Toch niet in de lente?quote:
Maar dat impliceert dat er zwijnen bij de moskee rondlopen. Ik ruik een doofpot...quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:54 schreef Disorder het volgende:
Misschien was het een gelovig everzwijn en struikelde het beestje vlak voor de deur gewoon keihard!
Een beetje respect voor elkaar hebben is het cement van de maatschappij. Ik heb het niet veel op met religies. Los of dat de islam is of het christendom is. Maar het nut van het vastspijkeren van een everzwijn kop aan een moskee ontgaat mij. Tenzij dat is om meer haat en geweld tot stand te brengen. 0-0 wordt het dan uiteindelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:48 schreef SeLang het volgende:
Volgens mij is dat een beschermd dier, maar iedereen focust zich op die moskee (boeie)...
met stoofvlees?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar dat impliceert dat er zwijnen bij de moskee rondlopen. Ik ruik een doofpot...
Deze man moet PR-manager worden. Wat een uitstekende reactie.quote:"We hebben het voorval bewust stilgehouden tot vandaag om de rust te bewaren. Moesten de mensen dat toen gehoord hebben, zeker de jongeren, dan zouden die zich wel eens anders gedragen hebben. Maar we willen duidelijk oproepen dat we ons niet laten meeslepen door dergelijke provocaties. We leven in een multiculturele samenleving en dergelijke daden kunnen ons samenleven niet beschadigen", zegt Lutfi Dunlupinar, voorzitter van de Tevhid Moskee, de oudste en één van de grootste Gentse moskeeën. "We aanvaarden dat soort handelingen niet, van wie die ook moge komen, en aan welk geloof die ook gericht zijn."
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze man moet PR-manager worden. Wat een uitstekende reactie.
Mensen als Filip Dewinter zijn een gevaar voor de samenleving.quote:De voorzitter van de Tevhid-moskee betreurt dat Vlaams Belangkopstuk Filip Dewinter recent nog zijn gebedshuis in verband bracht met extremisme. "Wij zijn een door de Belgische staat erkende moskee en zijn altijd goede burgers geweest", zegt hij.
Zal wel een stoofpot zijn..quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar dat impliceert dat er zwijnen bij de moskee rondlopen. Ik ruik een doofpot...
Mij boeit de islam niet. Dat ik het echter kut zou vinden is jouw onzinnige invulling en komt dan ook geheel voor jouw rekening.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Blijft gewoon kut de Islam, bedoel je?
Ik vind het wel een kut geloof hoor...quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mij boeit de islam niet. Dat ik het echter kut zou vinden is jouw onzinnige invulling en komt dan ook geheel voor jouw rekening.
Alsof ik het niet zielig mag vinden omdat het hier toevallig over een moskee gaat. Achterlijke politiek-correcte kolder is het, meer niet.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
Trieste zaak dat mensen hun frustraties gaan botvieren op een moskee dier. De reactie van de woordvoerder is uitstekend.
Beetje rare reactie, vind ik. Alle letters zijn grote blokletters.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Islam is niet echt met een hoofdletter geschreven hè.
Dizkriminazie!quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:54 schreef Disorder het volgende:
Misschien was het een gelovig everzwijn en struikelde het beestje vlak voor de deur gewoon keihard!
Het was zelfs in het Nederengels ("the Islam"?). Wel krachtige boodschap. Dit was waarschijnlijk naar aanleiding van het intrekken van het hoofddoekenverbod bij loketfuncties door de Roden (die vroeger nog 'à bas la calotte' zongen, maar nu de rode loper uitrollen voor een nog ergere religie dan de RKK)quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Waarom in het Engels? Het was toch in Gent?
Allez zeg, neuk die islam zeg.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Poep de islam bekt niet zo heel lekker, denk ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dat komt omdat er te veel Mohammed Bouyeri's zijn in de samenleving en de samenleving te veel rekening houdt met gevoeligheden van (zelfs gewelddadige) religekken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:00 schreef Hathor het volgende:
Hut nut hiervan ontgaat mij volledig, bovendien vind ik het ook behoorlijk laf, stop er dan tenmintste een kaartje met je naam en adres bij.
Toch vreemd dat er dan juist figuren zijn die de haat lopen voeden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:00 schreef Danielion het volgende:
[..]
Dat komt omdat er te veel Mohammed Bouyeri's zijn in de samenleving en de samenleving te veel rekening houdt met gevoeligheden van (zelfs gewelddadige) religekken.
Ik denk dat het stiekem gewoon moslims waren die een beetje medelijden willen kweken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
Heeft die everzwijn dan mohammed beledigd dat hij op zo'n wrede manier te kijk wordt gezet?
Zoals die inferieuren laatst in Londen en Parijs?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Toch vreemd dat er dan juist figuren zijn die de haat lopen voeden.
Precies. Je zou bijna denken dat sommige figuren daar maar wat blij mee zijn zodat ze zelfs weer iets infantiels kunnen flikken. "Ja, maar hunnie deden het ook!"quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zoals die inferieuren laatst in Londen en Parijs?
Ja. Geweld 'uitlokken'. Daarvoor is minder nodig bij moslims. De ironie wil dan nog ook dat het gebeurde op een plek waar men haat zaait.quote:
Laat het denken maar aan een paard over in jouw geval.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik denk dat het stiekem gewoon moslims waren die een beetje medelijden willen kweken.
Vandaar de agressieve reactie, oh.. Nee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:18 schreef Danielion het volgende:
[..]
Ja. Geweld 'uitlokken'. Daarvoor is minder nodig bij moslims. De ironie wil dan nog ook dat het gebeurde op een plek waar men haat zaait.
Rustig maar, rustig maar, de agressieve reactie zal niet al te lang op zich laten wachten nu er een aantal hersenlozen hier weet van hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:20 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Vandaar de agressieve reactie, oh.. Nee.
Bijzonder hoe je dit zo om weet te draaien dat het om 'die kwaadaardige moslims' gaat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:18 schreef Danielion het volgende:
[..]
Ja. Geweld 'uitlokken'. Daarvoor is minder nodig bij moslims. De ironie wil dan nog ook dat het gebeurde op een plek waar men haat zaait.
Ze hebben het zelfs opzettelijk verborgen gehouden om agressieve voorvallen te mijden (lol).quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:20 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Vandaar de agressieve reactie, oh.. Nee.
Mij gaat het vooral om de Islam, niet nominale moslim op zich. Ik heb de Koran gelezen en weet waar de Islam om draait. Islamkritiek is noodzakelijk in onze samenleving.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bijzonder hoe je dit zo om weet te draaien dat het om 'die kwaadaardige moslims' gaat.
Filip Dewinter vaart er wel bij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:22 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Rustig maar, rustig maar, de agressieve reactie zal niet al te lang op zich laten wachten nu er een aantal hersenlozen hier weet van hebben.
Aha, je bent een fundamentalistische moslim die zich voordoet als niet-moslim.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:25 schreef Danielion het volgende:
[..]
Mij gaat het vooral om de Islam, niet nominale moslim op zich. Ik heb de Koran gelezen en weet waar de Islam om draait.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aha, je bent een fundamentalistische moslim die zich voordoet als niet-moslim.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |