ludiek, serieus?????? Leuk op een aparte manier??????
Absoluut. Hoogstwaarschijnlijk was het everzwijn al dood en is die kop slechts gebruikt om een statement te maken. Ludiek, zonder enig slachtoffer.

Zet dat tegenover de "ludieke" acties van moslims (zowel extremisten die koppensnellen als hun broeders die op internet anoniem doodsbedreigingen uiten)...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 30 mei 2013 @ 22:03:15 #103
37769 erodome
Zweefteef
pi_127225367
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Absoluut. Hoogstwaarschijnlijk was het everzwijn al dood en is die kop slechts gebruikt om een statement te maken. Ludiek, zonder enig slachtoffer.

Zet dat tegenover de "ludieke" acties van moslims (zowel extremisten die koppensnellen als hun broeders die op internet anoniem doodsbedreigingen uiten)...
Ludiek gaat om leuk, grappig, komt af van speels...ik zie hier veel in, maar dat niet.

Het is gewoon provocerend en ook nog eens laf en waarom, hoe kan je deze actie goedpraten onder het mom een of andere idioot die zich moslim noemt heeft een gruweldaad begaan, dus is het "ludiek" om anderen, die daar niets mee te maken hebben te treiteren?
Want dat is wat dit is en niets meer, gewoon treiterij.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_127225475
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Ludiek gaat om leuk, grappig, komt af van speels...ik zie hier veel in, maar dat niet.
Dat kan, ik wel.

quote:
Het is gewoon provocerend en ook nog eens laf en...
Want dat is wat dit is en niets meer, gewoon treiterij.
Jij denkt als een moslim(a). Gelijk in de aanval en verontwaardiging. Sja.

Alleen daarom al is deze ludieke actie geslaagd. _O_
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 30 mei 2013 @ 22:06:16 #105
37769 erodome
Zweefteef
pi_127225567
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat kan, ik wel.

[..]

Jij denkt als een moslim(a). Gelijk in de aanval en verontwaardiging. Sja.

Alleen daarom al is deze ludieke actie geslaagd. _O_
Dan heb je een hele rare kijk op "leuk"....

En ja hoor, ik denk als een moslima als ik dit een idiote actie vind die alleen maar bedoeld is als treiterij, lekker makkelijk om iedereen zo weg te zetten of niet soms?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_127225613
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]
Hoogstwaarschijnlijk was het everzwijn al dood
bron?
pi_127225813
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:06 schreef Prego het volgende:

[..]

bron?
:')

pi_127225864
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan heb je een hele rare kijk op "leuk"....

En ja hoor, ik denk als een moslima als ik dit een idiote actie vind die alleen maar bedoeld is als treiterij, lekker makkelijk om iedereen zo weg te zetten of niet soms?
Als iets ludieke acties uitlokt, zijn het overgevoelige reacties van de tegenpartij. Ludiek wil zeggen; snedig, zonder echte slachtoffers.

Precies zoals hier aan de hand is.

donderdag 30 mei 2013 @ 22:12:07 #109
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_127225952
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef erodome het volgende:
Ludiek, serieus?????? Leuk op een aparte manier??????
Het is symbolisch, ik vind dit toch minder erg dan een mensenhoofd afhakken op camera.
pi_127226064
Moslims houden blijkbaar niet van een ludieke actie die geven de voorkeur aan hoofden er af snijden.
pi_127226119
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:13 schreef Bombshell het volgende:
Moslims houden blijkbaar niet van een ludieke actie die geven de voorkeur aan hoofden er af snijden.
:') :|W
pi_127226193
quote:
In ieder geval is het opvallend dat je ze hierbij wel en bij Lee Rigby niet publiekelijk ziet janken.

Ludieke missie geslaagd.

pi_127226226
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In ieder geval is het opvallend dat je ze hierbij wel en bij Lee Rigby niet publiekelijk ziet janken.

Ludieke missie geslaagd.
Waar is er publiekelijk gejankt?
  donderdag 30 mei 2013 @ 22:17:27 #114
241662 Jian
Well, well, well
pi_127226275
Ik zou er naar het voorbeeld van de voorzitter van de Tevhid Moskee, niet zo heel zwaar aan tillen ...
pi_127226364
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als iets ludieke acties uitlokt, zijn het overgevoelige reacties van de tegenpartij. Ludiek wil zeggen; snedig, zonder echte slachtoffers.

ludiek: Bijzonder en leuk, apart op een leuke manier.
ludiek: speels
pi_127226369
quote:
Het past gewoon niet in de Nederlandse cultuur en dat sommige moslims hun plaats nog niet weten is geen excuus.
pi_127226374
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar is er publiekelijk gejankt?
Goede vraag. Bij Lee Rigby ijzige stilte. Alleen wat idioten die samen met Cameron de islam van de daden wilden poetsen. Mislukt, gelukkig.

Het gejank hier van erodome bijvoorbeeld is tekenend.

pi_127226445
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef Prego het volgende:

[..]

ludiek: Bijzonder en leuk, apart op een leuke manier.
ludiek: speels
Juist. Dat slaat dus zeker hierop in mijn ogen.

De overtrokken reacties van anderen maakt het alleen nog maar beter.

Zie het als een Palestijns vreedzaam kunstwerk waar Zweedse joden over gaan jammeren. Idem.

pi_127228159
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ludieke missie geslaagd.
Zo opvallend is dat niet. Ze hebben namelijk niets te maken met Lee Rigby.
pi_127229321
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:45 schreef Hierro het volgende:

[..]

Zo opvallend is dat niet. Ze hebben namelijk niets te maken met Lee Rigby.
Als een medeliberaal tijdens het onthoofden van een niet-liberaal teksten van liberale filosofen uitspreekt, dan zou ik zeker wel reageren.

Blijkbaar vinden moslims het niet zo erg dat er uit naam van hun religie een militair onthoofd wordt, maar vinden ze het wel heeeeeel erg als er een everzwijnenkop voor een moskee wordt geplaatst...

De inconsequente hypocrisie van gelovigen is spreekwoordelijk, maar je kan het ook overdrijven...

pi_127229992
quote:
10s.gif Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef El_Matador het volgende:
Blijkbaar vinden moslims het niet zo erg dat er uit naam van hun religie een militair onthoofd wordt, maar vinden ze het wel heeeeeel erg als er een everzwijnenkop voor een moskee wordt geplaatst...
Een aantal organisaties hebben namelijk weten de onthoofding af te keuren. En er is nog niemand die heeft gereageerd n.a.v. de everzwijnenkop op de moslim uit de OP na, of sterker nog, daarover heeft lopen janken. Je bent dus weer verschillende dingen uit je duim aan het zuigen.
pi_127231745
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 23:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Een aantal organisaties hebben namelijk weten de onthoofding af te keuren. En er is nog niemand die heeft gereageerd n.a.v. de everzwijnenkop op de moslim uit de OP na, of sterker nog, daarover heeft lopen janken. Je bent dus weer verschillende dingen uit je duim aan het zuigen.
dit, en dan anderen verwijten dat men overdrijft... En niet met feiten aankomen maar met 'waarschijnlijk'argumenten.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 09:51:34 #123
37769 erodome
Zweefteef
pi_127240174
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee pop, niet snedig...

quote:
Ludiek
Ludiek, van het Franse ludique betekent speels. De term wordt voornamelijk gebruikt om aan te geven dat een anders ernstige zaak op een speelse manier wordt uitgevoerd. Zo zal een ludieke actie (demonstratie) opvallend zijn en spraakmakend op een positieve manier. Het woord is aan de Nederlandse taal toegevoegd door de Nederlandse historicus Johan
pi_127240294
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 23:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

^O^
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 31 mei 2013 @ 09:57:22 #125
37769 erodome
Zweefteef
pi_127240327
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goede vraag. Bij Lee Rigby ijzige stilte. Alleen wat idioten die samen met Cameron de islam van de daden wilden poetsen. Mislukt, gelukkig.

Het gejank hier van erodome bijvoorbeeld is tekenend.
Omdat ik hier op fok niet mijn ongenoegen over die brute moord heb geuit? Je weet niet eens hoe ik daarover denk, had je dat niet beter gewoon kunnen vragen? Want dan had je geweten dat ik het een walgelijke actie vind en ja, een stuk walgelijker als deze actie.

Maar waarom koppel jij deze 2 aan elkaar, wat kunnen de mensen van deze moskee(die niet bekend staat om haatpreken of wat dan ook) daaraan doen? Vindt jij het normaal om mensen verantwoordelijk te stellen voor de daden van een ander?
Dus nu vindt jij het ook heel normaal als moslims bij jou in de tuin een zak slachtafval dumpen, want he, jij bent een niet moslim, dus een tegenreactie naar jou toe is heel logisch toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')