aah okequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan moet ik eerst een kast kopen waar de wijnflessen inpassennah dan liever meteen een wijnrek
Gewoon in een keukenkastje?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan moet ik eerst een kast kopen waar de wijnflessen inpassennah dan liever meteen een wijnrek
omdat opruimen stom is. En je wordt dan snel afgeleid door dingen enzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef nodig het volgende:
Waarom wil opruimen nooit opschieten met mij
Kloptquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat opruimen stom is. En je wordt dan snel afgeleid door dingen enzo.
Zó herkenbaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt![]()
Hee dit heb ik alang niet meer gezien! Wat leuk eens even proberen
Ik ken hetquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt![]()
Hee dit heb ik alang niet meer gezien! Wat leuk eens even proberen
wat valt er te lachen?quote:
quote:
De rommel licht nu over de vloer, nu komt het moeilijkste moment, waar moet het heenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ken hetik heb laatst de hele inhoud van een grote kast moeten opruimen omdat ik die kast kapot had gemaakt
Wat een zooi zat daar in
Je kunt toch ook veel weggooien?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:15 schreef nodig het volgende:
De rommel licht nu over de vloer, nu komt het moeilijkste moment, waar moet het heen![]()
Gelukkig gaat moeders zo werken dus de weg naar de zolder is geopend![]()
Maak stapels: weggooien, in een doos op zolder, weggeven/doneren, bewaren op je kamer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:15 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
De rommel licht nu over de vloer, nu komt het moeilijkste moment, waar moet het heen![]()
Gelukkig gaat moeders zo werken dus de weg naar de zolder is geopend![]()
quote:
Maar bij sommige dingen twijfel ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Maak stapels: weggooien, in een doos op zolder, weggeven/doneren, bewaren op je kamer.
Op het vmbo had ik niet eens geleerd.quote:
WOW, vmbo? Dat is wel knap zonder te leren!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:22 schreef Uiteraardbol het volgende:
[..]
Op het vmbo had ik niet eens geleerd.
Ik had zeg maar een beetje schijt aan school.
En toch geslaagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |