quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
WOW, vmbo? Dat is wel knap zonder te leren!
Nee, aardrijkskunde is vervelend, terechte klacht dus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Aardrijkskunde, best veel
Op zich best interessant dat wel.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
WOW, vmbo? Dat is wel knap zonder te leren!
Wat voor dingen twijfel je dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:21 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Maar bij sommige dingen twijfel ikMaar het meeste kan gelukkig wel weg
Soms best interessante onderwerpen maar kuttoetsen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, aardrijkskunde is vervelend, terechte klacht dus.
Ik had het alleen op het vmbo, en toen ging het alleen maar over migratie, toerisme en regen. Zo interessant, echt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Soms best interessante onderwerpen maar kuttoetsen.
Goedzo!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee ik heb wel flinke tijd niet op fok meegelezen
Wat is daar nou erg aan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
moet buiten roken #richwhitegirlproblems
Ik hoorde op de radio in de auto dat morgen het examen Frans is. En dat ze de gene die deze fraude heeft gepleegd willen achterhalenquote:
Ja, want dit is ook echt expres gedaan of zo.quote:Nadat vanmorgen bekend werd dat het vwo Frans examen verplaatst wordt naar donderdag 30 mei, hebben honderden scholieren vanmorgen contact opgenomen met het LAKS. Heel veel scholieren hebben de dag na hun laatste examen een vakantie geboekt en moeten dit nu afzeggen of omboeken.
Oproep: wij krijgen graag een beeld hoeveel scholieren hun vakantie moeten afzeggen of omboeken. Als dit voor jou geldt, kun je dat ons dan laten weten? Dit doe je dan als volgt:
Vul het klachtenformulier in voor vwo Frans
Soort klacht = organisatie van het examen
Zet in de beschrijving van je klacht het woord VAKANTIE
Roken is -1quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
moet buiten roken #richwhitegirlproblems
Oh shitquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio in de auto dat morgen het examen Frans is. En dat ze de gene die deze fraude heeft gepleegd willen achterhalen
Naja het is denk ik meer dat ik ermee ga spelen waardoor ik veel tijd kwijtraakquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat voor dingen twijfel je dan?
Bij twijfel, nagaan of je het de afgelopen twee maanden gebruikt heb. Zo niet, weggooien. En als je het leuk vind om te bewaren, denk dan na hoe vaak je er nog naar gaat kijken.
hoezo naar zolder als je er niks mee doetquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Naja het is denk ik meer dat ik ermee ga spelen waardoor ik veel tijd kwijtraakDan denk ik ik ga nu dat opruimen en dan kom ik weer wat leuks tegen
Alles wat ik niet gebruik gaat denk ik gewoon maar naar zolder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |