abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127229992
quote:
10s.gif Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef El_Matador het volgende:
Blijkbaar vinden moslims het niet zo erg dat er uit naam van hun religie een militair onthoofd wordt, maar vinden ze het wel heeeeeel erg als er een everzwijnenkop voor een moskee wordt geplaatst...
Een aantal organisaties hebben namelijk weten de onthoofding af te keuren. En er is nog niemand die heeft gereageerd n.a.v. de everzwijnenkop op de moslim uit de OP na, of sterker nog, daarover heeft lopen janken. Je bent dus weer verschillende dingen uit je duim aan het zuigen.
pi_127231745
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 23:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Een aantal organisaties hebben namelijk weten de onthoofding af te keuren. En er is nog niemand die heeft gereageerd n.a.v. de everzwijnenkop op de moslim uit de OP na, of sterker nog, daarover heeft lopen janken. Je bent dus weer verschillende dingen uit je duim aan het zuigen.
dit, en dan anderen verwijten dat men overdrijft... En niet met feiten aankomen maar met 'waarschijnlijk'argumenten.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 09:51:34 #123
37769 erodome
Zweefteef
pi_127240174
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als iets ludieke acties uitlokt, zijn het overgevoelige reacties van de tegenpartij. Ludiek wil zeggen; snedig, zonder echte slachtoffers.

Precies zoals hier aan de hand is.
Nee pop, niet snedig...

quote:
Ludiek
Ludiek, van het Franse ludique betekent speels. De term wordt voornamelijk gebruikt om aan te geven dat een anders ernstige zaak op een speelse manier wordt uitgevoerd. Zo zal een ludieke actie (demonstratie) opvallend zijn en spraakmakend op een positieve manier. Het woord is aan de Nederlandse taal toegevoegd door de Nederlandse historicus Johan
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_127240294
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 23:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

^O^
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 31 mei 2013 @ 09:57:22 #125
37769 erodome
Zweefteef
pi_127240327
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goede vraag. Bij Lee Rigby ijzige stilte. Alleen wat idioten die samen met Cameron de islam van de daden wilden poetsen. Mislukt, gelukkig.

Het gejank hier van erodome bijvoorbeeld is tekenend.
Omdat ik hier op fok niet mijn ongenoegen over die brute moord heb geuit? Je weet niet eens hoe ik daarover denk, had je dat niet beter gewoon kunnen vragen? Want dan had je geweten dat ik het een walgelijke actie vind en ja, een stuk walgelijker als deze actie.

Maar waarom koppel jij deze 2 aan elkaar, wat kunnen de mensen van deze moskee(die niet bekend staat om haatpreken of wat dan ook) daaraan doen? Vindt jij het normaal om mensen verantwoordelijk te stellen voor de daden van een ander?
Dus nu vindt jij het ook heel normaal als moslims bij jou in de tuin een zak slachtafval dumpen, want he, jij bent een niet moslim, dus een tegenreactie naar jou toe is heel logisch toch?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_127240342
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat een rotstreek. Nu is dag gebouw ontheiligd en moet het worden afgebroken, volgens wetten van de islam.
Ja, dat is inderdaad de mythe die waarschijnlijk de daders ertoe heeft bewogen om deze daad te begaan. Niets is minder waar. Het is een kwestie van schoonmaken en klaar. Ook volgende wetten van de Islam.

_O-
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 31 mei 2013 @ 10:00:04 #127
37769 erodome
Zweefteef
pi_127240393
quote:
10s.gif Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als een medeliberaal tijdens het onthoofden van een niet-liberaal teksten van liberale filosofen uitspreekt, dan zou ik zeker wel reageren.

Blijkbaar vinden moslims het niet zo erg dat er uit naam van hun religie een militair onthoofd wordt, maar vinden ze het wel heeeeeel erg als er een everzwijnenkop voor een moskee wordt geplaatst...

De inconsequente hypocrisie van gelovigen is spreekwoordelijk, maar je kan het ook overdrijven...
Aha, dus jij hebt gewoon bananen in je oren, want ik heb wel degelijk afkeuringen gehoort vanuit de "moslimhoek".

Maar als mensen zich dus niet hoogstpersoonlijk tegen jou hebben uitgesproken daarover vindt jij dat je ze verantwoordelijk mag stellen? Ok, weten we ook hoe jij in elkaar stekkt....
pi_127246421
Als je in "WE" vorm spreekt implicieer jij dat je ook voor mij spreekt en daar ben ik niet van gediend erodome.

Ohja, je reacties op die everzwijnkop zijn nogal spastisch vind ik.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 13:03:28 #129
37769 erodome
Zweefteef
pi_127246527
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
Als je in "WE" vorm spreekt implicieer jij dat je ook voor mij spreekt en daar ben ik niet van gediend erodome.

Ohja, je reacties op die everzwijnkop zijn nogal spastisch vind ik.
Hoezo, denk jij dan dat het aardig bedoeld was?

En "we" betekend niet perse iedereen he...
pi_127247022
Hint: Betekendt

Hoe je het ook bedoelt maakt mij geen reet uit. In "we" vorm spreken is kinderachtig zo niet een zwaktebod. Ik heb jou of wie dan ook niet nodig om voor mij te spreken.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 13:23:30 #131
37769 erodome
Zweefteef
pi_127247141
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 13:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hint: Betekendt

Hoe je het ook bedoelt maakt mij geen reet uit. In "we" vorm spreken is kinderachtig zo niet een zwaktebod. Ik heb jou of wie dan ook niet nodig om voor mij te spreken.
Hier, heb je vast nodig:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')