40/45 uur per week ofzo? En dan werk ik ook in het weekend en 's avondsquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoeveel uur maak jij gemiddeld niet per week
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
40/45 uur per week ofzo? En dan werk ik ook in het weekend en 's avonds
Nederlandsquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:55 schreef TienVingers het volgende:
Ik ga leren voor het leukste vak ter wereld, doei
ben jij datquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja de webcam van 3fm![]()
Screenshot:
[ afbeelding ]
Jawel, denk aan het geldquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:54 schreef nodig het volgende:
[..]Da's toch niet leuk meer
Maarja volgend jaar ga je weer naar school
Ga je VWO in 1 of 2 jaar doen?
Ik ga solliciterenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Mij ook! Maar je moet wel flink goed kunnen snel praten
Geld komt later welquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel, denk aan het geld
en weet nog niet wat de mogelijkheden zijn. En ik moet eerst toegelaten worden he.
Ik heb niet geld zatquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Geld komt later welNu verdien je echt bar weinig per uur
En geld heb ik opzich nog zat
Ja, hahaha. Geen grapje! Ik was vrijwilliger bij het WNF en toen werd ik ook uit genodigd voor de radioquote:
Zat om een flinke auto te rijden! Tenminste de goeie. Maar 3fm blijft publieke omroep dus weet niet precies hoe het zit. Maar als ik bij een radio station zal willen werken dan was het sws 3fmquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoeveel verdienen die mensen eigenlijk?
omg ik wil je stem horenquote:
Doe mij maar 538 of Slam!FMquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Zat om een flinke auto te rijden! Tenminste de goeie. Maar 3fm blijft publieke omroep dus weet niet precies hoe het zit. Maar als ik bij een radio station zal willen werken dan was het sws 3fm
Zelfs ik ben op de radio geweestquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, hahaha. Geen grapje! Ik was vrijwilliger bij het WNF en toen werd ik ook uit genodigd voor de radio
En jij was de verdachte?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zelfs ik ben op de radio geweest
December 2011 was dat, na een schietpartij hier vlakbij
Alles moet je weer uitgeven aan de VAVO of nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb niet geld zatEn ik moet toch wat te doen hebben.
jij gaat toch ook geen drie maanden niks doen?
En ik heb het geld nu nodig
Doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, hahaha. Geen grapje! Ik was vrijwilliger bij het WNF en toen werd ik ook uit genodigd voor de radio
Oh ik wel op zichquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Was een grapjeIk heb geen zware stem hoor
Waarom heb je dat niet geregeld danquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Alles moet je weer uitgeven aan de VAVO of nietIk ga wel wat werken in deze 3 maanden jah
Misschien nog krantenwijkje ofzo erbij
Maar weet niet hoeveel ik bij mijn werk terecht kan. Denk maar een stuk of 25-35 werkdagen.
nou enquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Was een grapjeIk heb geen zware stem hoor
Met Jeugdjournaal, weet eigenlijk niet meer waarvoorquote:
Ik stond vorig jaar november in de krantquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Met Jeugdjournaal, weet eigenlijk niet meer waarvoor
En met de citotoets in groep 8 stond mijn klas ook op de voorpagina van een krant
hoeveel kost vavo per jaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet geregeld dan
En ja aan VAVO, maar ik krijg de helft terug van mijn ouders als ik slaag
Heb wel aangegeven dat ik meer kan werken maar weet niet of ze er wat mee doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet geregeld dan
En ja aan VAVO, maar ik krijg de helft terug van mijn ouders als ik slaag
Sowieso moet ik wiskunde in twee jaar doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb wel aangegeven dat ik meer kan werken maar weet niet of ze er wat mee doenIk hoop voor je dat je het in 1 jaar kan doen
Moet je wel flink aan de bak
1090 euroquote:
ja maar dat is gestoordquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
valt mee vergelekn met 20.000 euro van luzac
Nice! Jij bent beroemd! Ik een keer met de kids top20quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Met Jeugdjournaal, weet eigenlijk niet meer waarvoor
En met de citotoets in groep 8 stond mijn klas ook op de voorpagina van een krant
iemand stuurde dat en ik was toch aan het soggenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar dat is gestoord
waarom had dje dat gepost eigenlijk?
ik ook!quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nice! Jij bent beroemd! Ik een keer met de kids top20
Thnxquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/W(...)ne-5-5G-p-60173.html
coupon: bgi5sp
$0.00
mss heb je er iets aan
http://www.banggood.com/?zf=164219 dit is m'n referal link, als je je hier via registreertquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
krabs als ik nog op een refferal ofzo ergens moet drukken dan zeg je het maar
Heb er op geklikt maar heb al wel geregistreerdquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/?zf=164219 dit is m'n referal link, als je je hier via registreert
nooit geprobeerd nog
thnx!
Of als een gek wiskunde gaan lerenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Sowieso moet ik wiskunde in twee jaar doenen denk maw ook wel.
ik moet eerst wiskunde op havo maken in het eerste jaar. En tweede jaar op vwo niveau.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Of als een gek wiskunde gaan lerenMaar je gaat van geen wiskunde op de HAVO naar wiskunde A op het VWO
Dat word wel pittig danquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet eerst wiskunde op havo maken in het eerste jaar. En tweede jaar op vwo niveau.
Dus vier jaar wiskunde in twee jaar.
Nu ik erover nadenk. wtf
omg nee moet ik een gr kopenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat word wel pittig danMoet je zeker ook examen doen Wiskunde A Havo? Ik haat dat kansberekenen echt
Heb je al een GR?
ja?quote:
Je mag m van mij wel over kopen. Moet ik alleen wel even kijken of ik hem niet volgend jaar nodig heb. Heb hem nooit gebruikt aangezien ik na 3 havo ben gestopt ;dquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:28 schreef supersof het volgende:
[..]
omg nee moet ik een gr kopenik dacht dat dat alleen voor eco was?
en dat van havo weet ik niet
AWHquote:
nicequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je mag m van mij wel over kopen. Moet ik alleen wel even kijken of ik hem niet volgend jaar nodig heb. Heb hem nooit gebruikt aangezien ik na 3 havo ben gestopt ;d
Neequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:28 schreef supersof het volgende:
[..]
omg nee moet ik een gr kopenik dacht dat dat alleen voor eco was?
en dat van havo weet ik niet
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:42 schreef nodig het volgende:
Zijn nintendo ds spellen al retro? Kan ik ze eindelijk verkopen
probeer het over 30 jaar nog eensquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog wel even 2 euro waard blijven
Misschien dat ze wat meer waard zijn over 20 jaar of zo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog wel even 2 euro waard blijven
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
probeer het over 30 jaar nog eens
Zolang kan ik niet wachtenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien dat ze wat meer waard zijn over 20 jaar of zo.
Welke spelletjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:48 schreef nodig het volgende:
Ze zijn nu nog maar 5 euro waard
Hoeveel geeft de gamemania? De helft van hun 2e hands verkoopprijs?
hoeveel is een gameboy colour waard? 5 cent?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:48 schreef nodig het volgende:
Ze zijn nu nog maar 5 euro waard
Hoeveel geeft de gamemania? De helft van hun 2e hands verkoopprijs?
pics?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan je panda en stan van hamtaro samen painten?
Ik heb werkelijk geen flauw ideequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoeveel is een gameboy colour waard? 5 cent?
Gevondenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ben mobiel nu maar Panda staat in mijn UI en Stan in die van Tax
nee ik heb er zelf eenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw ideeWil je die van Tax verkopen
Wat speelde je vroeger allemaal danquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik heb er zelf eeneen roze
Hij is toch mooiquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoort niet bij deze tekening
truequote:
Ik had Pokémon Red, maar die is ook kwijtquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
trueben alleen die game kwijtgeraakt dus zit met een werkende gameboy colour zonder game opgescheept
ja komt goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:55 schreef Toto69 het volgende:
Prom, wel in de sc blijven danBen nu voor je bezig
ze zijn geteleport naar pokemonheavenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:55 schreef hylian het volgende:
[..]
Ik had Pokémon Red, maar die is ook kwijt
een ds heb ik ook nog, ga eens kijken wat alles bij elkaar ook computerspellen oplevertquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb ook veel pokemon op mijn ds gespeeld
Computerspellen volgens mij bar weinig omdat je zo'n beetje alles wel kan downloadenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een ds heb ik ook nog, ga eens kijken wat alles bij elkaar ook computerspellen oplevert
zit wat in maar het valt te proberen, thuis liggen ze toch alleen te verstoffenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Computerspellen volgens mij bar weinig omdat je zo'n beetje alles wel kan downloaden
leuk! Ben benieuwdquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:07 schreef Toto69 het volgende:
@ promi: panda is klaar, nu stan nog erbij
liefquote:
Hmm ja ik ga wel ff rondvragen aan vriendenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:32 schreef nodig het volgende:
[..]
NeeGR heb ik alleen maar voor wiskunde gebruikt
Heb je wel echt nodig voor wiskunde. Voor economie was je ook verplicht om zo'n standaard ding te gebruiken tijdens toetsen
![]()
Er staan er nu trouwens zat op op marktplaats, ikzelf heb een TI 84 plus. Zal me niet verbazen als de helft van die dingen gejat zijn
check ook mijn andere :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
check ook mijn andere :hahahah tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Heb je dat helemaal met paint gemaakt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Nja, ik zet hem hier wel gewoon neer.
aaaawhquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe, die Hamtaro.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
he rez jij had etsu goed mad gemaakt hoorde ik
Ja, en?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
he rez jij had etsu goed mad gemaakt hoorde ik
Issie gelukt vind je?quote:
Nee gewoon met de muis, en ja helemaal met paintquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je dat helemaal met paint gemaakt?Doe je dat met een tekentablet ofzo?
quote:
Ik vind het wel grappig wat je zei. Niks persoonlijksquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe durf JIJ mij te emogiffen
Knapquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Issie gelukt vind je?
[..]
Nee gewoon met de muis, en ja helemaal met paint
[..]
Daar heb je zo'n tool voor hè.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:32 schreef nodig het volgende:
[..]
KnapIk doe het je niet na, rondjes in paint worden bij mij meer zeshoeken
ja hij is schattigquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Issie gelukt vind je?
[..]
Nee gewoon met de muis, en ja helemaal met paint
[..]
quote:
Rondjes kan iedereenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:32 schreef nodig het volgende:
[..]
zwaar herkenbaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Och het valt wel mee op zich hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Mooiquote:
Ze dealen er maar mee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
mijn punt is dat jij mensen wel vaker op de zenuwen werkt maar daar kan je ook niks aan doen lieverd
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:34 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
BAM! En toen was ik een kunstenaar.
een hont is ook niks :Squote:
Toto beat that!quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:34 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
BAM! En toen was ik een kunstenaar.
Vertel?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef nodig het volgende:
Wat je toch allemaal tegenkomt tijdens het opruimen....
je moet condooms ook meteen opruimen na gebruik....quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef nodig het volgende:
Wat je toch allemaal tegenkomt tijdens het opruimen....
Jongen, wat lul jij? Mijn swag is groot, maar niet illegaal groot.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
TR
Het verkopen van verboden middelen is illegaal en dus ook voor jou
Nee, een konijn.quote:
mooie snuit!quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, wat lul jij? Mijn swag is groot, maar niet illegaal groot.
[..]
Nee, een konijn.
Oude rapporten, bierdopjes, dopjes, pennen, snoeppapiertjes, batterijen, oortjesquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je moet condooms ook meteen opruimen na gebruik....
Toto's konijn!quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, wat lul jij? Mijn swag is groot, maar niet illegaal groot.
[..]
Nee, een konijn.
rapporten niet weggooien!!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Oude rapporten, bierdopjes, dopjes, pennen, snoeppapiertjes, batterijen, oortjes
[..]
nee hij is er een!quote:
zat er nog veel bloed aan die oortjes of valt het mee?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Oude rapporten, bierdopjes, dopjes, pennen, snoeppapiertjes, batterijen, oortjes
[..]
Dus jij hebt ook al jaren je kamer niet meer opgeruimd?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:39 schreef nodig het volgende:
oude pasjes die al jaren niet meer geldig zijn
Het zal je niet verbazen dat ze kapot zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zat er nog veel bloed aan die oortjes of valt het mee?
Als het meevalt wil ik ze wel hebben, de mijne functioneren soms niet meer zo goed
viespeuk die nodigquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook al jaren je kamer niet meer opgeruimd?
ik had het over echte oren, slecht grapje dat wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen dat ze kapot zijn
Mwa, pasjes gooi ik niet zo makkelijk wegquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook al jaren je kamer niet meer opgeruimd?
Op de brandstapel ermee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Mwa, pasjes gooi ik niet zo makkelijk wegAfgelopen halfjaar is er niet zo heel veel opgeruimd, alles maar in laatjes gedouwd omdat ik niet zeker wist of ik schoolspullen kon weggooien.
Maar nu mag alles weg![]()
Oh, dacht dat het grapje alleen de bovenste zin wasquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had het over echte oren, slecht grapje dat wel.
neequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het grapje alleen de bovenste zin was
Wat moet je trouwens met oude rapporten?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Mwa, pasjes gooi ik niet zo makkelijk wegAfgelopen halfjaar is er niet zo heel veel opgeruimd, alles maar in laatjes gedouwd omdat ik niet zeker wist of ik schoolspullen kon weggooien.
Maar nu mag alles weg![]()
Leuk voor later?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat moet je trouwens met oude rapporten?
lekker warmquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Met deze temperaturen kan ik de kachel er wel mee aanmaken
Later aan je kinderen laten zien dat ze net zulke hoge cijfers moeten halen als papaquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat moet je trouwens met oude rapporten?
Nou, die van mij zijn niet zo leuk hoorquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, die van mij zijn niet zo leuk hoor![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, die van mij zijn niet zo leuk hoor![]()
Nee echt bewaren. Misschien heb je ze wel nodig. En is ook wel leuk om te bewaren op zich.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Had ik bijna gedaan![]()
had er al 1 in de krat gegooid maar toch maar even bij het mapje ingedaan
Jaquote:
Nah, officieel ding krijg je bij de examenuitreiking toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee echt bewaren. Misschien heb je ze wel nodig. En is ook wel leuk om te bewaren op zich.
ik heb ze wel nodig nu opeens. You never knowquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Nah, officieel ding krijg je bij de examenuitreiking toch?
Misschien Marktplaats? Alhoewel 7 euro wel erg goedkoop is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
waar kan ik goedkopere wijnrekken vinden dan die van 7 euro bij de ikea
maar dat is zo'n simpel houten rek dingquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien Marktplaats? Alhoewel 7 euro wel erg goedkoop is.
whahahquote:
Dan moet je ook meer uitgeven helaas.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar dat is zo'n simpel houten rek ding
ik wil fancy
Ja ik heb nu ook ineens m'n rapport weer nodig. Dus is wel handig om die dramatische dingen te bewaren ;dquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ze wel nodig nu opeens. You never know
Ja gewoon in een mapje, neemt toch niet veel ruimte in.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ik heb nu ook ineens m'n rapport weer nodig. Dus is wel handig om die dramatische dingen te bewaren ;d
dan moet ik eerst een kast kopen waar de wijnflessen inpassenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef supersof het volgende:
je kunt toch ook gewoon je wijn op een plank in je kast neerzettenalles om geld te besparen lijkt me toch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aah okequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan moet ik eerst een kast kopen waar de wijnflessen inpassennah dan liever meteen een wijnrek
Gewoon in een keukenkastje?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan moet ik eerst een kast kopen waar de wijnflessen inpassennah dan liever meteen een wijnrek
omdat opruimen stom is. En je wordt dan snel afgeleid door dingen enzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef nodig het volgende:
Waarom wil opruimen nooit opschieten met mij
Kloptquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat opruimen stom is. En je wordt dan snel afgeleid door dingen enzo.
Zó herkenbaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt![]()
Hee dit heb ik alang niet meer gezien! Wat leuk eens even proberen
Ik ken hetquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt![]()
Hee dit heb ik alang niet meer gezien! Wat leuk eens even proberen
wat valt er te lachen?quote:
quote:
De rommel licht nu over de vloer, nu komt het moeilijkste moment, waar moet het heenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ken hetik heb laatst de hele inhoud van een grote kast moeten opruimen omdat ik die kast kapot had gemaakt
Wat een zooi zat daar in
Je kunt toch ook veel weggooien?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:15 schreef nodig het volgende:
De rommel licht nu over de vloer, nu komt het moeilijkste moment, waar moet het heen![]()
Gelukkig gaat moeders zo werken dus de weg naar de zolder is geopend![]()
Maak stapels: weggooien, in een doos op zolder, weggeven/doneren, bewaren op je kamer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:15 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
De rommel licht nu over de vloer, nu komt het moeilijkste moment, waar moet het heen![]()
Gelukkig gaat moeders zo werken dus de weg naar de zolder is geopend![]()
quote:
Maar bij sommige dingen twijfel ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Maak stapels: weggooien, in een doos op zolder, weggeven/doneren, bewaren op je kamer.
Op het vmbo had ik niet eens geleerd.quote:
WOW, vmbo? Dat is wel knap zonder te leren!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:22 schreef Uiteraardbol het volgende:
[..]
Op het vmbo had ik niet eens geleerd.
Ik had zeg maar een beetje schijt aan school.
En toch geslaagd
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
WOW, vmbo? Dat is wel knap zonder te leren!
Nee, aardrijkskunde is vervelend, terechte klacht dus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Aardrijkskunde, best veel
Op zich best interessant dat wel.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
WOW, vmbo? Dat is wel knap zonder te leren!
Wat voor dingen twijfel je dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:21 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Maar bij sommige dingen twijfel ikMaar het meeste kan gelukkig wel weg
Soms best interessante onderwerpen maar kuttoetsen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, aardrijkskunde is vervelend, terechte klacht dus.
Ik had het alleen op het vmbo, en toen ging het alleen maar over migratie, toerisme en regen. Zo interessant, echt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Soms best interessante onderwerpen maar kuttoetsen.
Goedzo!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee ik heb wel flinke tijd niet op fok meegelezen
Wat is daar nou erg aan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
moet buiten roken #richwhitegirlproblems
Ik hoorde op de radio in de auto dat morgen het examen Frans is. En dat ze de gene die deze fraude heeft gepleegd willen achterhalenquote:
Ja, want dit is ook echt expres gedaan of zo.quote:Nadat vanmorgen bekend werd dat het vwo Frans examen verplaatst wordt naar donderdag 30 mei, hebben honderden scholieren vanmorgen contact opgenomen met het LAKS. Heel veel scholieren hebben de dag na hun laatste examen een vakantie geboekt en moeten dit nu afzeggen of omboeken.
Oproep: wij krijgen graag een beeld hoeveel scholieren hun vakantie moeten afzeggen of omboeken. Als dit voor jou geldt, kun je dat ons dan laten weten? Dit doe je dan als volgt:
Vul het klachtenformulier in voor vwo Frans
Soort klacht = organisatie van het examen
Zet in de beschrijving van je klacht het woord VAKANTIE
Roken is -1quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
moet buiten roken #richwhitegirlproblems
Oh shitquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio in de auto dat morgen het examen Frans is. En dat ze de gene die deze fraude heeft gepleegd willen achterhalen
Naja het is denk ik meer dat ik ermee ga spelen waardoor ik veel tijd kwijtraakquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat voor dingen twijfel je dan?
Bij twijfel, nagaan of je het de afgelopen twee maanden gebruikt heb. Zo niet, weggooien. En als je het leuk vind om te bewaren, denk dan na hoe vaak je er nog naar gaat kijken.
hoezo naar zolder als je er niks mee doetquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Naja het is denk ik meer dat ik ermee ga spelen waardoor ik veel tijd kwijtraakDan denk ik ik ga nu dat opruimen en dan kom ik weer wat leuks tegen
Alles wat ik niet gebruik gaat denk ik gewoon maar naar zolder
mijn persoonlijkheid is sowieso al 11/10 dus dat maakt niet zo bar veel uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |